שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תביעה: הבעל הנבגד והמאהב קשרו נגד האם כדי לזכות במשמורת על הילדים

חדשות

תביעה: הבעל הנבגד והמאהב קשרו נגד האם כדי לזכות במשמורת על הילדים, צילום: צילום אילוסטרציה: Getty images Israel
תביעה: הבעל הנבגד והמאהב קשרו נגד האם כדי לזכות במשמורת על הילדים
29/06/2014, ליאור שדמי שפיצר

 

בימים אלה צפוי בית המשפט לענייני משפחה להכריע במאבק משמורת בין שני הורים, שחשף משולש רומנטי נדיר – הבעל הנבגד והמאהב לשעבר הפכו לחברים טובים ושלחו מכתבים לרשויות הרווחה המכפישים את האם במטרה למנוע את העברת הילדים לחזקתה

מאבק משמורת בין הורים שהגיע לפתחו של בית המשפט לענייני משפחה ברמת גן חשף משולש רומנטי נדיר – הבעל הנבגד חבר למאהב לשעבר של אשתו כדי לערער את דמותה כאם ולזכות במשמורת על ילדיהם.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

האישה ובעלה נפרדו בטונים צורמים על רקע בגידתה בו, והאישה עברה להתגורר עם המאהב שלה ביישוב המרוחק עשרות קילומטרים מביתה. האב קיבל משמורת זמנית על הילדים, לאחר שטען כי התא המשפחתי שהקימה אינו יציב, בעוד שהוא מקיים זוגיות יציבה וחדשה.

לדברי עו"ד ענבר לב, המייצגת את האישה, השניים נפרדו מבני זוגם החדשים, והאישה שבה להתגורר בסמוך לגרוש ולילדיהם. לאחרונה, טוענת עו"ד לב, חברו יחד הגרוש והמאהב, הפכו לחברים טובים ושלחו בעצה אחת מספר מכתבים ותצהירים לרשויות הרווחה העירוניות, שמטרתם להכפיש את שמה של האישה ולמנוע ממחלקת הרווחה להמליץ על העברת הילדים למשמורתה, כפי שהיא תובעת בימים אלה.

מזה מספר חודשים שהאם נפגשת עם ילדיה במרכז קשר עירוני, לאחר שהסדרי קשר עצמאיים לוו באירועים קשים ובתלונות הדדיות של הצדדים לגבי קשיים בתפקוד ההורי.

תסקיר שהוגש מטעם הרווחה לבית המשפט קבע כי הילדים הוסתו נגד האם וכי הם חשופים להאשמות קשות נגדה מצד אביהם. עוד צוין בתסקיר כי הילדים מגדלים עוינות קשה עלפי אמם כל עוד האב נוכח, אך לאחר שהוא עוזב את הבניין הם מתרככים ומתרפקים עליה באהבה רבה.

בימים אלה אמור בית המשפט לענייני משפחה ברמת גן לפסוק האם להשאיר את הילדים במשמורתו של האב, או להעבירם למשמורתה המלאה של האם. במסגרת המאבק המשפטי טען האב כי האישה אינה ראויה להיות אם, וכי רתיעת הילדים ממנה ממחישה זאת. עו"ד לב הדגישה כי כל עוד הילדים יהיו בחזקת האב, לא ניתן יהיה לגשר על הפערים. לטענת עורכת הדין, בתסקיר הרווחה שניתן לבקשתה בבדיקה למסוגלות הורית, תוארה האם כאישה חמה, אוהבת ודואגת לילדיה. "היה ניכר כי הילדים רגילים להיות איתה בקשר חם למרות ההתבטאויות הקשות והיחס הקר שהביעו דקות קצרות קודם לכן", נטען בתסקיר. "למרבה הצער, הספיקה דקה אחת עם האב, משזה חזר לחדר, כדי שכל מה שהאם הצליחה לבנות בעמל רב יתמוטט לחלוטין".

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:116
קומיט וכל טופס במתנה