שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום נגד סוחר הדלק קוקו עובדיה: תקף בעזרת כיסא לקוח שביקש לפרוס חוב

חדשות

כתב אישום נגד סוחר הדלק קוקו עובדיה: תקף בעזרת כיסא לקוח שביקש לפרוס חוב, צילום: צילום:istock
כתב אישום נגד סוחר הדלק קוקו עובדיה: תקף בעזרת כיסא לקוח שביקש לפרוס חוב
22/10/2012, עו"ד אנה נודל

עובדיה הנאשם בסחיטה, תקיפה ואיומים טען בדיון בהארכת מעצרו "אני עסק שמשלם 30 מיליון שקל מס הכנסה ומגלגל 2.5 מיליארד שקל בשנה. אני פושע?", ושוחרר למעצר בית

כתב אישום חמור הוגש נגד איש העסקים וענק סוחרי הדלק קוקו עובדיה, המייחס לו עבירות של סחיטה, תקיפה ואיומים. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי היחידה הכלכלית במשטרה, עובדיה תקף את אחד מלקוחותיו, שי לרר, שהגיע למשרדו ב-21 באוגוסט כדי להסדיר חוב של 5 מיליון שקל.

לרר ביקש לפרוס את החוב כך שההחזרים החודשיים יעמדו על כ-70 אלף שקל. בתגובה, כך על פי כתב האישום, תקף אותו עובדיה והכה אותו בראשו באמצעות כיסא ולאחר מכן הלם בו באגרופיו "מתוך כוונה להניעו לשלם את חובו".

עוד נטען כי עובדיה איים לרצוח את לרר. הוא דרש ממנו לנסוע עמו למשרדו בכרמיאל ובמהלך הנסיעה לרר פתח את דלת המכונית באמצע נתיבי איילון ונמלט.

כתב האישום מייחס לעובדיה שני מקרים נוספים של איומים ותקיפה כלפי לרר ותקיפה של אדם אחר במאי 2011 בשל סכסוך כספי.

עובדיה נעצר ביום שני והתביעה ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים. במהלך הדיון בהארכת מעצר שהתקיים אתמול ניסה עובדיה להסביר: "הייתי בסערת רגשות, הבן אדם שיגע אותי... הבן אדם חייב לי 5 מיליון שקל ופתאום אומר: 'אני לא רוצה לשלם, אני משלם רק 50 אלף בחודש, תעשה מה שתעשה'. אני הרמתי את הכיסא, זרקתי על הרצפה".

סנגורו של עובדיה עו"ד ליאור אפשטיין  טען שמדובר בסכסוך על רקע אי החזרת חוב ותו לא. במהלך הדיון בהארכת מעצרו חשף עובדיה, "השחקן החופשי הגדול ביותר בשוק הדלק" כדברי עורך דינו, את היקף עסקיו. "אני בניתי עסק שנותן פרנסה ל-800 משפחות, אז למה לסגור את העסק הזה? מה עשיתי? רצחתי? אני עסק שמשלם 30 מיליון שקל בשנה מס הכנסה. שילמתי 100 מיליון שקל למסים. זה עסק שיש לו חובות בבנקים, לספקים, לחברות דלק, בתי זיקוק, זה עסק שמגלגל 2.5 מיליארד שקל בשנה, אנחנו יבואנים של משאיות, יהיו לנו בעיות בחו"ל. הפרסום הזה יכול לגמור את כל העסק. מה אני פושע?".

בתום הדיון החליט השופט מנחם מזרחי לשחרר את עובדיה למעצר בית.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:232
קומיט וכל טופס במתנה