שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אישום: הדוגמנית עמית מכטינגר נהגה בשכרות בפעם השלישית בשנה וחצי

חדשות

אישום: הדוגמנית עמית מכטינגר נהגה בשכרות בפעם השלישית בשנה וחצי, צילום: עמית מכטינגר. צילום מסך מדף הפייסבוק שלה
אישום: הדוגמנית עמית מכטינגר נהגה בשכרות בפעם השלישית בשנה וחצי
05/01/2014, עו"ד אנה נודל

דוגמנית-העל נעצרה לפני כשבוע לאחר שרמת האלכוהול בדמה עמדה על פי 1.5 מהמותר בחוק. המשטרה מבקשת לעצור אותה עד תום ההליכים: "אין זו דרכה לציית לחוק. מזלזלת בצורה מחפירה בשלום וביטחון הציבור, בכך שנוהגת פעם אחרי פעם בשכרות"

לשכת תביעות תעבורה של המשטרה הגישה ביום חמישי האחרון (2.1.14) כתב אישום נגד הדוגמנית עמית מכטינגר בגלל נהיגה בשכרות.

לפי כתב האישום, דוגמנית-העל נהגה תחת השפעת אלכוהול בשבת בבוקר בדרך השלום בתל אביב. בדיקת נשיפה שביצעו לה שוטרי התנועה ב-6:40 בבוקר קבעה שרמת האלכוהול בדמה עמדה על 470 מ"ג, פי 1.5 מהרמה המותרת בחוק.

הדוגמנית בת ה-38 מואשמת בנהיגה תחת השפעת אלכוהול בפעם השלישית בשנה וחצי האחרונות. ביוני 2012 מכטינגר הואשמה בנהיגה בשכרות לאחר שסירבה לעבור בדיקת נשיפה. ביולי האחרון היא הואשמה בפעם נוספת בנהיגה תחת השפעת אלכוהול לאחר שרמת האלכוהול בגופה הייתה גבוהה פי 1.8 מהמותר בחוק.

התובעת המשטרתית, עו"ד רונית עמר, ציינה במהלך הדיונים על מעצרה כי במקרה של הרשעה המשטרה תבקש להטיל על מכטינגר עונש של מאסר בפועל.

המשטרה מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרה של מכטינגר עד תום ההליכים נגדה. בבקשת המעצר עד תום הליכים נכתב כי "מדובר במשיבה שאין זו דרכה לציית לחוק, אשר מזלזלת בצורה מחפירה בשלום וביטחון הציבור, נוהגת פעם אחרי פעם בשכרות. בנסיבות אלה ברור שלא ניתן לתת אמון למשיבה ואין מנוס מלהגביל את חירותה באמצעות מעצר על מנת להגן על הציבור".

כמו כן, נכתב בבקשת מעצרה כי "לאור חומרת העבירה המיוחסת למשיבה, עברה התעבורתי ובמיוחד הישנות, תכיפות וסמיכות של עבירת נהיגה בשכרות, יחסה המזלזל בחוק, קיים יסוד סביר לחשש שבשחרורה תסכן המשיבה את ביטחון הציבור המשתמש בדרך ואת שלומו".

בית המשפט לתעבורה בתל אביב הורה 16 שעות לאחר מעצרה, לשחרר את מכטינגר למעצר בית, הרכב הפרטי שלה הוחרם ורישיונה נפסל למשך חודש. השופט אריה זרזבסקי קבע כי הדוגמנית תשהה במעצר בית עד הדיון במעצר עד תום הליכים שיתקיים מחר (ב', 6.1.14).

 

ת"פ 130-01-14

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:251
קומיט וכל טופס במתנה