בקשה לאישור תביעה ייצוגית ב-144 מיליון שקל נגד רשת המזון שופרסל בטענה שמוצרים המתפרסמים באתר במחירי מבצע, מסופקים לצרכן במחיר מלא ללא הודעה מוקדמת
בקשה לתביעה ייצוגית נגד רשת המזון שופרסל על סך 144 מיליון שקל הוגשה אתמול (א') לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
במסגרת הבקשה נטען, כי שופרסל מחייבת בפועל את הצרכן המזמין מוצרים לביתו במחירים גבוהים מאלו שפורטו באתר האינטרנט בזמן ביצוע ההזמנה והרכישה. המוצרים שפורסמו באתר שופרסל במחיר מבצע מסופקים בסופו של דבר ללקוח במחיר מלא, ללא הודעה מוקדמת. לקוחות שבודקים את החשבונית בעת קבלת המשלוח מגלים את הפער לרעתם.
לטענת התובעים, עמרי נחום ורביד ברנר, ההפרש לרעת הצרכן מגיע במקרים רבים לעשרות אחוזים ממחיר המוצר ולהערכתם מדובר בפער ממוצע של כ-10% לרעת הצרכן. התובעים טוענים, באמצעות משרד עורכי- הדין גורן-טפירו, להטעיה, הפרת חובת הגילוי והפרת חובת סימון מוצרים, לפי חוק הגנת הצרכן.