שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הורשעה נוי חדד, שהפעילה במשותף בתי בושת בת"א

חדשות

הורשעה נוי חדד, שהפעילה במשותף בתי בושת בת"א, צילום: unsplash
הורשעה נוי חדד, שהפעילה במשותף בתי בושת בת"א
24/05/2018, עו"ד לילך דניאל

ביהמ"ש המחוזי בתל אביב הרשיע היום במסגרת הסדר טיעון את נוי חדד בעבירות זנות, שיבוש מהלכי משפט, הלבנת הון ועבירות מס. חדד ניהלה במשך שנים יחד עם נאשמת נוספת בתי בושת בת"א, מהם הפיקה רווח של מיליוני שקלים. על פי הסדר הטיעון, הצדדים יעתרו במשותף לעונש של 24 חודשי מאסר בפועל; מאסר על תנאי, קנס בסך 50 אלף ₪ ועוד

ביהמ"ש המחוזי בתל אביב הרשיע היום (ה') את נוי חדד בסרסרות למעשה זנות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי זנות, שיבוש מהלכי משפט, הלבנת הון ועבירות מס. חדד ניהלה (יחד עם נאשמת נוספת) את בתי הבושת ביצחק שדה 36 וטברסקי 4 בתל אביב.

על פי כתב האישום המתוקן, בו הודתה חדד במסגרת הסדר טיעון לאחר הליך גישור, בשנת 2011 רכשה את הנכס ברחוב יצחק שדה בקומת המרתף. הנכס מחולק ל-9 חדרים קטנים, וכן מטבחון וחדר נוסף המשמש חדר המתנה. החל מאוקטובר 2013 ועד ספטמבר 2016 הפעילו חדד ושרית יצחק אגרנובה וניהלו בנכס "בית עסק" בו סופקו שירותי מין בתשלום באופן הבא: השתיים חתמו על חוזה שכירות פיקטיבי עם נאשם נוסף בידיעה כי הוא אדם הסובל מבעיות נפשיות.

החוזה הציג מצג כוזב לפיו הנאשם שכר את הנכס בתמורה לשכירות בסך 17,750 שקל, ונועד להסתיר ולהסוות פעולותיהן במקום; חדד שילמה את החשבונות בגין תפעול בית הבושת, בידיעת שרית; חדד ושרית קבעו את משך פעילות בית הבושת במשך 7 ימים בשבוע, בשתי משמרות יומיות; השתיים קבעו את המשמרות באופן שהורה מתי תגיע כל אישה לבית הבושת לשם קיום יחסי מין בתשלום; השתיים ניהלו המקום כך שבכל משמרת סיפקו בין 9-3 נשים שירותי מין בתמורה לתשלום (אתנן); חדד ושרית ניהלו המקום כך שכל אישה סיפקה שירותי מין לבין שניים ל-25 לקוחות בכל משמרת ובהוראת חדד ושרית, כל אישה גבתה מכל לקוח אתנן של 250 ש"ח, עבור פרק זמן של עד 30 דקות;

בהנחיית חדד ושרית, מתוך האתנן ששולם לבית הבושת, הותירה כל אישה סך של 125 ₪ (מחצית האתנן) לפקידות, עבור חדד ושרית; חדד ושרית שכרו מאבטחים לבית הבושת ושילמו להם שכר בהיקף של מאות שקלים לכל משמרת; השתיים ארגנו את משמרות הפקידות שסייעו בניהול בית הבושת ושכרו פקידות חדשות לעבוד בבית הבושת; השתיים חיפשו ומצאו נשים חדשות שיספקו שירותי זנות בבית הבושת. חדד הדריכה את הנשים לגבי האופן בו בית הבושת מתנהל. בנוסף, חדד ושרית פרסמו את שירותי המין שניתנו בבית הבושת, באתרי אינטרנט ייעודיים וכן באמצעות כרטיסי ביקור שהונחו על רכבים חונים על ידי מחלקי כרטיסים. את מחלקי הכרטיסים שכרו השתיים ושילמו להם עבור חלוקת הכרטיסים.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

