שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הזמרת לוריין היל תרצה שלושה חודשי מאסר בגין העלמת הכנסות ואי תשלום מס

חדשות

הזמרת לוריין היל תרצה שלושה חודשי מאסר בגין העלמת הכנסות ואי תשלום מס, צילום: צילום: istock
הזמרת לוריין היל תרצה שלושה חודשי מאסר בגין העלמת הכנסות ואי תשלום מס
08/05/2013, עו"ד אנה נודל

היל נמנעה מלהגיש דו"ח הכנסה בשנים 2005-2007, שבמהלכן הרוויחה מעל 2 מיליון דולר. לטענתה, היא עשתה הפסקה מעיסוק במוזיקה בתקופה זו לטובת גידול ילדיה

בית המשפט בניו ג'רזי גזר שלושה חודשי מאסר על הזמרת האמריקאית המפורסמת לוריין היל בגין העלמת הכנסות, כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס.

היל נמנעה מלהגיש דו"ח הכנסה בין השנים 2005-2007 במהלכן היא הרוויחה מעל 2 מיליון דולר. בבעלותה ארבע חברות והיא מקבלת תמלוגים ממוזיקה ומסרטים שבהם שיחקה. אלבומה The miseducation of Lauryn Hill, שיצא בשנת 1998, מכר 18 מיליון עותקים וזכה בחמישה פרסי גראמי.

במסגרת הדיון טענה הזמרת כי התכוונה לשלם את המיסים, אך באותה התקופה היא עשתה הפסקה מעיסוק במוזיקה לטובת גידול ששת ילדיה.

בית המשפט בניוארק שבמדינת ניו ג'רזי גזר על הזמרת שלושה חודשי מאסר בפועל, מאסר בית של שלושה חודשים שירוצה לאחר שחרורה וקנס של 60 אלף דולר לצד תשלום המס שלא שולם. בסך הכול, לאחר שצברה קנסות כבדים היא חויבה לשלם מסים של כמעט מיליון דולר.

לטענת התביעה, שווים של נכסי הנדל"ן של היל עומד על כ-3 מיליון דולר. במהלך השנה הקרובה מתכננת היל להוציא את אלבום הסטודיו השני שלה, שעליו תקבל 4 מיליון דולר, על פי ההסכם עם חברת התקליטים שבה היא חתומה.  

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:123
קומיט וכל טופס במתנה