שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תביעת לשון הרע נגד עורכת דין שכירה שפרסמה סטטוסים בפייסבוק נגד המשרד

חדשות

תביעת לשון הרע נגד עורכת דין שכירה שפרסמה סטטוסים בפייסבוק נגד המשרד , צילום: פייסבוק
תביעת לשון הרע נגד עורכת דין שכירה שפרסמה סטטוסים בפייסבוק נגד המשרד
03/06/2013, עו"ד אנה נודל

משרד עורכי דין החיפאי סלומונוב ושות' הגיש תביעה בסך 400 אלף שקל נגד עורכת הדין, שכתבה בין היתר על בעלי המשרד "כל כלב בא יומו!!!" וניהלה לטענתם מסע הכפשה וביזוי נגדם דרך הרשת החברתית

משרד עורכי הדין סלומונוב ושות' מחיפה הגיש תביעת לשון הרע נגד עורכת דין שכירה שנמצאת בחופשת לידה בעקבות כמה סטטוסים שפרסמה ברשת החברתית פייסבוק. עורכת הדין רותם אזולאי טפירו כתבה בחשבון הפייסבוק שלה "כל כלב בא יומו" ובתגובה לשאלת אחד החברים "מי עצבן אותך", היא כתבה: "הבוסים שלי, כרגיל". בפרסום אחר היא כתבה סטטוס "משעמםםם" ובתגובה לשאלה היכן היא, ענתה "במקום העבודה המזורגג שלי".

בחשבון הפייסבוק שלה מצוין שמו של המשרד כמקום עבודתה ומעסיקיה טוענים כי מדובר בפרסומים המהווים לשון הרע. בכתב התביעה נכתב כי עו"ד אזולאי טפירו ניהלה כנגד המשרד מסע הכפשה וביזוי דרך הרשת החברתית, "זאת במטרה לשים את המשרד ללעג ולקלס בעיני הבריות ולפגוע בשמו הטוב, בעסקו ובמוניטין הטוב רב השנים שאותו צבר".

בכתב ההגנה טוענת אזולאי טפירו, באמצעות עו"ד גיא קדם ממשרד גדעון קורן ושות', כי המידע שעליו התבססה התביעה הושג תוך פגיעה בפרטיותה. לטענתה, מדובר בחשבון פרטי והמידע על הפרסומים מתוכו הגיעו למשרד "תוך הפרה של חובת האמון וחובת הסודיות והפרטיות החלה בינה לבין החברים בפייסבוק". בכתב ההגנה נטען כי "בעידן האינטרנט יש לתת משקל רב יותר לחופש הביטוי, במיוחד ככל שמדובר על דברים שמועלים לפייסבוק".

במקביל הגישה אזולאי טפירו תביעה בסך 160 אלף שקל כנגד המשרד אשר לטענתה העביר אותה מסכת של השפלות ופגע בפרטיותה. המשרד העסיק חוקר פרטי אשר בלש אחריה כאשר היא נעדרה מהעבודה בעקבות מחלה ובעקבות הריונה. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:103
קומיט וכל טופס במתנה