שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > קידום אתרים לעורכי דין - דגשים חשובים

חדשות

קידום אתרים לעורכי דין - דגשים חשובים , צילום: צילום: pixabay
קידום אתרים לעורכי דין - דגשים חשובים
17/07/2018, כתיבת מומחים

כל עורך דין המעוניין להקים משרד משלו יודע עד כמה העניין הזה לא פשוט. מגיע הרגע שבו מתנתק עורך הדין המתחיל ממשרד ההתמחות שלו ומפלס את דרכו העצמאית. אחד הנושאים החשובים ביותר שבהם צריך לעסוק עורך הדין כדי לפרסם את העסק שלו הוא הקידום. כדי לצבור ידע וניסיון ולהדגיש את הערך הייחודי שלו, עליו לפנות למקדם אתרים טוב, שהרי מרבית הלקוחות שלו אשר מחפשים עורכי דין, יפנו למנוע החיפוש של גוגל כדי למצוא מענה למבוקשם.

קידום ממומן או אורגני?

עורכי דין רבים מתלבטים בשאלה האם כדאי לקדם את עצמם באמצעות קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני. בשלב הראשוני, במידה ומדובר בעסק מתחיל (או בעל נוכחות דיגיטלית אפסית) כדאי להתחיל עם קידום ממומן. קידום בשיטה זו מהיר יותר באופו משמעותי -  שכן כל שיש לעשות הוא לשלם לגוגל תמורת קליקים ו... המודעה הממומנת באוויר. אמנם יש צורך לבצע חקר מילות מפתח כדי לדעת על סמך אילו מילות חיפוש לקדם את המודעה כמו גם לעצב את המודעה עצמה, אך אין צורך לעקוב אחר המיקומים בתוצאות החיפוש. גוגל כבר תדאג לכך.

קידום אתרים אורגני, לעומת זאת, הוא עבודה מורכבת וסיזיפית יותר. ועדיין, אם אתם מעוניינים להתקדם כאנשי מקצוע לכל דבר ועניין, חשוב לבנות אתר משלכם. אתר אינטרנט תדמיתי יעלה את הערך שלכם בעיניהם של הגולשים, והוא יביא לכם תנועה איכותית לאתר, גם אם לא מידית.

למידע נוסף על בחירת חברה לקידום אתרים.

6 טיפים לקידום האתר האורגני

החלטתם לבנות אתר אינטרנט? נהדר. כעת צריך לדאוג לחוויית משתמש טובה. כלומר, לאפשר לגולש שוטטות איכותית ונוחה באתר שלכם. איך יוצרים זאת? אלה כמה דגשים חשובים שיש לשים אליהם לב בעת בניית אתר לעורך דין:

•     קהל היעד שלכם – לפני שיוצאים לפעולת קידום ובניית אתרים, יש צורך לבחון מיהו קהל היעד הפוטנציאלי ביותר שלכם. התשובה לשאלה זו תנחה אתכם גם בפעולות אחרות שתעשו באתר כמו כתיבת תכנים או עיצוב. כך למשל, אם אתם עורכי דין העוסקים בתחום המקרקעין, קהל היעד שלכם יכול להיות אנשי נדל"ן. אם אתם עוסקים בדיני משפחה, קהל היעד שלכם הוא בעיקר זוגות הבאים להתגרש.

•     מה מיוחד בכם – אם תבצעו חיפוש באתרי האינטרנט תוכלו להיווכח שיש עוד הרבה עורכי דין כמוכם שמקימים אתרים. כדי לבלוט מעל כולם, חשוב להדגיש את הייחודיות שלכם. מה הלקוח יקבל ברגע שיפנה אליכם? התרומה שלכם כעורכי דין לאחרים צריכה להיות ברורה, כי בסופו של דבר הלקוח רוצה לדעת מדוע משתלם לו לפנות אליכם.

•     עיצוב נכון – הלקוחות מבחינים בכם באמצעות העיניים, ולכן העיצוב חשוב מאוד באתר שלכם. על פי רוב, פלטת הצבעים באתרים של עורכי הדין מורכבת מצבעים סולידיים ורגועים המשדרים אחידות, רצינות ויוקרה כמו שחור, אפור או כחול. עם זאת, לעתים משולבים בתוך הצבעים האלה גם צבעים בהירים יותר כמו אדום או צהוב. על כל פנים, כאשר אתם יוצרים לוגו או בונים אתר, לא מומלץ לבחור יותר משלושה צבעים שייצגו את העסק שלכם.

•     תכנים איכותיים – אתם כעורכי דין מבינים את חשיבותה של המילה הכתובה, ולכן תוכלו לספק את התכנים האיכותיים ביותר לאתר שלכם. עם זאת, בעת כתיבת התכנים חשוב לשים לב גם למילות המפתח ולכותרות. כך שבין אם החלטתם לכתוב את התכנים בעצמכם ובין אם פניתם לכותב אחר, כדאי להתייעץ לפני עם מקדם אתרים בנוגע למילות מפתח וביצוע אופטימיזציה לאתר.

•     ניווט קל – אחד הדברים החשובים ביותר שצריכים להיות באתר שלכם הוא ניווט ברור. הגולש צריך לדעת בכל רגע נתון היכן הוא נמצא – אם בעמוד הבית או באחד העמודים הפנימיים של האתר. כמו כן, כדי לעודד את הלקוח לבצע פעולות באתר, מומלץ לשלב משפטי הנעה לפעולה ולהבליט את העמוד להשארת פרטים באתר. כך תוכלו לצבור יותר לידים.

•     התאמה לנייד – האתר שלכם מוכרח להיות רספונסיבי לנייד, מכיוון שזוהי אחת הדרכים החשובות ביותר שיובילו אתכם אל כמה שיותר לקוחות. כולנו יודעים שהיום המשתמשים אינם נפרדים מהמסכים הקטנים של הטלפון הנייד שלהם, והם יכולים לחפש את עורך הדין שלהם גם באמצעות הדפדפן הקטן של המכשיר.

לסיכום, אם התחלתם את הדרך שלכם כעורכי דין עצמאיים, זכרו שאתם לא לבד. תוכלו לפנות למקדם אתרים מקצועי אשר ילווה אתכם בכל התהליך ויוביל אתכם להצלחה המיוחלת.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:31
קומיט וכל טופס במתנה