שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > שרת המשפטים מינתה את עו"ד נעמי זמרת ליו"ר מועצת שמאי המקרקעין

חדשות

שרת המשפטים מינתה את עו"ד נעמי זמרת ליו"ר מועצת שמאי המקרקעין , צילום: שרת המשפטים ציפי לבני. צילום: Tamar Matsafi
שרת המשפטים מינתה את עו"ד נעמי זמרת ליו"ר מועצת שמאי המקרקעין
09/03/2014, מערכת תקדין

עו"ד זמרת משמשת פרקליטה בכירה במחלקה האזרחית בפרקליטות המדינה ומכהנת כיו"ר ועדת ההשגות על שומות מקרקעין מאז הוקמה. השרה ציפי לבני: "אני תמיד שמחה למצוא אישה ראויה לכהן בתפקידי מפתח"

שרת המשפטים ציפי לבני מינתה את עו"ד נעמי זמרת, פרקליטה בכירה במחלקה האזרחית בפרקליטות המדינה, לתפקיד יו"ר מועצת שמאי המקרקעין.

לעו"ד זמרת (42) ניסיון עשיר בתחומים מגוונים של המשפט האזרחי, לרבות בממשקים עם המשפט הפלילי והמנהלי. כמו כן, היא עוסקת בעבודת מטה בנושאים מערכתיים וציבוריים. כחלק מתפקידה במחלקה האזרחית, היא מייצגת את המדינה בבית המשפט העליון.

עו"ד זמרת כיהנה כיו"ר ועדת ההשגות על שומות מקרקעין מאז הוקמה, ועד למינויה כיו"ר מועצת שמאי המקרקעין. היא בעלת תואר מוסמך במשפטים מהאוניברסיטה העברית.

שרת המשפטים ציפי לבני ציינה כי "לעו"ד זמרת הניסיון והכישורים המוכחים להצליח בתפקידה החדש, וכך אני בטוחה שתעשה – כפי שעשתה בתפקידיה הקודמים. בנוסף, אני תמיד שמחה למצוא אישה ראויה לכהן בתפקידי מפתח, כחלק מאמונתי בקידום נשים, וזה רק הולם שמינוי זה יוצא לדרך בשבוע בו אנו מציינים את יום האישה הבינלאומי".

מועצת שמאי המקרקעין פועלת מכוח חוק שמאי המקרקעין, התשס"א-2001 ומונה 11 חברים. בין תפקידיה העיקריים, אחראית המועצה על ניהול פנקס שמאי המקרקעין, עריכת בחינות הסמכה לשמאי מקרקעין, רישום מתמחים ופיקוח על התמחות בשמאות מקרקעין וטיפול בתלונות בגין התנהגות שאינה הולמת את מקצוע שמאות המקרקעין באמצעות ועדת משמעת. כמו כן, המועצה יוזמת ומלווה הצעות חוק ותקנות שמוביל משרד המשפטים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:94
קומיט וכל טופס במתנה