שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > לראשונה: הסגרה מארה"ב של נאשם בעבירות מס הכנסה ומע"מ

חדשות

לראשונה: הסגרה מארה"ב של נאשם בעבירות מס הכנסה ומע"מ, צילום: צילום: istock
לראשונה: הסגרה מארה"ב של נאשם בעבירות מס הכנסה ומע"מ
24/12/2012, עו"ד אנה נודל

הקבלן אהרון בראשי שנמלט מישראל ב-2003 ואותר לפני כשמונה חודשים במיאמי החליט להסגיר את עצמו והגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות. היום יתקיים בביהמ"ש דיון בגזר דינו

בסוף השבוע שב לישראל הקבלן אהרון בראשי שהיה מבוקש כ-10 שנים בגין העלמת מיסים בהיקף של כ-17.5 מיליון שקל. לפי כתב האישום, בראשי ושתי חברות שלו העלימו מס בין השנים 1997-2001 באמצעות מרמה, זיוף והונאה. הוא ניהל ספרי חשבונות כוזבים והגיש דוחות כוזבים לרשויות המס.

בראשי נמלט מישראל בשנת 2003, והמחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה הגישה בקשה להסגרתו. הוא אותר לפני כשמונה חודשים במיאמי שבמדינת פלורידה ונעצר לפני כחודש על ידי הרשויות בארה"ב.

במהלך הליך ההסגרה החליט בראשי להסגיר את עצמו והגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות, שבמסגרתו הוא הודה בעבירות מס בהיקף של כ-9.4 מיליון שקל. בית משפט השלום בירושלים הרשיע אותו על סמך הודעתו.

היום (ב') יתקיים בבית המשפט דיון במהלכו ישמעו הטיעונים לעונש. הצדדים הסכימו על עונש מאסר של שנתיים וחצי וקנס שיקבע על ידי בית המשפט.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:96
קומיט וכל טופס במתנה