שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מגשי אירוח – בואו לגלות איך לערוך ישיבות צוות עם יוקרה וסטייל

חדשות

מגשי אירוח –  בואו לגלות איך לערוך ישיבות צוות עם יוקרה וסטייל, צילום:
מגשי אירוח – בואו לגלות איך לערוך ישיבות צוות עם יוקרה וסטייל
17/12/2018, כתיבת מומחים

את עו"ד שחר הדר פגשתי מספר דקות לאחר שסיים ישיבה חשובה ורבת משתתפים עם עמיתים לעבודה שהגיעו במיוחד מחו"ל. כבר ברגע הראשון הבחנתי שהוא שבע רצון מאוד מתוצאות הישיבה, אך לא היה לי ברור ממה הוא היה מרוצה יותר מהחוזים העסקיים שנרקמו בינו לבין עמיתיו מחו"ל או מהאוכל הטעים. כשהעליתי את השאלה בפני עורך הדין שחר הוא ענה לי בחיוך גם וגם, והוסיף ואמר: החלטות חשובות מתקבלות על בטן המלאה באוכל טעים ובריא.

ההחלטה לבחור במגשי אירוח חלביים בסגנון "פינגר פוד" הוכיחה את עצמה, טען בלהט עו"ד הדר. דנית, יועצת המכירות של "קייטרינג דליס – מגשי אירוח" הייתה מדהימה. היא ידעה להתאים לנו בדיוק את סגנון האוכל ולבחור בסוגי המגשים שיענו על הצרכים של כל אורח.

"פינגר פוד" הוא אוכל שאוכלים באצבעות ללא צורך בסכין ובמזלג. זהו אוכל בגודל של ביס, אוכל המשלב טעמים נפלאים ואינו מכביד על הקיבה. אם בחרתם ב"פינגר פוד", לא תצטרכו להפסיק את הישיבה, כל אחד יכול גם ליהנות מהאוכל, לאכול ולהמשיך לדבר ולדון בנושאים העומדים על סדר היום.

מגשי האירוח של "פינגר פוד" מאפשרים מגוון אינסופי של מנות שיאפשרו לכל אחד למצוא את סגנון האוכל ואת הטעמים שהוא אוהב. המגשים המעוצבים מושכים את העין ומגרים את בלוטות הרוק.

הגשת המנות באמצעות מגשי האירוח מייתרת את כל ההכנה לקראת הישיבה ועבודות הניקיון בסיום הישיבה. כל המנות מגיעים באריזות קלות ונוחות,  יש צורך רק לפתוח את האריזה, להניח במרכז השולחן ובסיום הישיבה לאסוף את המגשים הריקים ולהשליך לאשפה.

 שש סיבות שישכנעו גם אתכם להזמין מגשי אירוח לישיבות, לכנסים, להרמת כוסית ועוד

כאשר אתם מזמינים קייטרינג או מגשי אירוח לישיבות, לכנסים או להרמת כוסית תוכלו להגיע לאירוע ללא דאגות. "קייטרינג דליס - מגשי אירוח" יהיה האחראי על הכיבוד ואתם תוכלו להיות האורחים באירוע שלכם.

את מגשי האירוח אפשר להזמין במגוון של טעמים וריחות. תוכלו להזמין מגשי אירוח חלביים, מגשים עם גבינות, מבחר מאפים, כריכים, פשטידות, מיני קישים, סלטים, דגים וסוגים נוספים במגוון טעמים, צבעים וריחות. האפשרויות הרבות גורמות לכך שכל אחד מהמשתתפים יוכל למצוא את סגנון האוכל המתאים לו ביותר.

 אם חשוב לכם להגיש כיבוד טעים ומיוחד, אך גם לשמור על מראה מכובד ואווירה יוקרתית, מגשי אירוח יוצרים אווירה של יוקרה ואלגנטיות. כאן אין חטיפים קלים או מאכלים שיוצרים לכלוך והמולה, האלגנטיות של המגשים מוסיפים אווירה של כובד ראש ורצינות לכל ישיבה או כנס.

אם גם אתם מקיימים ישיבות משרדיות ומביאים כיבוד בכולל לחמים, גבינות ומספר סלטים, נסו לשבור את השגרה ולהזמין אוכל מפנק, טעים ובריא. קייטרינג משובח מבית דליס יהפוך כל ישיבה לחגיגה אמתית ולחוויה קולינרית מרגשת.

 בקייטרינג דליס כל המוצרים בהכשר הבד"ץ, כל חומרי הגלם טריים ומשובחים, המאפים נאפים בקונדיטוריה הביתית שלנו, הפירות והירקות נחתכים סמוך לאירוע וכל ההכנות נעשות מתוך שמירה על רמת היגיינה גבוהה במיוחד!

צרו קשר באמצעות האתר של דלי'ס או בשיחת טלפון: 03-5600274 למרכז ההזמנות הארצי.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:148
קומיט וכל טופס במתנה