שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > משרד שמואל ילינק ושות' מתמזג עם משרד הבוטיק עדי וייס המתמחה ברשלנות רפואית

חדשות

משרד שמואל ילינק ושות' מתמזג עם משרד הבוטיק עדי וייס המתמחה ברשלנות רפואית, צילום: עו"ד שמואל ילינק
משרד שמואל ילינק ושות' מתמזג עם משרד הבוטיק עדי וייס המתמחה ברשלנות רפואית
18/02/2013, ליאור שדמי שפיצר

משרד עוה"ד שמואל ילינק הוא אחד המשרדים הוותיקים בתחום נזקי גוף ורשלנות רפואית. המשרד ייצג את משפחות נפגעי פרשת רמדיה והיה מעורב בתביעות נגד המכון לרפואה משפטית. המשרד הממוזג ייקרא ילינק, וייס ושות'

משרד עורכי הדין שמואל ילינק ושות', מהמשרדים המובילים בארץ בתחום דיני נזיקין ורשלנות רפואית, מתמזג עם משרד הבוטיק עדי וייס, וייקרא מעתה ילינק, וייס ושות' משרד עורכי דין.

משרד עורכי הדין שמואל ילינק ושות' הוקם על ידי עו"ד ד"ר שמואל ילינק לפני קרוב ל-40 שנה, ונחשב לאחד מהמשרדים הוותיקים בתחום הנזיקין והרשלנות הרפואית בישראל. המשרד דורג בין המשרדים המובילים בענף בדירוג D&B.

משרד שמואל ילינק ושות' מתמחה בתביעות בתחום נזקי גוף ורשלנות רפואית, לרבות רשלנות בהריון ולידה, תאונות דרכים, תאונות עבודה ותביעות המוניות, והוא מתמחה בטיפול בתביעות גדולות ומורכבות הן מבחינה משפטית והן מבחינה רפואית ואנושית. המשרד מייצג לקוחות פרטיים בתביעות ביטוח החיים, רכוש ובריאות מול גופים שונים כגון המוסד לביטוח לאומי, משרד הביטחון ומשרד הבריאות.

בעשור האחרון היה המשרד מעורב בייצוג מרבית המשפחות של נפגעי פרשת רמדיה, והיה מעורב בתביעות נגד המכון לרפואה משפטית והעומד בראשו עד לא מכבר, פרופ' יהודה היס, בתביעות של נפגעי טרור נגד הרשות הפלסטינית ועוד.

משרד עורכי הדין עדי וייס הוא משרד בוטיק שהוקם לפני כשבע שנים ומתמחה בתביעות רשלנות רפואית, ובמיוחד בתחום של הריון ולידה. בראש המשרד עומדת עו"ד עדי וויס, המשמשת חברת הוועדה לרפואה ומשפט של לשכת עורכי הדין, חברה בפורום הנזיקין של הלשכה וכן חברה בוועדה לחוק זכויות החולה.

לדברי עו"ד צבי ילינק, שותף בכיר בילינק, וויס ושות', "אנו שמחים ומברכים על הצטרפות משרד עו"ד וייס אשר הוכיח את עצמו תוך זמן קצר יחסית כאחד המשרדים הצומחים והמבטיחים בתחום. אנו מאמינים כי מהלך זה בין שני משרדים, המושתתים על אותם עקרונות של מקצוענות, איכות ללא פשרות ויחס אישי, יבסס את המשרד המשותף כמוביל בתחום נזקי הגוף והרשלנות הרפואית בישראל". 

עוה"ד עדי וייס, שותפה בכירה בילינק, וייס ושות', אמרה כי "ייצוג תביעות הקשורות ברשלנות רפואית דורש לא רק מקצועיות והעמקה בחומר, שיימנעו הגשת תביעות מיותרות, אלא גם רגישות וקשר אישי המושתת על יצירת יחסי אמון עם הלקוח. אני סבורה כי החיבור בין שני המשרדים הוא התמהיל הנכון שיאפשר לנו לשלב בין מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר עם אנושיות ויחס אישי שיספק ללקוחותינו את הטיפול המשפטי הטוב בתחום זה".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:78
קומיט וכל טופס במתנה