שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > נהג אוטובוס לנוסעת: "אם היית חברה שלי, הייתי מלקק לך את כל הגוף"

חדשות

נהג אוטובוס לנוסעת: "אם היית חברה שלי, הייתי מלקק לך את כל הגוף", צילום: אוטובוס של חברת קווים. צילום: יחסי ציבור של חברת קווים
נהג אוטובוס לנוסעת: "אם היית חברה שלי, הייתי מלקק לך את כל הגוף"
13/11/2013, עו"ד אנה נודל

הנהג של חברת 'קווים', שהטריד מינית נערה בת 14 וביצע מעשה מגונה בנערה שסובלת מפיגור קל, יכלא למשך שנה ויפצה אחת מהן בסך 15 אלף שקל. השופטת עינת רון: "כל אישה ונערה זכאיות לשמירה על גופן, שלומן וכבודן. מקל וחומר אמורים הדברים כאשר המטריד הוא נהג האוטובוס הציבורי"

בית משפט השלום בפתח-תקווה גזר שנת מאסר על מחמוד נאסר, שהיה נהג אוטובוס בחברת 'קווים' והורשע על פי הודאתו בעבירות של מעשים מגונים ומעשים מגונים בפומבי, וכן בעבירה של הטרדה מינית. נאסר הוא כבן 48, המתגורר בדיר חנא, נשוי מזה כ-23 שנה ואב לחמישה ילדים בגילאי 2-22.

נגד נאסר הוגשה תלונה על הטרדה מינית של נערה בת 14. הנערה נסעה באוטובוס בו הוא נהג בשעת ערב מאוחרת והיתה הנוסעת היחידה. נאסר ביקש מהנערה לשבת בקדמת האוטובוס כדי שיוכל לשוחח עימה. במהלך הנסיעה הוא הטריד אותה מינית ושאל אותה בין היתר האם היא וחבר שלה "חגגו". הנערה השיבה בשלילה ונאסר הביע פליאה באומרו: "איך יכול להיות שלא, תראי איזה בטן ושדיים יפים יש לך". בהמשך הוא אמר לה: "אם היית חברה שלי, הייתי מלקק לך את כל הגוף".

נגד נאסר הוגשה תלונה נוספת על הטרדה מינית של מתלוננת הסובלת מפיגור קל, אוטיזם ובעיות פסיכיאטריות. המתלוננת נסעה לבדה בקו בו נהג נאסר בשעות הערב המאוחרות. במהלך הנסיעה הוא חשף בפניה את איבר מינו, נגע בו וביקש ממנה לראות. היא טענה שנישק אותה בלחי ונגע עם ידו בחזה שלה, לפני שירדה מהאוטובוס.

ניצל את הלקויות של הנערה ונגע באיבר אינטימי

סגנית הנשיאה, השופטת עינת רון, הדגישה בגזר הדין כי מדובר במעשים חמורים: "כל אישה ונערה זכאיות לשמירה על גופן, שלומן וכבודן ורשאיות להסתובב ברחובה של עיר ובכלי רכב ציבוריים מבלי שמאן-דהוא יטרידן בשאלות בעלות אופי מיני או גרוע מכך, בנגיעות בעלות אופי מיני. מקל וחומר אמורים הדברים כאשר המטריד הוא נהג האוטובוס הציבורי, האמון על שמירה זו של גופן, שלומן וכבודן ואשר ביטחונן מסור בידו. ועל כך יש לייחס למעשים שהם חמורים לכשעצמם משנה חומרה".

השופטת רון הוסיפה וציינה כי "הנאשם חשף את גופו בפני המתלוננת, ויותר מאשר בהזדמנות אחת. הוא שב וקרא לה ושב וחזר על מעשיו, תוך שהוא מנצל את נתוניה של המתלוננת ואת לקויותיה. ולא נתקררה דעתו של הנאשם עד כי גם נשק ללחייה של המתלוננת ונגע בחזה, שהינו איבר אינטימי".

בתסקיר המבחן שהוגש לבית המשפט נכתב בין היתר כי "לא ניתן לשלול חזרה על מעשים דומים בעתיד". עם זאת, נאסר הביע בפני בית המשפט צער וחרטה על מעשיו, ותיאר כי בעקבות ניהול ההליך המשפטי נגרמו לו סבל ומבוכרה בעיקר בקרב בני משפחתו. הוא ביקש מבית המשפט לנהוג בו במידת הרחמים.

בית המשפט גזר על נאסר שנת מאסר. נאסר כבר מרצה כעת עונש מאסר על הרשעתו בגרם מוות ברשלנות, בעקבות מעורבותו בתאונת דרכים. השופטת רון קבעה כי חודשיים מתוך העונש שהוטל עליו, ירוצו בחופף לעונש אחר. בנוסף, הוטלו עליו 10 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, והוא גם חויב לשלם למתלוננת השנייה פיצוי בסך של 15 אלף שקל.

 

ת"פ 12176-05-12

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:40
קומיט וכל טופס במתנה