שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > דניאל ביטון אביו של אייל גולן מואשם בניצול מעריצותו הצעירות של הבן לזנות

חדשות

דניאל ביטון אביו של אייל גולן מואשם בניצול מעריצותו הצעירות של הבן לזנות , צילום: צילום: Getty images Israel
דניאל ביטון אביו של אייל גולן מואשם בניצול מעריצותו הצעירות של הבן לזנות
17/02/2015, ליאור שדמי שפיצר

על פי כתב האישום שהוגש אתמול לביהמ"ש, ביטון בן ה-65 נהג לפגוש במעריצות של גולן, נערוך בגילאי 15-25, ולהציע להן להיפגש עם בנו , להצטלם איתו ולהתלוות אליו להופעות, בתמורה למתן שירותי מין לו ולמכריו, תוך ניצול גילן הצעיר, מצוקתן הכלכלית ומצבן האישי והמשפחתי המורכב

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה אתמול (ב', 16,2)  לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דניאל ביטון, אביו של הזמר אייל גולן, בגין הבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות, הבאת אדם לידי מעשה זנות, ניצול קטינים לזנות, דין לקוחו של קטין, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

על פי כתב האישום, אשר הוגש על ידי עוה"ד דליה אברמוף ולבנת מלמד, במסגרת הסדר טיעון, שימש ביטון, בן 65 מאור עקיבא, בתקופה הרלוונטית, בין היתר, כנהג רכב ההסעות של חברי הלהקה של בנו, וכן בתפקידי שליחויות בחברת "ליאם הפקות" שגולן הוא בעליה. ביטון מואשם כי עשה שימוש בקרבתו המשפחתית לבנו אייל על מנת לקדם את מעמדו בקרב מעריצותיו של הבן ובקרב מכריו, תוך שימוש תחבולני במעריצות הצעירות ותוך התייחסות מבזה ומשפילה כלפיהן, כאילו היו חפץ לסיפוקו ולשירותו, לרבות מאוויו המיניים, כמו גם של מכריו.

עוד נטען כי ביטון נהג באופן שיטתי ותדיר, לפגוש במעריצות של אייל, נערות בגילאי 15-20 בהופעות ובתוכניות שבהן השתתף, לרבות תכניות הטלוויזיה "אייל גולן קורא לך" ו"הכוכב הבא", להציג עצמו כאביו של אייל ולהציע לנערות להיפגש עם אייל, להצטלם עמו או להצטרף אליו להופעות ותוכניות שבהן השתתף, והכל תוך ניצול רצונן של הנערות להימצא בקרבת אייל ולחסות בהילה של עולם הזוהר. על בסיס הבטחות אלו, ובמטרה לפגוש באייל ולהיות בקרבתו, נהגו הנערות למסור לנאשם פרטי התקשרות עמן.

על פי כתב האישום, במועדים הרלוונטיים לכתב האישום, הזמין ביטון את הנערות למפגשים ואירועים לצורך מתן אספקת שירותי מין לו ולמכריו. קודם לעריכת מפגשים אלו, נהג ביטון לציין בפני מכריו כי בכוונתו להביא עמו את הנערות, על מנת שאלה תספקנה שירותי מין, תוך שנהג לתאר מה יכללו המפגשים, לרבות פירוט אקטים מיניים שיבוצעו בנערות. בד בבד עם היכרותו את הנערות, התוודע ביטון לנסיבות חייהן, לרבות מצבן האישי והמשפחתי המורכב, מצוקתן הכלכלית והחברתית, וניצל זאת, ביודעו כי מצבן זה, גילן הצעיר, מעמדו וקרבתו לאייל, כמו גם נסיבות ההיכרות והקשר עמו, יקשו על הנערות לסרב לדרישותיו. ביטון קנה את הסכמתן לאספקת שירותי המין לו ולמכריו בתמורה להבאת הנערות לאירועים שבהם נטל אייל חלק, להופעות, בילויים ומועדונים ולביתו של אייל, וכן בתמורה לתשורות זעומות כגון אספקת סיגריות, תכשיטים וסכומי כסף מזומן.

ביטון מואשם בנוסף גם בשיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיות, לאחר שמחק בעזרת שכנו את כל החומרים ממחשבו האישי וממכשיר הטלפון הנייר שלו שיש בהם כדי להצביע על מעורבותו במעשים המיוחסים לו מיד לאחר פרסום חקירת המשטרה אודותיהם בערוץ 2.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:68
קומיט וכל טופס במתנה