שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אגודת העיתונאים: רשות השידור מקלה ראש באופן קיצוני בעבירות של הטרדה מינית

חדשות

אגודת העיתונאים: רשות השידור מקלה ראש באופן קיצוני בעבירות של הטרדה מינית, צילום: צילום: דני שטרק
אגודת העיתונאים: רשות השידור מקלה ראש באופן קיצוני בעבירות של הטרדה מינית
19/05/2013, עו"ד אנה נודל

אגודת העיתונאים מבקשת מהיועמ"ש להתערב בהחלטת רשות השידור שלא להעביר את משה נסטלבאום מתפקידו כמנהל ערוץ 1 בשל תובענה שהוגשה נגדו על הטרדה מינית: "המינוי משדר מסר מפוקפק"

אגודת העיתונאים בתל אביב מבקשת מהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין להתערב במינויו של משה נסטלבאום למנהל ערוץ 1.

נגד נסטלבאום הוגשה תובענה על ידי נציבות שירות המדינה בגין הטרדה מינית. הנציבות המליצה שלא למנות אותו לתפקיד ניהולי. למרות ההמלצה, החליט הוועד המנהל של רשות השידור שלא להעבירו מתפקידו. זאת אף ש-17 מהעדים שיעידו נגד נסטלבאום במסגרת התובענה כפופים לו.

אגודת העיתונאים טוענת באמצעות עו"ד אילן בומבך כי כללי המנהל התקין מחייבים במקרה זה העברה מהתפקיד. בפנייה של האגודה שנשלחה ליועץ המשפטי לממשלה נכתב כי "בעוד המדינה כולה מצויה בסערה מפרשת עמנואל רוזן, החליט הוועד המנהל להקל ראש באורח קיצוני בעבירות מיוחסות של הטרדה מינית, ולשדר מסר מפוקפק, כי אין מקום לסנקציה או אפילו רבע סנקציה כלפי עובד ציבור כה בכיר בגין עבירות מין מכוערות". האגודה מבקשת מהיועץ המשפטי לממשלה התערב בהחלטת רשות השידור.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:232
קומיט וכל טופס במתנה