שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > חדש: גישה למעקב אחרי התיקים ב'נט – המשפט' גם מהנייד

חדשות

חדש: גישה למעקב אחרי התיקים ב'נט – המשפט' גם מהנייד, צילום: צילום: Getty images Israel
חדש: גישה למעקב אחרי התיקים ב'נט – המשפט' גם מהנייד
18/07/2016, עו"ד בלה סטולר

היישומון החינמי שפותח במערכת בתי המשפט נועד לאפשר לעורכי הדין להתעדכן במצב התיקים בהם הם מוגדרים כצד, באמצעות המכשיר הנייד ולא רק באמצעות האתר והכרטיס החכם. עוד ניתן לסנכרן את המועדים ישירות ליומן המכשיר הנייד

מערכת בתי המשפט השיקה בימים אלו יישומון חדש של 'נט-המשפט' לקבלת מידע על תיקים המתנהלים במערכת. היישומון פותח על ידי אגף המחשוב בהנהלת בתי המשפט בכדי לשפר ולייעל את השימוש במערכת 'נט-המשפט' עבור קהל עורכי הדין שברשותם כרטיס חכם ולאפשר קבלת מידע באופן מקוון ובזמן קצר.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

עד כה ניתן היה להתעדכן במצב תיק תלוי ועומד באמצעות פניה למרכז המידע ו/או גישה פיזית לבית המשפט ו/או באמצעות אתר האינטרנט. היישומון החדש יאפשר לכל עורך דין להתעדכן במצב התיקים בהם הוא מוגדר כצד, באמצעות המכשיר הנייד שברשותו.

היישומון מוצע להורדה במכשירי אנדרואיד ו- IOS ללא עלות תחת השם 'נט-המשפט' ומבטיח את פרטיות השימוש בו באמצעות מערכת הזדהות אישית, אשר תאפשר כניסה רק לאחר ביצוע הליך רישום באתר האינטרנט באמצעות הכרטיס החכם.

באמצעות היישומון יוכלו עורכי הדין להתעדכן במצב התיקים, לעקוב אחר החלטות בית המשפט, לקבל דואר ולעיין בתיקים. כמו כן, ניתן  באמצעות היישומון לקבל את הדיונים העדכניים העתידיים הנכונים לרגע השאילתה ולסנכרן באופן יזום על ידי המשתמש את המועדים שנקבעו ישירות ליומן במכשיר הנייד.

לדברי מנהל בתי המשפט השופט מיכאל שפיצר: "מערכת בתי המשפט גאה להשיק את יישומון נט המשפט. היישומון מהווה נדבך נוסף בשיפור השירות של מערכת בתי המשפט עבור קהל עורכי הדין, המונה עשרות אלפי משתמשים. היקף הפעילות של עורכי הדין במערכת נט המשפט רב משל כל אוכלוסייה אחרת והמערכת רואה חשיבות רבה בייעול השימוש בנט המשפט עבור המשתמשים מקרב עורכי הדין".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:31
קומיט וכל טופס במתנה