שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תביעה של 1.7 מיליון שקל נגד יוצרי עספור בטענה להפרת זכויות יוצרים

חדשות

תביעה של 1.7 מיליון שקל נגד יוצרי עספור בטענה להפרת זכויות יוצרים, צילום: צילום: יח"צ
תביעה של 1.7 מיליון שקל נגד יוצרי עספור בטענה להפרת זכויות יוצרים
11/10/2012, עו"ד אנה נודל

התובעים, חברת נענע דיסק והאמנים אהובה עוזרי, רוי יפרח ומיכל גבע, טוענים כי בעונה הראשונה של הסדרה שולבו ארבע שירים שלהם מבלי לזכות את היוצרים בקרדיט ומבלי לשלם תמלוגים על השימוש ביצירתם

חברת נענע דיסק והאמנים רוי יפרח, מיכל גבע ואהובה עוזרי תובעים את חברת ההפקה סמיוקו וגופי השידור ששידרו את פרקי הסדרה עספור בטענה להפרת זכויות יוצרים בשימוש לא מורשה בארבע יצירות מוזיקליות בסדרה שהזכויות בהן שייכות להם.

התביעה הוגשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חברת סמיוקו שהפיקה את הסדרה ונגד החברות הוט, פלאפון, סלקום, פרטנר וידיעות אינטרנט אשר שידרו אותה.

לטענת התובעים בעונה הראשונה של עספור שולבו השירים "קרח", "חבל שאת לא", "צלצולי פעמונים" ו"משחקים של ילדים" מבלי שחברת ההפקה קיבלה אישור לכך, מבלי לזכות את היוצרים בקרדיט ומבלי לשלם להם תמלוגים על השימוש ביצירתם. זכות היוצרים בשיר "חבל שאת לא" שביצע ברי סחרוף היא בבעלות משותפת של נענע דיסק וחברת הד ארצי, אשר בחרה בשלב זה שלא להצטרף לתביעה.

התביעה הוגשה בשמם של האמנים ובשם חברת נענעדיסק, אשר הפיקה את היצירות המוזיקליות, באמצעות עו"ד מאיה אלדורוטי ועו"ד עמית הורוביץ ממשרד י. ברנהולץ-הורוביץ. התובעים דורשים פיצוי של 1.7 מיליון שקל בשל הפרת זכויות היוצרים וזכויות מוסריות.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:74
קומיט וכל טופס במתנה