שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > בכירה לשעבר במשרד התחבורה מואשמת בשידול לקיום יחסי מין עם מנכ"ל המשרד

חדשות

בכירה לשעבר במשרד התחבורה מואשמת בשידול לקיום יחסי מין עם מנכ"ל המשרד, צילום: צילום: istock
בכירה לשעבר במשרד התחבורה מואשמת בשידול לקיום יחסי מין עם מנכ"ל המשרד
10/04/2013, עו"ד אנה נודל

בין היתר נטען בתביעה שהוגשה לביה"ד לעובדי המדינה כי איריס ברקת שידלה עובדות במשרד לקיים יחסי מין בשלישייה עמה ועם מנכ"ל משרד התחבורה לשעבר אלכס לנגר

נציבות שירות המדינה הגישה תובענה משמעתית לבית הדין לעובדי מדינה בירושלים נגד איריס ברקת, שהייתה בכירה במשרד התחבורה, בגין שידול לקיום יחסי מין. מכתב התובענה עולה כי היא ניהלה לכאורה קשרים שאינם הולמים עם מנכ"ל משרד התחבורה לשעבר אלכס לנגר. ברקת חשודה בשידול עובדות המשרד לקיים יחסי מין בשלישייה עמה ועם לנגר.

החשדות נגדה עלו במהלך החקירה של לנגר, שהודה  לפני מספר חודשים כי קידם עובדות שעמן ניהל רומנים. לנגר סידר לברקת קידום במשרד התחבורה, הוציא אותה ללימודי משפטים על חשבון המשרד, אפשר לה להשתמש באופן חופשי ברכבי המשרד ועוד.

לנגר שימש כמנכ"ל משרד התחבורה בפועל במשך ארבעה חודשים והחשדות נגדו מנעו ממנו לכהן כמנכ"ל קבוע במשרד. בעקבות ההודאה בהטרדה מינית של עובדות במשרד פרש לנגר משירות המדינה. במסגרת הסדר הטיעון עם אגף המשמעת בנציבות, הורד לנגר בדרגת שכר עד גיל 67 והתחייב לא לשוב לתפקיד בשירות המדינה. כמו כן הופקעה משכורתו והוא לא יקבל תוספת דרגה בשכר.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:161
קומיט וכל טופס במתנה