שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ועדת שרים לענייני חקיקה אישרה הצעת חוק לעידוד עסקים קטנים

חדשות

ועדת שרים לענייני חקיקה אישרה הצעת חוק לעידוד עסקים קטנים, צילום: צילום: סגל
ועדת שרים לענייני חקיקה אישרה הצעת חוק לעידוד עסקים קטנים
23/07/2012, עו"ד אנה נודל

הסוכנות לעסקים קטנים במשרד התמ"ת תהיה המייצגת הרשמית של עסקים קטנים ובינוניים מול הממשלה ותתאם בין משרדי הממשלה הפועלים לקידום עניינם

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה אתמול (א') הצעת חוק ממשלתית שהגיש שר התמ"ת, שלום שמחון, לעידוד העסקים הקטנים והבינוניים. ההצעה מחייבת את כל הרגולטורים להתחשב בהשלכות של כל החלטה על העסקים הקטנים.

במסגרת ההצעה, הסוכנות לעסקים קטנים במשרד התמ"ת תהיה המייצגת הרשמית של עסקים קטנים ובינוניים מול הממשלה. הסוכנות תעסוק בין היתר בתיאום בין משרדי הממשלה ותקים מאגר מידע פומבי על העסקים הקטנים והבינוניים.

את הצעת החוק קידמה בשנים האחרונות לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל (לה"ב). בעקבות אישור ההצעה, הודיע נשיא לה"ב, עו"ד יהודה טלמון, כי "יש כאן אמירה מפורשת של עמדת הממשלה והחשיבות שהיא מייחסת למגזר העסקים הקטנים, ויצירת כתובת בבחינת "אבא ואמא" בכל הקשור במגזר העסקים הקטנים. בפעם הראשונה יש כתובת ברורה שתרכז את עבודת המטה בכול הקשור למגזר זה". הוא הוסיף כי "אין ספק שרק התגייסות ראש הממשלה לתמיכה ביוזמה שהוביל שר התמ"ת, בעידוד הסוכנות לעסקים קטנים והעומד בראשה, רן קיותי, הביאו להבשלת הנושא וזאת למרות כל המאמצים של שר האוצר לעכב ולמנוע את יישומו של החוק".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:123
קומיט וכל טופס במתנה