שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מינויים בפרקליטות: עו"ד ליאורה חביליו מונתה לפרקליטת מחוז ת"א לעניינים אזרחים

חדשות

מינויים בפרקליטות: עו"ד ליאורה חביליו מונתה לפרקליטת מחוז ת"א לעניינים אזרחים, צילום: צילום: Getty images Israel
מינויים בפרקליטות: עו"ד ליאורה חביליו מונתה לפרקליטת מחוז ת"א לעניינים אזרחים
02/04/2015, עו"ד אורי ישראל פז

ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה בחרה בעו"ד שירלי אנגלרד, כיום מנהלת המחלקה לעניינים מינהליים במחוז תל אביב (אזרחי),  להקים את הפרקליטות האזרחית של מחוז מרכז ולעמוד בראשה

ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה בחרה השבוע (ב', 30.3) פה אחד בעורכת הדין ליאורה חביליו לתפקיד פרקליטת מחוז תל אביב לעניינים אזרחיים, ובעורכת הדין שירלי אנגלרד לתפקיד פרקליטת מחוז מרכז לעניינים אזרחיים.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

עוה"ד חביליו תחליף בתפקיד את עו"ד גלי מיארה שפרשה בתום קדנציה מלאה, ואילו עו"ד אנגלרד תקים לראשונה את הפרקליטות האזרחית של מחוז מרכז, ותעמוד בראשה.

חברי ועדת המכרזים היו השופטת בדימוס שרה פריש (יו"ר); פרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן; היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, עו"ד שלומית פרגו ברנע; ויו"ר ארגון הפרקליטים, עו"ד לימור פלד.

עו"ד ליאורה חביליו עובדת בפרקליטות המדינה מאז שנת 1987, אז החלה את דרכה בפרקליטות מחוז ירושלים, שם שימשה כפרקליטה הן בתחום הפלילי והן בתחום האזרחי. מאז התקדמה בסולם הדרגות וכיהנה בשורה של תפקידים, כאשר בשנים האחרונות (מאז 2007) שימשה כפרקליטת מחוז ירושלים (אזרחי).

עו"ד חביליו ניהלה תיקים רבים במהלך השנים, לרבות תיקים בעלי חשיבות ציבורית רבה כגון ביטול הבחירות בעיר בית שמש והליכים משפטיים בעניינן של ועדות שישינסקי 1 ו-2, שבחנו מהו חלקו הראוי של הציבור מהשימוש במשאבי הטבע ומניעת ריכוז הרווחים ממשאבים אלה בידי מעטים. בשנים האחרונות ניהלה, כאמור, את פרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי) המונה כ-80 פרקליטים, עובדי מינהלה ומתמחים.

חביליו היא בת 55, נשואה ואם לשלושה. היא בעלת תואר ראשון ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

עו"ד שירלי אנגלרד עובדת בפרקליטות מאז שנת 1989, אז החלה את דרכה כסטודנטית במחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה. היא התמחתה אצל השופטת בדימוס עדנה ארבל וכן בפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי), ומשנת 1992 משמשת כפרקליטה בפרקליטות. מאז שנת 2007 היא מנהלת המחלקה לעניינים מינהליים במחוז תל אביב (אזרחי) וכן אחראית על תחום דיני המשפחה. בתפקידה זה שימשה כממונה מקצועית של כ-40 פרקליטים וכ-40 מתמחים.

לאורך השנים טיפלה עוה"ד אנגלרד בתיקים בכל תחומי המשפט האזרחי – פיסקליים, מקרקעין ועתירות מינהליות.

אנגלרד היא בת 48, נשואה ואם לשלושה. היא בעלת תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:140
קומיט וכל טופס במתנה