שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום נגד תושבת רמאללה שניסתה לדקור שוטרים על רקע מבצע צוק איתן

חדשות

כתב אישום נגד תושבת רמאללה שניסתה לדקור שוטרים על רקע מבצע צוק איתן, צילום: צילום: Getty images Israel
כתב אישום נגד תושבת רמאללה שניסתה לדקור שוטרים על רקע מבצע צוק איתן
31/07/2014, עו"ד אורי ישראל פז

הנאשמת, בת 21, נכנסה לישראל וביקרה במסגד אל אקצה. לאחר מכן רכשה בחנות שישה סכינים במטרה לפגוע בשוטרים, והחלה לעקוב אחרי שני שוטרים בכוונה להטיל בהם נכות או לגרום להם חבלה חמורה כנקמה על המתרחש ברצועת עזה

כתב אישום הוגש אתמול (יום ב', 30.7) נגד ת'וריה טהה, תושבת רמאללה בת 21, בגין חבלה בכוונה מחמירה, החזקת סכין וכניסה לישראל שלא כדין. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שחר מלול מפרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בעיר, ב-26 ביולי 2014 נכנסה טהה שלא כדין לישראל דרך מחסום קלנדיה והגיעה לעיר העתיקה בירושלים, שם ערכה ביקור במסגד אל אקצה.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

לאחר שסיימה את ביקורה במסגד, ניגשה טהה לחנות בעיר העתיקה, רכשה שישה סכינים והסליקה אותם בתוך שקית שחורה על מנת לפגוע בשוטרים.

באותו הזמן, במסגרת פעילות משטרתית, תגברו השוטרים נאור נחום ורפאל לוי את אזור שער שכם בעיר העתיקה. טהה הבחינה בשני השוטרים והחלה לעקוב אחריהם בכוונה להטיל בהם נכות, מום או לגרום להם חבלה חמורה כנקמה על הכיבוש, המצב הביטחוני והמתרחש ברצועת עזה במבצע צוק איתן.

בשלב מסוים, הבחינה טהה כי השוטרים מבחינים בה ועזבה את המקום. כעבור זמן קצר, ולאחר שהחליטה לעשות מעשה עבור הלאום והעם הפלסטיני, חזרה טהה למקום בו עמדו השוטרים. היא החזיקה בסכין מהסכינים שרכשה, ניגשה לעברו של אחד השוטרים ונעמדה מאחוריו כשבכוונתה לדקור אותו בפלג גופו העליון.

השוטר השני הבחין בה ודיווח על כך לשוטר שמאחוריו היא עמדה. בעקבות כך, השוטר הסתובב לעברה. אז החלה טהה להימלט רגלית מהמקום עד שנעצרה על ידי שוטרים אחרים ששהו במקום.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:229
קומיט וכל טופס במתנה