שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > נשיאת בית המשפט העליון בדימוס דורית ביניש מונתה לנגידת האוניברסיטה הפתוחה

חדשות

נשיאת בית המשפט העליון בדימוס דורית ביניש מונתה לנגידת האוניברסיטה הפתוחה, צילום: צילום: יוסי זמיר, "פלאש 90"
נשיאת בית המשפט העליון בדימוס דורית ביניש מונתה לנגידת האוניברסיטה הפתוחה
30/12/2012, ליאור שדמי שפיצר

ביניש תכהן כיו"ר מועצת האוניברסיטה, המקבילה לחבר הנאמנים באוניברסיטאות האחרות, שעם חבריה נמנים גם נשיא בית המשפט העליון בדימוס מאיר שמגר, השופטת בדימוס אלישבע ברק-אוסוסקין ופרופ' מרדכי קרמניצר

נשיאת בית המשפט העליון בדימוס דורית ביניש מונתה לנגידת האוניברסיטה הפתוחה. מועצת האוניברסיטה הפתוחה אישרה את מנוייה של דורית ביניש ליו"ר המועצה החדשה. השופטת ביניש תחליף את הלורד הארי וולף, נשיא בית המשפט העליון בדימוס באנגליה, שהודיע על פרישתו מתפקיד נגיד האו"פ לאחר כהונה בת שמונה שנים.

מועצת האוניברסיטה, המקבילה לחבר הנאמנים באוניברסיטאות האחרות, מורכבת מבעלי תפקידים ונציגי הסגל הבכיר באו"פ לצד אישים נציגי ציבור מהארץ ומחו"ל מתחומים מגוונים שיש להם עניין בפיתוחה ובקידומה של האוניברסיטה הפתוחה. נציגי הציבור נבחרים תוך שמירה על מגוון תחומי ואיזון סקטוריאלי ומגדרי, מבין הפעילים בתחומי העשייה הציבורית, הכלכלית, החברתית, התרבותית, החינוכית והמדעית, לרבות אנשי אקדמיה בעלי שם בארץ ובעולם.

עם חברי המועצה כיום נמנים נשיא בית המשפט העליון בדימוס מאיר שמגר, פרופ' רות ארנון, נשיאת האקדמיה הישראלית למדעים, השופטת בדימוס אלישבע ברק-אוסוסקין, מנכ"ל יד הנדיב עו"ד אריאל וייס, פרופ' מרדכי קרמניצר, פרופ' רות שלגי ועוד.

"נעניתי לפנייתו של מר זאב אבלס, יו"ר הוועד המנהל של  האוניברסיטה הפתוחה לתפקיד לקבל על עצמי תפקיד הנגידה בשל הזדהותי עם השליחות החשובה של האוניברסיטה הפתוחה ותרומתה לצדק חברתי באמצעות פתיחת שערי האקדמיה בפני הכלל", אמרה ביניש. "האוניברסיטה הפתוחה חשובה למערכת החינוך בישראל בשל תרומתה לחברה, לחינוך ולהשכלה ובשל היותה נגישה לכל אדם  שרוצה ונחוש ללמוד באקדמיה".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:96
קומיט וכל טופס במתנה