שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > בקשה לייצוגית נגד סלקום ופרטנר: מחייבות לקוחות עוד בטרם בוצע הניוד בפועל

חדשות

בקשה לייצוגית נגד סלקום ופרטנר: מחייבות לקוחות עוד בטרם בוצע הניוד בפועל, צילום: אורנג'
בקשה לייצוגית נגד סלקום ופרטנר: מחייבות לקוחות עוד בטרם בוצע הניוד בפועל
02/01/2013, עו"ד אנה נודל

בתביעה בסכום של 26 מיליון שקל טוענים התובעים כי חברות הסלולר מחייבות לקוחות שניידו אליהן את מספרם עוד לפני שאלו יכלו בפועל לעשות שימוש בקו, ובכך מתעשרות שלא כדין על חשבונם

בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד סלקום ופרטנר הוגשה אתמול (ג') בבית המשפט המחוזי בתל אביב. התובעים, דמיטרי זלטקין וחברת טלטריקס, טוענים כי חברות הסלולר מתחילות לחייב את הלקוחות שהעבירו את המספר שלהם לחברה עוד בטרם בוצע הניוד בפועל. התובעים העריכו את סכום התביעה בסכום של כ-26 מיליון שקל.

התובע דמיטרי זלטקין העביר ארבעה קווים לחברת סלקום וחברת טלטריקס ניידה חמישה מספרים לרשת אורנג'. התובעים טוענים, באמצעות עורך דין רם גורודיסקי, כי החברות החלו לחייב אותם לפני שיכלו לעשות שימוש בפועל בקו. התובעים סבורים כי חברות הסלולר מפרות את תנאי ההסכם עם הלקוחות ואת תנאי הרישיון שלהן, האוסר חיוב בגין שירות שלא ניתן בפועל.

התובעים מבקשים לייצג בתביעה קבוצה של לקוחות שניידו את המספר שלהם החל משנת 2007 ועד למתן פסק הדין בתביעה. בכתב התביעה נכתב כי חברות הסלולר ממשיכות לפעול  "בצורה נפסדת גם בימים אלה ממש, ועוד עתידות להמשיך ולגרום ללקוחותיהן לנזקים ולהתעשר על חשבונם, בכל חודש בו הן גובות עבור חיובים שלא כדין".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:138
קומיט וכל טופס במתנה