שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד שלמה למברגר נבחר לכהן כפרקליט מחוז תל אביב לעניינים פליליים

חדשות

עו"ד שלמה למברגר נבחר לכהן כפרקליט מחוז תל אביב לעניינים פליליים, צילום: צילום אילוסטרציה: Getty images Israel
עו"ד שלמה למברגר נבחר לכהן כפרקליט מחוז תל אביב לעניינים פליליים
10/07/2014, עו"ד אורי ישראל פז

למברגר (50), שנבחר פה אחד על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה, יחליף בתפקיד את עו"ד אריאלה סגל-אנטלר ז"ל שהלכה לעולמה באוקטובר 2013 לאחר שנאבקה במחלה קשה

ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה בחרה אתמול (ד', 9.7) פה אחד בעורך הדין שלמה (מומי) למברגר לתפקיד פרקליט מחוז תל אביב לעניינים פליליים. עו"ד למברגר יחליף בתפקיד את עו"ד אריאלה סגל-אנטלר ז"ל, שהלכה לעולמה באוקטובר 2013, לאחר שנאבקה במחלה קשה. מאז היעדרה, מילאה את מקומה המשנה לפרקליטת המחוז, עו"ד נאוה שילר.

חברי ועדת המכרזים היו השופטת בדימוס שרה פריש (יו"ר), פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן, היועץ המשפטי של רשות המסים עו"ד אורי קלינר, ונציגת ארגון הפרקליטים עו"ד אורית פודמסקי.

עו"ד למברגר עובד בפרקליטות המדינה משנת 1991, אז החל את דרכו בפרקליטות מחוז ירושלים, שם שימש כפרקליט הן בתחום הפלילי והן בתחום האזרחי. מאז התקדם בסולם הדרגות וכיהן בשורה של תפקידים, כאשר בשנים האחרונות, מאז 2009, שימש כפרקליט מחוז דרום (פלילי). קודם לכן, מאז שנת 2003, שימש כסגן מנהל המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

עו"ד למברגר ניהל תיקים רבים במהלך השנים, לרבות פרשות ידועות כמו הונאת הקרקעות של הפטריארכיה היוונית בירושלים, תיקי שוחד ושחיתות ציבורית, תיקי מרמה ועוד. בשנים האחרונות ניהל כאמור את פרקליטות מחוז דרום המונה כמאה פרקליטים, עובדי מנהלה ומתמחים.

עו"ד שלמה למברגר (50), נשוי ואב לארבעה, הוא בעל תואר ראשון ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

 

לקריאה נוספת, ראו:

 

פרקליטת מחוז תל אביב עו"ד אריאלה סגל-אנטלר הלכה לעולמה

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:150
קומיט וכל טופס במתנה