שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ביהמ"ש המחוזי הקל בעונשו של המפיק דוד ז'רז'בסקי שהביא לארץ את פול מקרטני

חדשות

ביהמ"ש המחוזי הקל בעונשו של המפיק דוד ז'רז'בסקי שהביא לארץ את פול מקרטני , צילום: צילום: Fiona
ביהמ"ש המחוזי הקל בעונשו של המפיק דוד ז'רז'בסקי שהביא לארץ את פול מקרטני
16/06/2013, עו"ד אנה נודל

ז'רז'בסקי לא דיווח על חשבוניות בסך של 17 מיליון שקל בגין המופע של מקרטני ונמנע מתשלום מע"מ של 2.6 מיליון שקל. בימ"ש השלום הטיל עליו בנובמבר האחרון שנת מאסר בפועל – המחוזי גזר 6 חודשי עבודות שירות בלבד

בית המשפט המחוזי הקל בעונשו של המפיק דוד ז'רז'בסקי, המנהל והבעלים של חברת ז'רז'בסקי ניהול ויזמות שהפיקה את המופע של פול מקרטני בישראל בספטמבר 2009.

ז'רז'בסקי הורשע על פי הודאתו בעבירות מע"מ, בכך שנמנע מלדווח על חשבונית שהוציא בסך של כ-17 מיליון שקל בגין המופע של פול מקרטני ולא העביר את המס בסך של כ-2.6 מיליון שקל. לאחר הרשעתו העביר ז'רז'ונסקי לרשויות המס סכום של כ-900 אלף שקל.

בנובמבר האחרון גזר בית משפט השלום בתל אביב על ז'רז'בסקי שנת מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס של 100 אלף שקל. ז'רז'ונסקי ערער על העונש באמצעות עורכי הדין נבות תל-צור וטל שפירא.

נשיאת בית המשפט המחוזי דבורה ברלינר והשופטים ג'ורג' קרא ומרים סוקולוב החליטו להקל בעונשו וגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות, בהתחשב במצבם הרפואי הקשה של שני בניו. "המערער נוטל חלק ממשי בטיפול בבניו. התמונה הכוללת היא של הרס ומכאוב טוטאליים במשפחתו, ואיננו רואים להתעלם מכך", נכתב בפסק הדין.

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:145
קומיט וכל טופס במתנה