שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > 8 חודשי מאסר על מנהלת חשבונות במשרד עוה"ד נשיץ ברנס שגנבה 270 אלף דולר

חדשות

8 חודשי מאסר על מנהלת חשבונות במשרד עוה"ד נשיץ ברנס שגנבה 270 אלף דולר, צילום: צילום: Getty images Israel
8 חודשי מאסר על מנהלת חשבונות במשרד עוה"ד נשיץ ברנס שגנבה 270 אלף דולר
10/04/2013, עו"ד אנה נודל

מנהלת החשבונות זייפה בקשה להעברת 270 אלף דולר מחשבונו הפרטי של עו"ד גד נשיץ לחשבונה. היא הודתה בעבירות אך טענה שפעלה תחת לחצים ואיומים של בעלה להשיג כסף לדירה שרצו לרכוש

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (ד') שמונה חודשי מאסר בפועל על קרן ויונטה ווסקר, מנהלת חשבונות במשרד עורכי הדין נשיץ, ברנס ושות'. העובדת הורשעה בעבירות זיוף, שימוש במסמך מזויף וגניבה בידי עובד. ויונטה ווסקאר זייפה בקשה להעברת 270 אלף דולר מחשבונו הפרטי של עו"ד גד נשיץ לחשבונה. היא זייפה על הבקשה את חתימתו של עו"ד נשיץ ושלחה אותה בפקס לבנק. בנוסף לכך היא זייפה מסמך המזכה אותה כביכול בקבלת רכב מהמשרד.

העובדת הודתה בעבירות שיוחסו לה אך טענה כי פעלה מחוסר וברירה ומתוך פחד תחת לחצים ואיומים שהפעיל עליה בעלה כדי להשיג כסף לדירה אותה רצו לרכוש. העובדת הגיעה להסדר עם עו"ד נשיץ במסגרתו אביה יחזיר את הכספים שגנבה בתוספת פיצוי. בעקבות זאת נסגר תיק התביעה האזרחית נגדה. 

השופט עידו דרויאן כתב בגזר הדין כי עבירת גניבה בידי עובד הינה "חמורה במיוחד בין עבירות הרכוש. חומרתה היתירה נובעת מאלו: קלות הפגיעה ברכושו של המעסיק, על ידי עובד המצוי בענייניו ושולט ברכושו או בחלקו, והסיכוי הנמוך יחסית של גילוי המעשה, כששני אלה מחייבים קו ענישתי מרתיע וברור". למרות המלצת שירות המבחן להטיל על העובדת עונש של עבודות שירות בשל היעדר עבר פלילי ואורח חיים נורמטיבי ככלל, השופט קבע כי "ההתחשבות במצבה המורכב של הנאשמת במערכת היחסים עם בעלה, אינן יכולות למנוע ענישה מחמירה של מאסר בפועל".  

 

(ת"פ 53090-02-12)

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:47
קומיט וכל טופס במתנה