שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום: נהג הרכב נמלט מהמקום והפקיר את הנוסעים שצעקו והתחננו לעזרה

חדשות

כתב אישום: נהג הרכב נמלט מהמקום והפקיר את הנוסעים שצעקו והתחננו לעזרה, צילום: צילום: Getty images Israel
כתב אישום: נהג הרכב נמלט מהמקום והפקיר את הנוסעים שצעקו והתחננו לעזרה
17/03/2014, ליאור שדמי שפיצר

פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד תושב אשקלון בן 32 שאיבד שליטה על הרכב ונמלט ברגל מבלי להזעיק עזרה, כשהוא מתעלם מצרחות הנוסעים התקועים ברכב שהם מתקשים לנשום ועומדים למות

כתב אישום הוגש אתמול נגד תושב אשקלון, בן 32, שגרם לתאונת דרכים ונמלט מהמקום מבלי להזעיק עזרה לנוסעים שנשארו תקועים ברכב והתקשו לצאת ממנו בשל הנזקים והעיוות שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם, יוסי בן הרצל לגטבי, נהג בשכרות בזמן פסילת רישיון והסיע ברכבו ארבעה נוסעים נוספים. במהלך הנסיעה נהג לגטבי במהירות מופרזת. הנוסעים ברכב ביקשו שיאט את מהירות נסיעתו אך הוא התעצבן וצעק עליהם "אל תגעו לי ברכב ואל תתערבו לי בנהיגה".

לאחר שאיבד את השליטה על רכבו והתנגש חזיתית בקיר של בניין, יצא לגטבי דרך החלון ונמלט ברגל מהמקום, מבלי להזעיק עזרה לנוסעים שנפגעו כתוצאה מהתאונה בדרגות חומרה שונות, כשהם צועקים ומתחננים אליו שיחלץ אותם מהרכב. הנוסעים צרחו וזעקו לעזרה שהם מתקשים לנשום והם הולכים למות, אך הנאשם נמנע מלהזעיק עזרה, ובמקום זה בכה ואמר להם "אל תגידו שום דבר לאף אחד", ואמר שהוא מצטער וממילא החיים שלו הרוסים. 

בסופו של דבר הצליחה אחת הפצועות להתקשר למשטרה, דיווחה על התאונה וביקשה שיגיע אמבולנס כדי לפנות את הנפגעים.

על פי כתב האישום, לגטבי הגיע מאוחר יותר לבית החולים ברזילי לשם קבלת טיפול רפואי, וטען בפני הצוות הרפואי כי הוא נפל מהמרפסת.

לגטבי הואשם בביצוע עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, נהיגה בקלות ראש וברשלנות וגרימת חבלה, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם וכן לפסול את רישיון הנהיגה שלו עד תום ההליכים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:242
קומיט וכל טופס במתנה