שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > בן 36 מואשם באונס בת 43: "אין דבר כזה 'לא בא לך', את חייבת לתת לי"

חדשות

בן 36 מואשם באונס בת 43: "אין דבר כזה 'לא בא לך', את חייבת לתת לי", צילום: צילום: Jupiterimages; Getty images Israel
בן 36 מואשם באונס בת 43: "אין דבר כזה 'לא בא לך', את חייבת לתת לי"
16/09/2013, מערכת תקדין

כתב אישום הוגש נגד עבריין חסר מעצורים מיבנה על שאנס פעמיים וביצע מעשי סדום באישה, שהפרקליטות ביקשה לאסור פרסום של טיב יחסיהם, תוך שימוש בכוח ובאיומים. באחד המקרים אף כלא אותה בדירתו ולא איפשר לה לצאת עד שסיים לבצע בה את זממו. האנס, שטען בחקירותיו כי כלל אינו מכיר את המתלוננת, הואשם לאחרונה כי איים על שופטת שגזרה עליו שנתיים מאסר: "אתפוס אותך בסיבוב"

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום חמור נגד טרקיי ביוך, בן 36 מיבנה, על ביצועם של שני מעשי אונס ושני מעשי סדום, כליאת שווא ואיומים באישה בת 43 שעל פי כתב האישום הוא "נהג לבלות איתה בדירתו ביבנה".

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עינת לב ארי, בשני אירועים שונים אנס ביוך את המתלוננת וביצע בה מעשי סדום, בניגוד לרצונה, תוך שימוש בכוח ובאיומים. באחד המקרים אף כלא אותה בדירתו ולא אפשר יציאתה עד שסיים לבצע בה את זממו.

כצעד חריג, הפרקליטות אף ביקשה מבית המשפט לאסור פרסום אופי היכרותה של המתלוננת עם ביוך.

"אין דבר כזה 'לא בא לך' "

מכתב האישום עולה כי בסוף אוגוסט האחרון הגיעה המתלוננת בשעות אחר הצהריים לדירתו של ביוך. הוא ביקש ממנה לקיים עימו יחסי מין, ומשסירבה, אמר לה: "אין דבר כזה 'לא בא לך'... את חייבת לתת לי". ביוך מואשם כי אחז בידה של המתלוננת, השליך אותה על המיטה, ומשניסתה לקום, היכה אותה בראשה ובגבה בידיו, והפשיט אותה בכוח מכל בגדיה, תוך שהמתלוננת מנסה להדוף אותו ברגליה.

"המתלוננת, אשר חששה לחייה, התחננה כי יעזוב אותה, אך הנאשם המשיך בשלו – נשכב עליה...", מתואר בכתב האישום החמור, וביצע בה את זממו עד שבא אל סיפוקו. "כשסיים, קם הנאשם והלך לסלון. המתלוננת התלבשה וביקשה מהנאשם לצאת מהדירה. הנאשם סירב, הודיע לה: 'את לא יוצאת', נעל את הדלת, שם את המפתח בכיסו ואיים עליה כי אם לא תעשה כמבוקשו – יהרוג אותה. הנאשם הורה למתלוננת לשבת בסלון ואמר לה: 'אני מעשן סיגריה ואחר כך אני אשכב איתך, תשבי', והמתלוננת המפוחדת עשתה כדבריו".

מיד לאחר מכן, הורה ביוך למתלוננת ללכת לחדר השינה. המתלוננת עשתה כדברו, וישבה על המיטה בחדר. ביוך אילץ אותה וכפה עליה לענג אותו באמצעות מין אוראלי, תוך שהוא דוחף בכוח את ראשה לכיוון איבר מינו החשוף. המתלוננת התחננה שיעזוב אותה, אך ביוך כפה עליה להמשיך לבצע את זממו, תוך שהוא מכה אותה בראשה ובגבה בידו בכל פעם שהפסיקה.

