שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עונשו של חנן גולדבלט קוצר בשליש לאחר ארבע שנים בכלא – ישוחרר בשבוע הבא

חדשות

עונשו של חנן גולדבלט קוצר בשליש לאחר ארבע שנים בכלא – ישוחרר בשבוע הבא, צילום: צילום: אמיר גלעד
עונשו של חנן גולדבלט קוצר בשליש לאחר ארבע שנים בכלא – ישוחרר בשבוע הבא
20/11/2012, עו"ד אנה נודל

לאחר ארבע שנות מאסר, החליטה ועדת השחרורים לקצר בגין התנהגות טובה את עונשו של השחקן  שהורשע באונס ובביצוע מעשים מגונים בקטינות שלמדו אצלו משחק

ועדת השחרורים בראשות השופטת בדימוס אביטל בית-נר קיבלה אתמול (ב') את בקשתו של השחקן חנן גולדבלט בן ה-71 לקיצור תקופת מאסרו. ועדת השחרורים קיצרה בשליש את תקופת מאסרו של גולדבלט בגין התנהגות טובה.

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את גולדבלט בשנת 2008 בשני מקרים של אונס ושלושה מקרים של ביצוע מעשים מגונים. עבירות המין בוצעו בצעירות וקטינות שלמדו אצלו משחק. בית המשפט גזר עליו שבע שנות מאסר בפועל, שנתיים מאסר על תנאי ופיצוי של 50 אלף שקל למתלוננות.

במסגרת הערעור שהגיש לבית המשפט העליון קוצר עונשו של גולדבלט לשש שנות מאסר, לאחר שאחת ההרשעות באונס במרמה הוחלפה בעבירה של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. גולדבלט ריצה ארבע שנות מאסר והוא ישוחרר בשבוע הבא.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:33
קומיט וכל טופס במתנה