שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > 18 שנות מאסר לעידן אנורי שתקף באכזריות צעירה בשדרות ח"ן

חדשות

18 שנות מאסר לעידן אנורי שתקף באכזריות צעירה בשדרות ח"ן, צילום: צילום: Getty images Israel
18 שנות מאסר לעידן אנורי שתקף באכזריות צעירה בשדרות ח"ן
13/05/2013, עו"ד אנה נודל

אנורי הורשע בתקיפה אכזרית של צעירה שעבדה עמו בעמותת לחופש נולד, כשנה לאחר פיטוריו, כנקמה על כך שהתלוננה עליו. ביהמ"ש המחוזי גזר עליו 18 שנות מאסר וקנס של 150 אלף שקל

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ב') 18 שנות מאסר על עידן אנורי בן ה-36 שהורשע בתקיפת צעירה בשדרות ח"ן בשנת 2011. אנורי נקם בצעירה שעבדה עמו בעמותת לחופש נולד על כך שהתלוננה עליו במסגרת העבודה. אנורי צעק ואיים עליה לאחר שלא הסכים למשמרות שהיא קבעה בסידור העבודה. התקיפה התבצעה יותר משנה אחרי פיטוריו.

הפרקליטות טענה כי אנורי תכנן את הנקמה חודשים ארוכים וניסה להסוות את התקיפה באמצעות שוד. הוא עקב אחרי הצעירה על אופנוע ותקף אותה באגרופים ובעיטות בפינת שדרות ח"ן ורחוב השופטים. כשניסתה להתגונן הוא דקר אותה בגב ובבטן וחתך את פניה. לצעירה נגרמו פגיעות קשות והיא נזקקה לניתוח להוצאת הטחול ולתפרים.

בית המשפט המחוזי הרשיע את אנורי בתקיפה, חבלה בכוונה מחמירה ושוד בנסיבות מחמירות וזיכה אותו בעבירת ניסיון לרצח. לצד עונש המאסר בית המשפט גזר על אנורי קנס של 150 אלף שקל.  

 

(תפ"ח 27766-04-11)

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:104
קומיט וכל טופס במתנה