שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > פתרון כחול-לבן: לא מסמנים – לא קונסים

חדשות

פתרון כחול-לבן: לא מסמנים – לא קונסים, צילום: חנייה בתל אביב
פתרון כחול-לבן: לא מסמנים – לא קונסים
17/07/2012, עו"ד אנה נודל

ועדת הכלכלה אישרה הצעת חוק לפיה הרשויות המקומיות יחויבו מספטמבר 2013 לסמן את מקומות החניה בתשלום בכחול לבן, ולא יוכלו להסתפק רק בהצבת תמרור בקצה הרחוב

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה אתמול (ב') לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של חברי הכנסת אורי אורבך וציפי חוטובלי, שנועדה לחייב את סימון אבני השפה בתחומי העיריות והרשויות המקומיות.

הצעת החוק באה למנוע מצב של הטעיית נהגים, בהם קיימים הסדרי חניה שלא מסומנים באבני השפה אלא רק בשלט בתחילת הרחוב, שיכול להיות רחוק ממקום החניה עצמו. לפי ההצעה, רשות המעוניינת לגבות כסף עבור חניה תחויב, בנוסף לתמרור המוצב בקצה הרחוב, לסמן את אבני השפה או שול הדרך בכחול לסירוגין.

יו"ר הוועדה, ח"כ כרמל שאמה-הכהן, הבהיר כי מ-1 בספטמבר 2013 במקום שבו רשות מקומית לא תסמן בכחול לסירוגין את המדרכה, היא לא תוכל לגבות תשלום. "אם לא מסמנים לא גובים ולא קונסים", אמר שאמה-הכהן.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:164
קומיט וכל טופס במתנה