שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > רשת ב': חקירת תלונה על אלימות שופט בכיר נגד ילדיו מתעכבת כבר שלוש שנים

חדשות

רשת ב': חקירת תלונה על אלימות שופט בכיר נגד ילדיו מתעכבת כבר שלוש שנים , צילום: צילום: Getty images Israel
רשת ב': חקירת תלונה על אלימות שופט בכיר נגד ילדיו מתעכבת כבר שלוש שנים
27/02/2013, עו"ד אנה נודל

לפני כשלוש שנים הוגשה תלונה למשטרה נגד שופט בכיר בביהמ"ש המחוזי במרכז הארץ על תקיפת ילדיו. המשטרה ביקשה לזמן אותו לחקירה אך הבקשה נדחתה על ידי היועמ"ש. לפי החשדות, האלימות עדיין נמשכת

שופט בכיר בבית המשפט המחוזי במרכז הארץ חשוד בכך שתקף את ילדיו והכה אותם, כך חשפה היום כתבת הפלילים עדי מאירי מרשת ב'. לפי הדיווח, המשטרה ביקשה מהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לאפשר לה לפתוח בחקירה נגד השופט כבר לפני שנתיים והיועמ"ש לא נתן אישור לכך.

לפני כשלוש שנים הוגשה תלונה למשטרה בעניין, בעקבות פניה של מורה בבית ספרם של הילדים ללשכת הרווחה. השופט הודה במעשים במהלך השיחה עם המורה והביע חרטה. כעבור שנה המשטרה ביקשה מהיועץ המשפטי לממשלה לאפשר לה לזמן את השופט לחקירה. היועמ"ש לא נענה לבקשה והשופט נשלח להדרכה הורית. בעקבות חשדות להמשך האלימות, הגישה המשטרה לאחרונה בקשה נוספת לזמן את השופט לחקירה.

במשרד המשפטים אישרו את פרטי הפרשה וציינו כי היועמ"ש ביקש מהמשטרה לבצע בדיקות נוספות לפני מתן האישור לפתוח בחקירה, כדי הנזק שעלול להיגרם לשופט בשל החקירה לא יעלה על התועלת.

יושב ראש המועצה לשלום הילד ד"ר יצחק קדמן קרא ליועץ המשפטי לממשלה בראיון לרשת ב' "לעשות מעשה, בין אם להשעות את השופט ובין אם לנקות אותו מאשמה". הוא הוסיף כי "דמו של שופט אינו סמוק יותר מדמם של אחרים. לא ייתכן ששלוש שנים עברו מאז שעלו החשדות נגדו והוא עדיין לא נחקר". 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:207
קומיט וכל טופס במתנה