שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > סנגור פלילי נעצר בחשד להעלמת הכנסות מלקוחות בהיקף של מאות אלפי שקלים

חדשות

סנגור פלילי נעצר בחשד להעלמת הכנסות מלקוחות בהיקף של מאות אלפי שקלים, צילום: צילום: Getty images Israel
סנגור פלילי נעצר בחשד להעלמת הכנסות מלקוחות בהיקף של מאות אלפי שקלים
11/01/2015, ליאור שדמי שפיצר

עו"ד מוטי (מרדכי) מאיר בניטה, בן 42 מאשקלון, נעצר אתמול על ידי יחידת יהלום של רשות המיסים, בחשד להעלמת הכנסות של 400 אלף שקל לפחות, מאז שנת 2010, כאשר כבר מתנהל נגדו משפט בגין אי הגשת דוחות תקופתיים למע"מ

סנגור פלילי נעצר אתמול על ידי רשות המסים בחשד שהעלים הכנסות בהיקף של מאות אלפי שקלים. עו"ד מוטי (מרדכי) מאיר בניטה, בן 42 מאשקלון, נעצר אתמול על ידי יחידת יהלום למאבק בפשיעה של רשות המסים בחשד כי מאז שנת 2010 לפחות ועד היום, העלים הכנסות של מאות אלפי שקלים שקיבל מלקוחותיו, כאשר כבר עומד ומתנהל נגדו משפט בגין אי הגשת דוחות תקופתיים למע"מ.

השבוע הפכה החקירה לגלויה ונערכו חיפושים בבית של בניטה, שרישיונו לעריכת דין מושעה מזה זמן מה. מהממצאים עלו ראיות להעלמת הכנסות של לפחות 400 אלף שקל, כמו גם להעסקת עובדים ללא דיווח. על סמך הממצאים, נראה כי היקף העבירות גדול מסתכם במאות אלפי שקלים נוספים לכל הפחות.

השופט אילן בן דור מבית משפט השלום בראשון לציון אישר את שחרורו של בניטה בערבות תמורת ערבויות בסך 400 אלף שקל והפקדת דרכונו הצרפתי, שכן דרכונו הישראלי מצוי אצל כונס הנכסים הרשמי

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:208
קומיט וכל טופס במתנה