שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > השופטת ורדה אלשיך הפתיעה את החייבת רחל סופר וקיימה את הדיון בביתה

חדשות

השופטת ורדה אלשיך הפתיעה את החייבת רחל סופר וקיימה את הדיון בביתה , צילום: צילום: אתר הרשות השופטת
השופטת ורדה אלשיך הפתיעה את החייבת רחל סופר וקיימה את הדיון בביתה
09/04/2013, עו"ד אנה נודל

בקשתה של אשת העסקים לדחות את הדיון בפעם הרביעית בשל היותה מרותקת למיטה הכעיסה את השופטת, שהחליטה מידית לקיימו בביתה. עורך דינה של סופר לא נכח בדיון

השופטת ורדה אלשיך הפתיעה אתמול (ב') את הנוכחים בדיון בעניינה של אשת העסקים רחל סופר, החייבת 250 אלף שקל. סופר שנעדרה מהדיון וביקשה לדחות אותו בשל "היותה מרותקת למיטתה", הכעיסה את השופטת שהחליטה מידית שלא לדחות את הדיון ולקיימו בביתה. מלווה במאבטח היא יצאה לביתה של סופר בהרצליה וקיימה את הדיון. לטענת עורך דינה של סופר, עו"ד אורן בן, הדיון התקיים שלא בנוכחותו והסתיים עם הגעתו למקום.

השופטת הורתה לשלוח את סופר למאסר, אם בתוך ארבעה ימים היא לא תשלם את חובה. בנוסף, נדחתה בקשתה לעיכוב ביצוע עד לערעור בבית המשפט העליון. בפסק הדין כתבה אלשיך שבעלה של החייבת הגיש לה שתייה תוך שהוא מתהלך באופן עצמאי וחופשי, זאת למרות שבטענות החייבת נכתב שהוא נכה במאה אחוז ולא מתפקד באופן עצמאי.

השופטת אלשיך נימקה בפסק הדין שניתן בביתה של החייבת את הצעד החריג לפיו החליטה להגיע לביתה בכך שמדובר בדיון הרביעי אותו היא מנסה לדחות בבוקר הדיון, תוך שהיא מציגה תעודה רפואית המעידה על מצבה הבריאותי.

עו"ד אורן בן טען שהגיש בקשה לפסול את אלשיך מלדון בתיק וזו אמרה לו שהיא קיבלה החלטה שלא לפסול את עצמה, אך בבירור אצל מזכירתה התברר, לטענתו, שהחלטה כזו טרם נחתמה. לדבריו, אחרי שהתקבלה ההחלטה לקיים את הדיון בביתה של מרשתו הוא נאלץ לגשת לבית משפט אחר כדי לדחות דיון שנקבע לו ובאותו זמן התקיים הדיון בבית מרשתו, למרות היעדרו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:227
קומיט וכל טופס במתנה