שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תושב רעננה הציג את עצמו כבעל קשרים במוסד כדי לקבל כספים במרמה

חדשות

תושב רעננה הציג את עצמו כבעל קשרים במוסד כדי לקבל כספים במרמה, צילום: צילום: Getty images Israel
תושב רעננה הציג את עצמו כבעל קשרים במוסד כדי לקבל כספים במרמה
31/01/2013, עו"ד אנה נודל

על פי כתב האישום שהוגש נגד שי בן יעקב רז (שושני), הוא הציג פרויקטים עסקיים שונים וטען כי הוא עובד במוסד ונמצא בקשר ישיר ורציף עם ראש המוסד, ראש השב"כ, אהוד ברק ובכירים נוספים במשק

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שי בן יעקב רז (שושני) לבית משפט השלום ברחובות, בגין ריבוי מעשי מרמה. לפי כתב האישום, שושני, תושב רעננה בן 40, הציג מצג שווא לפיו הוא עובד בשירות המוסד ונמצא בקשר ישיר ורציף עם בכירים בארץ, בהם ראש המוסד, ראש השב"כ, אהוד ברק ובכירים נוספים במשק.

כתב האישום מייחס לשושני ריבוי עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירת איומים. לטענת הפרקליטות, הנאשם הציג פרויקטים עסקיים שונים בתחום אבטחת מידע ואבטחת אישים בפני המתלונן ויצר מצג שווא לפיו שניהם יעבדו יחדיו למימוש פרויקטים אלו וירוויחו סכומי כסף גדולים. המתלונן העביר לידי שושני עשרות אלפי שקלים ומימן הוצאות רבות. המתלונן שכר רכבים, כביכול לטובת לקוחות שהגיעו מחו"ל, מימן חדרים בבתי מלון ורכש עבור הנאשם אייפד.

במקביל נאשם שושני בכך שהציג מצגי שווא בפני שתי מתלוננות שעמן ניהל מערכות יחסים.

הפרקליטות מבקשת לעצור את שושני עד תום ההליכים.  

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:251
קומיט וכל טופס במתנה