שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מספר 3 בבית היהודי ח"כ ניסן סלומינסקי חשוד בקניית קולות בפריימריז

חדשות

מספר 3 בבית היהודי ח"כ ניסן סלומינסקי חשוד בקניית קולות בפריימריז, צילום: צילום: Yiftach T
מספר 3 בבית היהודי ח"כ ניסן סלומינסקי חשוד בקניית קולות בפריימריז
26/02/2013, עו"ד אנה נודל

סלומינסקי, החשוד בתשלום שוחד לקבלני קולות במהלך הפריימריז של המפלגה, מכחיש את החשדות: "אני נמצא במערכת הציבורית 21 שנה, תשע שנים בכנסת. מעולם לא דבק בי רבב"

היחידה הארצית לחקירות הונאה פתחה בחקירה נגד חבר הכנסת ניסן סלומינסקי, מקום שלישי במפלגת הבית היהודי. לפי החשדות, סלומינסקי שיחד קבלני קולות כדי לזכות בפריימריז של המפלגה. בבחירות הפנימיות שהתקיימו בחודש נובמבר, הצליח סלומינסקי לעקוף מתמודדים יותר מוכרים ממנו, בהם אורי אורבך ואיילת שקד.

אחד המועמדים שכר שירותים של חוקר פרטי שבדק את התנהלות הבחירות והעביר הקלטה בה נשמע אביחי עמרוסי, אחד הפוקדים במפלגה, טוען כי סלומינסקי העביר שוחד לקבלני הקולות בתוך חפיסות של סיגריות. הפוקד מספר בהקלטה כי סלומינסקי העביר 50 אלף דולר בשני פאקטים של סיגריות.

בתגובה לחדשות ערוץ 2, אמר סלומיאנסקי: "אני נמצא במערכת הציבורית 21 שנה, תשע שנים בכנסת, מעולם לא דבק בי רבב. פתאום עכשיו מפיצים שמועות הזויות לחלוטין, שגם המפיץ מכחיש אותן. בעת כזו שגומרים קואליציה ויהיו בעלי תפקידים, זה הזמן שכל השטח רווח רכילויות ושמועות, אני מניח שיש כאלה שאולי רוצים את הכיסא הזה או רוצים שאני לא אהיה בכיסא הזה".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:175
קומיט וכל טופס במתנה