שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום: התעלל מינית בארבע בנותיו החורגות תוך התחזות למלאך

חדשות

כתב אישום: התעלל מינית בארבע בנותיו החורגות תוך התחזות למלאך, צילום: צילום אילוסטרציה: Getty images Israel
כתב אישום: התעלל מינית בארבע בנותיו החורגות תוך התחזות למלאך
17/02/2014, עו"ד אורי ישראל פז

האב החורג, בן ה-34 מתל אביב, מואשם בביצוע גילוי עריות ומעשי סדום בארבע בנותיו החורגות של אשתו, תוך שהוא משתמש בדמויות פיקטיביות של מלאכים אותם הוא מגלם על ידי שינוי קולו הטבעי. האב החורג הציג במרמה לבנות מצג לפיו הוא מוריד מלאך לגופו, מלאך אשר בדמותו ביצע את עבירות המין

אב בהתגלמות השטן: פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בני זוג תושבי תל אביב (האב החורג כבן 34 ורעייתו כבת 41), המייחס להם מסכת של עבירות מין במשפחה.

כתב האישום מגולל פרשה של גילוי עריות, מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים במרמה, מעשי התעללות קשים ואלימות שביצע האב בבנותיו של אשתו, תוך שהוא משתמש בדמויות פיקטיביות של מלאכים אותם הוא מגלם על ידי שינוי קולו הטבעי. האם נאשמת שסייעה לו בביצוע המעשים, באי-דיווח וכן במעשי התעללות בבנותיה הקטנות.

"נשיקת רוחות"

בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רנית בר-און, נטען כי לאחר שנישאו ועברו להתגורר יחד, רקם האב החורג תכנית כדי לממש את גחמותיו המיניות, והציג במרמה לבנות מצג לפיו הוא מוריד מלאך לגופו, מלאך אשר בדמותו ביצע את עבירות המין.

עוד בטרם עבר הנאשם להתגורר עם הנאשמת וילדיה בדירה, הוא שטח במרמה בפני הבנות את עברן ואת עתידן תוך הטעייתם כי הוא עושה זאת באמצעות מבט בעיניים ובאמצעות קריאה בקפה ובכף יד. לימים, בקיץ 2010 נישאו בני הזוג.

"הנאשם בהתייצגו כמלאך, ובמסגרת תוכנית המרמה וכדי לרכוש את אמונן, שטח במרמה בפני הבנות את עברן ואת עתידן ודיבר איתן דברי תורה ודברי רוח", מתואר בכתב האישום. "בעקבות דברי הרוח, האמינו הבנות כי הנאשם מלאך וככזה יש למלא אחר רצונותיו".

לטענת הפרקליטות, כל מגע מיני שביצע הנאשם עם מי מהבנות כונה על ידו "נשיקת רוחות". הנאשם נהג להשביע את הבנות בברית כרותה על השפתיים, על פיה אסור היה להן לספר דבר, שכן אם יספרו המלאך יפגע בהן.

לאורך 20 עמודי כתב האישום מתוארת לפרוטרוט מסכת קשה של התעללות האב והאם בבנות בגילאי 10-5. כך, מהמסכת העובדתית המתוארת בכתב האישום עולה כי בשנת 2011 עת שהו הנאשם והנאשמת לבדם במלון קיסר באילת, ולאחר שביצעו "נשיקת רוחות" במסגרתה קיימו יחסי מין, הנאשם קיבל את הסכמת הנאשמת ללמד את הבנות משהו חדש, שהנאשמת ידעה כי המדובר על תקשורים ושיחות נפש.

מונע מקהות חושים

עוד עולה מכתב האישום כי כאשר הנאשם לא הגיע כדמות מלאך, הוא הטיל מורא בבית המשפחה, נהג להכות, לאיים, לצעוק, לקלל, לזרוק דברים על הילדים – והכל בידיעת אשתו.

באשר לאם הבנות, נטען בכתב האישום כי הילדים סיפרו לה מפעם לפעם על מעשיו של הנאשם, והיא אף הייתה עדה לחלק מהמעשים. "הנאשמת איימה מפעם לפעם על הנאשם כי תעיף אותו מהבית, אך בפועל השאירה אותו בבית ולא עשתה דבר כדי למנוע את מעשיו", טוענת הפרקליטות.

במקביל, מבקשת הפרקליטות לעצור את השניים עד תום ההליכים המשפטיים. בבקשת המעצר נטען כי מעשיו של הנאשם מצביעים על כך ש"הוא מונע מתוך דחפים מיניים בלתי מרוסנים ועל אכזריות, קהות חושים והיעדר עכבות למימוש דחפיו המיניים".

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:174
קומיט וכל טופס במתנה