שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום נגד הזמר משה פרץ ואמרגנו בגין העלמת הכנסות של כמיליון שקל

חדשות

כתב אישום נגד הזמר משה פרץ ואמרגנו בגין העלמת הכנסות של כמיליון שקל, צילום: צילום: אפי אליאן
כתב אישום נגד הזמר משה פרץ ואמרגנו בגין העלמת הכנסות של כמיליון שקל
23/05/2013, עו"ד אנה נודל

השניים מואשמים באי דיווח על הכנסות מהופעות בשנים 2007-2009, בהגשת דיווחים כוזבים למע"מ ולמס הכנסה במטרה להתחמק ממס, בניהול ספרים כוזבים ובמרמה

רשות המסים הגישה אתמול (ד') לבית משפט השלום ברמלה כתבי אישום כנגד הזמר משה פרץ ואמרגנו אמנון זינדני. השניים מואשמים באי דיווח על הכנסות מהופעות במהלך השנים 2007-2009 בהיקף של כמיליון שקל, בהגשת דיווחים כוזבים למע"מ ולמס הכנסה במטרה להתחמק ממס, בניהול ספרים כוזבים ובמרמה.

בכתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד לירון וקנין מהמחלקה המשפטית לתיקים מיוחדים ברשות המסים, נטען כי השניים פעלו במטרה לרמות ולהונות את רשויות המס ולהתחמק מתשלומי מע"מ ומס הכנסה בהם היו חייבים.

פרץ וזינדני ניהלו ביחד עסק אמרגנות והפקת אירועים שבמסגרתו הופיע פרץ כזמר באירועים שונים. פרץ ואמרגנו מואשמים כי נהגו להשמיט מהדיווחים לרשויות המס הכנסות מהופעות, כשבגין חלק מההכנסות לא הוצאו חשבוניות מס ואף לא דווח עליהן לרשות המיסים ובמקרים האחרים החשבוניות שיקפו רק חלק מתמורה שהתקבלה בפועל.

בכתב האישום נטען כי התמורה בגינה לא הוציאו הנאשמים חשבוניות מס כלל והתמורה שלא כללו בחשבוניות המונמכות מסתכמת ב-1,005,412 שקל. בנוסף, מואשם זינדני כי בשנת 2010 השמיט הכנסות נוספות ועשה שימוש בחשבוניות פיקטיביות במטרה להתחמק מתשלום מס.

כתבי האישום הוגשו בעקבות חקירה שניהל משרד חקירות מכס ומע"מ ירושלים ומשרד פקיד שומה חקירות ירושלים ברשות המסים כנגד פרץ וזינדני, שהחלה כסמויה בעקבות מידע שהתקבל לפיו השניים אינם מדווחים על מלוא הכנסותיהם, והפכה גלויה באוגוסט 2010.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:179
קומיט וכל טופס במתנה