שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > פרופ' אורן פרז הוא הדיקאן החדש של הפקולטה למשפטים בבר אילן

חדשות

פרופ' אורן פרז הוא הדיקאן החדש של הפקולטה למשפטים בבר אילן, צילום: פרופ' אורן פרז
פרופ' אורן פרז הוא הדיקאן החדש של הפקולטה למשפטים בבר אילן
02/10/2017, ליאור שדמי שפיצר

פרופ' פרז מחליף את פרופ' שחר ליפשיץ, שימשיך לעמוד בראש המרכז ליהדות ודמוקרטיה. פרז, המשמש חבר סגל הפקולטה ב-17 השנים האחרונות, מתמחה ברגולציה ומדיניות סביבתית, בסחר בינלאומי ובגלובליזציה

השבוע נכנס  לתפקידו הדקאן החדש של הפקולטה למשפטים בבר אילן, פרופ' אורן פרז, שימלא את מקומו של פרופ' שחר ליפשיץ המסיים את כהונתו לאחר חמש שנים. פרופ' פרז המתמחה ברגולציה ומדיניות סביבתית, בסחר בינלאומי ובגלובליזציה, הקים את הקליניקה לרגולציה סביבתית בפקולטה למשפטים.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

פרופ' פרז הוא  בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב (בהצטיינות) ולמד לתואר שני ושלישי בבית הספר לכלכלה וממשל בלונדון London School Of Economics and Political Science (LSE).

פרופ' פרז הצטרף כחבר סגל לפקולטה למשפטים בבר אילן בשנת 2000. הוא חיבר שני ספרים בתחומי מומחיותו ועוד עשרות מאמרים שהתפרסמו בכתבי עת מדעיים בארץ ובעולם, וזכה במענקי מחקר רבים בהם שלושה מענקי מחקר מהקרן הלאומית למדע, שני מענקים מהמדען הראשי של המשרד להגנת הסביבה, מענק מחקר ממשרד המדע ועוד.

פרז עומד בראש תכנית לימודים חדשה לתואר שני המשותפת לפקולטה למשפטים ולמחלקה לגאוגרפיה וסביבה, התכנית לרגולציה ולמדיניות סביבתית, שתיכנס לתכנית הלימודים בשנת הלימודים הבאה.

פרופ' שחר ליפשיץ, המסיים את כהונתו בתום חמש שנים, ייסד את המרכז למשפט יהודי ודמוקרטי בפקולטה למשפטים שאותו ינהל גם לאחר פרישתו. בתקופת כהונתו של ליפשיץ רקמה הפקולטה שיתופי פעולה ייחודים עם המגזר הציבורי, ובכלל זה קליניקה עם היועץ המשפטי לממשלה וסדנה עם המחלקה המשפטית של הכנסת, וקלטה קרוב ל-10 חברי סגל דתיים וחילונים, יהודים ולא יהודים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:43
קומיט וכל טופס במתנה