לאחר מכן, דחף ביוך את המתלוננת על המיטה, הפשיל בכוח את מכנסיה ותחתוניה, ואנס אותה בכוח עד שבא אל סיפוקו. רק בסוף מעשיו הסכים ביוך לפתוח את דלת הדירה, והמתלוננת נמלטה החוצה והזעיקה את המשטרה.

"אני רוצה שיכאב לך!"

מכתב האישום עולה עוד כי שנה לפני המעשים החמורים, נעתרה המתלוננת להוראותיו של ביוך לשכב איתו, הלכה לחדר השינה בדירתו, התפשטה מבגדיה וישבה על המיטה. אבל משהחל ביוך לכנות אותה בשמות גנאי והחל להכות אותה בפניה, היא הודיעה לו בתגובה כי אינה רוצה לשכב איתו. ביוך חזר על הריטואל האלים, וכפה עליה יחסי מין עימו, בהצהירו כי "אני רוצה שיכאב לך!".

"לאחר שסיים הנאשם לבצע במתלוננת את זממו", מתארת הפרקליטות בכתב האישום, "התלבשה ומיהרה לביתה, שם הסתגרה בחדרה, סירבה לאכול ולשתות, ולא יצאה מביתה משך כחודש ימים".

מבקשת הפרקליטות למעצר עד תום ההליכים עולה כי ביוך הקפיד לשמור על גרסתו שכלל אינו מכיר את המתלוננת, בניגוד לממצאי זרע שלו שנדגמו בתחתוניה של המתלוננת ובדגימות שנאספו מגופה ואושרו בבדיקות מעבדה ביולוגית, ובניגוד לעדויות קרובי משפחתה של המתלוננת ולתיאורה המדויק את תכולת דירתו.

עבריין חסר מעצורים

בבקשה להארכת מעצרו נטען כי זוהי אינה הסתבכותו הראשונה עם החוק, לאחר שריצה מאסר ממושך. לדברי הפרקליטות בבקשתה לבית המשפט, לביוך עבר פלילי מכביד ביותר: הוא הורשע בעבר בעבירת אונס, בגינה ריצה שמונה שנות מאסר בפועל, ויש לו שמונה הרשעות קודמות נוספות בעבירות של אלימות, איומים, הפרת הוראה חוקית, תקיפת עובד ציבור, היזק לרכוש והחזקת סכין – בגינן ריצה מאסרים בפועל. כמו כן, תלוי ועומד נגדו מאסר על תנאי של חצי שנה.

"אין ספק כי המדובר בעבריין חסר מעצורים", טוענת הפרקליטות בבקשה להארכת מעצרו של ביוך, "אשר עברו הפלילי המכביד, בתי המאסר, צווי בית המשפט והעונשים המותנים העומדים כנגדו אינם מטילים עליו מורא, ואינם מהווים מכשול בדרכו להמשיך ולבצע עבירות חמורות נוספות".

איים על השופטת: "אתפוס אותך בסיבוב"

ואכן, אך לפני כשלוש שנים הואשם ביוך בכך שאיים על השופטת שירלי דקל-נווה, לאחר שזו גזרה עליו עונש של שנתיים "אתפוס אותך בסיבוב". במהלך הדיון שבו ניתן גזר הדין, אמר ביוך לשופטת: "זה משפט גזעני, העורך דין מכר אותי, על עבירות כאלה מקבלים פחות משישה חודשים, אך אל תדאגי אני עוד אגיע לפה ואפגוש אותך בסיבוב".

הפרקליטות טענה בזמנו לנוכח איומיו של ביוך נגד השופטת דקל-נווה כי "אנו כחברה עדים מדי יום לדברי בלע המופנים כלפי המערכת המשפטית של מדינת ישראל. דברים אלו אינם בגדר חופש הביטוי, אלא מנסים לפעול כנמלים חתרניות תחת יסודות איתנים של אושיות הדמוקרטיה ועל מערכת המשפט להוקיעם מכל וכל".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:39
קומיט וכל טופס במתנה