במהלך התקופה בין ספטמבר 2013 לספטמבר 2016, קיבלו חדד ושרית בבית הבושת ביצחק שדה אתנן בסכום כולל של 10 מיליון ש"ח מלקוחות שירותי הזנות. במטרה להסוות את הפעילות העבריינית בבית הבושת ועל מנת להסתיר הקשר אל חדד ושרית ואת מקור הכנסתן, שילמו השתיים לנאשם סך של כ-500 שקל לחודש על מנת שיתייצג בכזב כבעל המקום. בתמורה לתשלום, חתם הנאשם על החוזה הפיקטיבי כאמור, ובנוסף, הורו השתיים לנאשם כי במקרה של פשיטת משטרה במקום, עליו לטעון כי הוא בעלי המקום. במטרה לשבש את עבודת המשטרה ולהוסיף ולהסוות את בעלותן של חדד ושרית על בית הבושת, הדריכו השתיים את הנשים המספקות שירותי מין בבית הבושת והפקידות למסור בכזב, במקרה של חקירה עתידית, כי הנאשם הוא בעל בית הבושת ומנהלו. בנוסף, לשם שיבוש חקירות משטרתיות, הנחתה חדד את הפקידות להסתיר את רשימת כניסות הלקוחות כשמגיעה המשטרה ולטעון בכזב בחקירות כי בית הבושת משמש להשכרת חדרים. בית הבושת ביצחק שדה פעל כך עד ליום 15.9.16, עת הוצא צו סגירה שיפוטי על ידי בית משפט השלום בתל אביב.

על פי האישום השני, בסוף שנת 2012 רכש דוד אגרנובה את הנכס ברחוב טברסקי 4. הנכס מחולק ל-7 חדרים קטנים, מטבחון ושני חדרי המתנה. החל מינואר 2015 או סמוך לכך ועד 12.6.17 הפעילו חדד ושרית וניהלו בנכס בית בושת בו סופקו שירותי מין בתשלום, בסיועו של דוד. לאחר סגירת בית הבושת ביצחק שדה על פי צו של בית המשפט, עברו הנשים שסיפקו שירותי מין וחלק מהפקידות לבית הבושת בטברסקי, ועל הדלת של יצחק שדה הותר שלט המפנה את הלקוחות לבית בושת זה.

בין ינואר 2015 ל-12.6.17, הפיקו חדד ושרית, מניהול בית הבושת בטברסקי, אתנן בסך של 10 מיליון ש"ח שניתן מלקוחות שירותי הזנות. בנוסף, חדד ושרית פרסמו את שירותי המין שניתנו בבית הבושת, בהיקף נרחב, באתרי אינטרנט וכן באמצעות כרטיסי ביקור שהונחו על רכבים חונים על ידי מחלקי כרטיסים, שחילקו את הכרטיסים, מספר פעמים ביום. את מחלקי הכרטיסים שכרו השתיים ושילמו להם עבור חלוקת הכרטיסים.

בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, ובמהלך ביצוע העבירות, בבית הבושת ביצחק שדה, הפיקו חדד ושרית סך של 10 מיליון ש"ח. בבית הבושת בטברסקי הפיקו חדד ושרית סך של 10 מיליון ש"ח. בתקופה זו עשו חדד ושרית פעולות שיטתיות ועקביות ברכוש האסור, וזאת במטרה להסתיר את מקור הרכוש האסור בעבירות ולהסוות בעלותן בו לשם שימוש עתידי, בניגוד לחוק איסור הלבנת הון. במעשיהם אלו, הפיקו חדד ושרית הכנסות שלא דווחו לרשויות המס, ובגין כך הואשמו בעבירות של השמטת הכנסה ושימוש במרמה, עורמה או תחבולה לפי פקודת המס.

על פי הסדר הטיעון עם חדד, הצדדים יעתרו במשותף לעונש של 24 חודשי מאסר בפועל; מאסר על תנאי לפי שיקול דעתו של ביהמ"ש; קנס בסך 50 אלף ש"ח; חילוט בסך של כ- 850,000 ₪, לרבות חילוט הנכס ביצחק שדה בו ניתנו שירותי המין. השיקולים להגעה להסדר הטיעון היו מצבה הרפואי המורכב של חדד, הודאתה ונטילת האחריות, היעדר עבר פלילי והפסיקה הנוהגת במקרים דומים. משפטם של שרית יצחק אגרנובה ודוד אגרנובה ממשיך מתנהל. את התיק ניהלו עוה"ד נעם שביט וטליה קלמרו מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי).

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:139
קומיט וכל טופס במתנה