שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הבחירה של השרה לבני: עו"ד אמי פלמור תתמנה למנכ"לית משרד המשפטים

חדשות

הבחירה של השרה לבני: עו"ד אמי פלמור תתמנה למנכ"לית משרד המשפטים, צילום: אמי פלמור. צילום: יחסי ציבור
הבחירה של השרה לבני: עו"ד אמי פלמור תתמנה למנכ"לית משרד המשפטים
12/01/2014, עו"ד אורי ישראל פז

פלמור צפויה להחליף את ד"ר גיא רוטקופף, הפורש לאחר שבע שנות כהונה. לבני: "העובדה כי מדובר באישה מהווה מבחינתי שיקול חשוב, מעבר לכישוריה המוכחים ולהיותה חלק מהמערכת מזה שנים, המכירה את משרד המשפטים ומוערכת על ידי עובדיו"

שרת המשפטים, ציפי לבני, הודיעה היום (12.1.14) לנציב שירות המדינה, משה דיין, כי בכוונתה למנות את עו"ד אמי פלמור למנכ"לית משרד המשפטים. פלמור תחליף את המנכ"ל ד"ר גיא רוטקופף, שהודיע לשרה על פרישתו לאחר שבע שנים מוצלחות בשירות המדינה.

עוה"ד פלמור משמשת כמנהלת מחלקת החנינות במשרד המשפטים מאז שנת 2000, וקודם לכן שימשה כפרקליטה במחלקה הפלילית הפרקליטות המדינה. לאורך השנים, שימשה עוה"ד פלמור במגוון רחב של תפקידים מיוחדים, בהם: כאחראית מטעם שרי המשפטים על משימות מיוחדות הקשורות לאיתור חיילי צה"ל הנעדרים, מרכזת ההוצאה לפועל של תהליכי שחרור אסירים ביטחוניים, חברה בצוות המשא ומתן לשחרור גלעד שליט, וכן יזמה והקימה מאגר אנליטי בשיתוף השב"כ, השב"ז והפצ"ר בנושא האסירים הביטחוניים והובילה מהלך אסטרטגי של הטמעת נושא השירות בכלל יחידות משרד המשפטים.

"מהיכרותי עם אמי פלמור התרשמתי ממקצועיותה, מאישיותה, מיכולותיה בפתרון בעיות וקידום יעיל של הנושאים עליהם היא מופקדת", נימקה השרה לבני את הבחירה שלה במשרת האמון. "פלמור רכשה את אמוני ואני סמוכה ובטוחה שתוכל למלא את התפקיד בצורה טובה וערכית. העובדה כי מדובר באישה מהווה מבחינתי שיקול חשוב נוסף, מעבר לכישוריה המוכחים ולהיותה חלק מהמערכת מזה שנים, המכירה את המשרד ומוכרת ומוערכת על ידי עובדיו".

מנכ״ל משרד המשפטים היוצא, ד"ר רוטקופף, בירך על "הבחירה המצוינת. גב' פלמור הוכיחה לאורך השנים כישורים מקצועיים, ניהוליים ואנושיים מעולים. היא ניחנה ביכולת מנהיגות ואין לי ספק כי תצעיד את המשרד בבטחה ובהצלחה אל עבר הגשמת יעדיו״.

יצוין כי לרוטקופף נותרה משימה לאומית אחת לפחות: עוד במרץ 2012 הבטיח משרדו לשופטי בג"ץ את מה שלא מומש עד עצם היום: "עבודת ועדת רוטקופף הבוחנת דרכים לשינוי ושיפור מתכונות בחינות הלשכה מצויה בישורת האחרונה, ויש לקוות כי אכן תסיים את מלאכתה בהקדם ותניח את המלצותיה על שולחנו של שר המשפטים".

ואילו לפלמור מחכה משימה לאומית אחרת: איוש כיסאו של רשם התאגידים, רשם העמותות, הפנוי מאז אמצע קיץ 2013, עם קידומו של עו"ד אלון בכר לתפקיד יו"ר הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע.

לקריאה נוספת, ראו:

 

חילופי מנכ"לים במשרד המשפטים: איימי פלמור מועמדת להחלפת גיא רוטקופף

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:243
קומיט וכל טופס במתנה