שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אישום: שלח ידיים לחזה ולישבן של 7 קטינות – במהלך רכיבה על אופנוע

חדשות

אישום: שלח ידיים לחזה ולישבן של 7 קטינות – במהלך רכיבה על אופנוע, צילום: אופנוע מסוג הונדה PCX, צילום: יחסי ציבור
אישום: שלח ידיים לחזה ולישבן של 7 קטינות – במהלך רכיבה על אופנוע
23/10/2013, מערכת תקדין

שלומי סיבוני, צעיר בן 20 מאשדוד, מואשם על ביצוע מעשים מגונים בשמונה מתלוננות, שבע מהן קטינות וצעירה בת 34, בכך ששלח ידיים ונגע בחזן ובישבנן, שלא בהסכמתן, בעודו חולף על פניהן ברחוב, כשהוא רכוב על אופנוע. הבוקר הוארך מעצרו עקב מסוכנותו הרבה כפי שניכר "מריבוי המעשים שבוצעו בפרק זמן קצר, מהקלות בה פנה למתלוננות, זרות שחלף על פניהן ברחוב, באור יום, חלקן קטינות מתחת לגיל 16"

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית משפט השלום בפתח-תקווה כתב אישום נגד שלומי סיבוני, תושב אשדוד בן 20, בגלל עבירות של מעשים מגונים בכוח ומעשים מגונים.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין רננה טויטו-משה, בין התאריכים 29.9.13 ועד ה-10.10.13, ביצע סיבוני מעשים מגונים בשמונה מתלוננות, שבע מהן קטינות, בכך ששלח ידו ונגע בחזן ובישבנן, שלא בהסכמתן, בעודו חולף על פניהן ברחוב, כשהוא רכוב על אופנוע.

הדיון בבקשת המעצר התקיים הבוקר ומעצרו של הנאשם הוארך עד החלטה אחרת. "על מסוכנותו הרבה של הנאשם ניתן ללמוד מעזות המצח בה ביצע את המעשים", ציינה בבקשת המעצר עוה"ד טויטו-משה. "מריבוי המעשים שבוצעו בפרק זמן קצר, מהקלות בה פנה למתלוננות, זרות שחלף על פניהן ברחוב, באור יום, חלקן קטינות מתחת לגיל 16".

סיבוני נהג באופנוע מסוג הונדה PCX במסגרת עבודות השליחות, ותוך שהוא משתמש באופנוע ביצע מעשים מגונים, לעיתים תוך שימוש בכוח כלפי צעירות שנקרו בדרכו, חלק מהן קטינות. כך, מכתב האישום עולה כי ביום 29.9.13 בשעה 11:00 בבוקר התהלכה קטינה בת 18, לבדה במושב. סיבוני, רכוב על האופנוע, חלף על פניה לכיוון היציאה מהמושב, אך משהבחין בה, שב על עקבותיו, ביצע פניית פרסה ונסע לכיוונה. הוא עצר את האופנוע לידה ופנה אליה באומרו "תמצצי" ומשלא השיבה לפנייתו חזר ואמר לה "תמצצי". בהמשך, סיבוני נגע בחזה של הקטינה ותפס את ידה. בתגובה היא צעקה "תעזוב אותי" וסיבוני נמלט מהמקום.

"איפה נמצא רחוב טרומפלדור?"

מעשה דומה ביצע סיבוני מספר ימים לאחר מכן בגן יבנה, כאשר שאל צעירה בת 16 על מיקומו של רחוב מסוים. הצעירה לא הגיבה ל"חיזוריו" ומשהמשיכה בדרכה, "ביצע הנאשם פניית פרסה ושב ונסע לכיוונה", מתואר בכתב האישום, "עצר את אופנועו לידה, נצמד אליה ותפס בישבנה. בתגובה החלה המתלוננת לצרוח ולבכות והנאשם ברח מהמקום".

בהזדמנות אחרת, התהלכה צעירה בת 16 בגפה בגינה בחולון. לפתע, הגיח ממולה סיבוני כשהוא רכוב על האופנוע, ושאל אותה היכן נמצא רחוב טרומפלדור. הצעירה השיבה לו, ואז הוא שלח את ידו ונגע בחזה של הקטינה כשהוא מעביר את ידו על חזה ואומר "וואו". בתגובה פלטה הצעירה קריאת "אימאלה" וסיבוני נמלט מהמקום.

וכך, המשיך סיבוני לטענת הפרקליטות להטריד צעירות בנות 15-17 במספר מקומות ברחבי הארץ: באזור, בקרית אונו, בסביון ובגני תקווה. סיבוני נהג בשיטתיות להתעניין כביכול על מיקומו של רחוב מסוים, וכמתואר בכתב האישום: "עקב אחר הקטינה וכשהגיע בסמוך אליה הסית את האופנוע לכיוונה ובכך דחף אותה. בהמשך, תפס הנאשם את ישבנה של הקטינה בחוזקה באמצעות ידו כשהיא עם גבה אליו ולחש דבר מה באוזנו. בתגובה, צרחה הקטינה לעזרה והנאשם נמלט מהמקום".

שלח ידיים גם כלפי בת 34

באחת מהפעמים, הוא שלח את ידו ותפס בחוזקה בשדה של ילדה קטינה עד שנגרם לה כאב. הקטינה שמטה את התיק שהיה על כתפיה ונסה על נפשה. במהלך המנוסה מעדה ונפלה ונגרם לה שפשוף בברך.

באישום האחרון מתואר כיצד סיבוני ביצע מעשה מגונה בכוח בצעירה בת 34 שנתקלה בדרכו כשהיא חצתה את הכביש והוא חסם אותה עם האופנוע. היא ניסתה לזוז, אך סיבוני נגע בשתי ידיו בחזה. בתגובה, היא ניסתה לדחוף אותו וצעקה אליו "השתגעת, מה אתה עושה", אבל סיבוני השיב "תתני קצת לגעת מה יש".

סיבוני לא ויתר על זממו וביצע שני סיבובים סביב הצעירה, ואז ניסה שוב לגעת בחזה. משדחפה אותו המתלוננת, תפס בחוזקה את ידה והחל בנסיעה. בהמשך, הסתובב סיבוני, עזב את ידה של המתלוננת ונמלט מהמקום.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:151
קומיט וכל טופס במתנה