שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד אדם פיש נהרג בסוף השבוע במהלך טיול רכיבה על אופני שטח בנגב

חדשות

עו"ד אדם פיש נהרג בסוף השבוע במהלך טיול רכיבה על אופני שטח בנגב, צילום: עו"ד אדם פיש ז"ל. צילום: משרד עו”ד בן ארי, פיש ושות'
עו"ד אדם פיש נהרג בסוף השבוע במהלך טיול רכיבה על אופני שטח בנגב
28/12/2014, ליאור שדמי שפיצר

עו"ד פיש, בן 57, היה שותף מייסד במשרד עורכי הדין רחל בן ארי, אדם פיש ושות' ונודע בפועלו בהתנדבות למען אוכלוסיות מוחלשות וזכויות האדם, שבעטיו קיבל את אות מתנדב נשיא המדינה. הלווייתו מקיימת היום בשעה 14:00 בבית העלמין כפר סמיר בחיפה

עורך הדין אדם פיש מחיפה נהרג ביום שישי האחרון במהלך טיול רכיבה על אופני שטח באזור הר הנגב שבנגב המערבי. חובשים של מד"א שהגיעו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה במשך שעה ארוכה, אך נאלצו לקבוע את מותו. הלווייתו מתקיימת היום (א, 28.12) בשעה 14:00 בבית העלמין כפר סמיר בחיפה.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

עו"ד פיש, בן 57, הוא שותף מייסד במשרד עורכי הדין רחל בן ארי, אדם פיש ושות', בעל תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במשפט בינלאומי וזכויות אזרח מ- American University (Washington D.C). פיש התמחה במשפט מנהלי וציבורי, בעבירות צווארון לבן, עבירות ביטחוניות, הטרדות מיניות, דיני בחירות, דיני תכנון ובנייה לשון הרע, איכות הסביבה ומשפט אזרחי ומסחרי. בעבר כיהן פיש כחבר מועצת העיר חיפה, הרצה בהשתלמויות ובמסגרות מקצועיות שונות במגוון תחומי עיסוקו והשתתף בייסודן של עמותות בתחומי זכויות האזרח ואיכות הסביבה, בהן המרכז לסיוע משפטי ע"ש השופט חיים כהן ז"ל, הסניף החיפאי של האגודה לזכויות האזרח ועמותת המשפט בשירות הזקנה. 

לפני כשנה וחצי קיבל עו"ד פיש את אות מתנדב נשיא המדינה על תרומתו במתן שירותים משפטיים בהתנדבות במשך 30 שנה לאוכלוסיות מוחלשות ובהגנה על זכויות האדם בתיקים משפטיים מורכבים. בנימוקי ועדת השיפוט נכתב, בין היתר, כי ההליכים המשפטיים שעו"ד פיש היה מעורב בהם בכל שנות פעילותו שינו והטיבו את איכות חייהם של מאות אלפים מאזרחי מדינת ישראל.

בדף הפייסבוק שנפתח לזכרו ספדו לו אנשי משרדו וכתבו כי פיש נודע בקרב ציבור המשפטנים ובקרב לקוחותיו כפרקליט משכמו ומעלה וליטיגטור בכל רמ"ח אבריו, אוטוריטה בתחום המשפט ובעל ידע עצום בתחום המשפט האזרחי, הפלילי והמנהלי. "לזכותו נרשמו הישגים משפטיים ובתוכם תקדימים רבים והלכות אשר הושפעו ונפסקו על בסיס טיעוניו, שתקצר היריעה מלפרטם. אדם פיש הצטיין כפותר סכסוכים ומגשר מבריק, אשר לנגד עיניו עמדו תמיד ערכי ההגינות, הצדק והכבוד לכל אדם באשר הוא אדם", נכתב לזכרו.

בעמוד הפייסבוק הובאו גם דברים שכתב לזכרו הסופר סמי מיכאל, נשיא האגודה לזכויות האזרח בישראל: "אדם פיש, ביתנו בוכה ואָבֵל על מותך החטוף. אבד לנו חבר יקר, נועז ומורה דרך חכם. אבד לנו ידיד יקר, מאושיות המשפט וזכויות אדם בישראל. היית ישר כאלומת אור. היית מקור גאווה ונחת למשפחתך, לחבריך, למשלח ידך ולעירך חיפה. כה מוכשר וכה עניו, אדם. אדם, אנשים כמוך הם ההוכחה כי החברה האנושית ניחנה בסולידאריות, וכי אפשר לקעקע תוכניות של אלה הזוממים להפוך את החברה לעדר של טורפים ונטרפים, לזירה של בוזזים ונבזזים, לבמה לנביאי שקר. האופטימיות שלך, אדם פיש, חיזקה בנו את האמונה כי האדם עשוי להיות גם צודק וגם מלא חמלה, גם חזק וגם נכון להושיט יד תומכת לנרדף ולחלש. בימים קשים שדומה כי עננים שחורים חוסמים את האופק, ידענו כי אתה וגיבורים כמוך עוד יפרצו את הדרך ויבקיעו חומות. קולך נשמע תדיר בביתנו, אדם, קול שמעלה חיוך, קול שמביע שמחת חיים גם בימים שהחיים נראים כה זולים. מה נחפזת ללכת מעולמנו, אדם? ניקיון כפיך, כמו החיוך האופטימי שלך תמיד עודדו אותנו להמשיך ולצפות ביתר תקווה למחר".

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:62
קומיט וכל טופס במתנה