שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום ראשון בפרשת הפדופיליה ברשת האינטרנט

חדשות

כתב אישום ראשון בפרשת הפדופיליה ברשת האינטרנט, צילום: פדופיליה
כתב אישום ראשון בפרשת הפדופיליה ברשת האינטרנט
09/08/2012, עו"ד אנה נודל

תושב ירושלים בן 57 מואשם בניסיון הטרדה מינית בקטין וניסיון למעשה סדום; בפרשה עצורים עוד 22 גברים החשודים בפדופיליה, שהופללו ע"י סוכנת חשאית

כתב אישום ראשון הוגש היום (ה') בבית משפט המחוזי בפתח תקווה בפרשת הפדופיליה שנחשפה לפני שבוע.

הנאשם הינו גבר בן 57 תושב ירושלים. כתב האישום מייחס לו עבירות של ניסיון הטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו 15 שנה, וניסיון למעשה סדום. לפני שבוע, במהלך המבצע הגדול מסוגו בישראל, עצרה המשטרה 23 חשודים בעבירות פדופיליות.

החקירה החלה לפני כשלושה חודשים לאחר מעצרו של חשוד בהפצת תכנים פדופילים באינטרנט. החשוד שיתף פעולה עם החוקרים וסיפק למשטרה מידע על דרך פעולתם של הפדופילים ברשת. הנאשם התכתב במשך תקופה עם סוכן משטרתי שהציג עצמו כילד בן 12 בצ'ט באינטרנט.

לצד פרופיל זה, המשטרה בנתה פרופיל של ילדה בת 12 שנוהל על-ידי סוכנת צעירה המשרתת בשירות חייל במשטרה. הסוכנת שוחחה עם הנאשם בטלפון תוך שהיא מתחזה לילדה. במהלך השיחה הסוכנת תיאמה עמו מפגש, הנאשם הגיע לכתובת שנמסרה לו ונעצר על-ידי השוטרים. 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:248
קומיט וכל טופס במתנה