שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום נגד דוד אמויאל על תקיפת המאבטחים באיכילוב

חדשות

כתב אישום נגד דוד אמויאל על תקיפת המאבטחים באיכילוב, צילום: getty images Israel
כתב אישום נגד דוד אמויאל על תקיפת המאבטחים באיכילוב
26/12/2017, עו"ד לילך דניאל

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום כנגד דוד אמויאל, בן זוגה של אליה קדוש, בגין אירוע תקיפת המאבטחים בבי"ח איכילוב בספטמבר האחרון. לאחרונה הוגשו כתבי אישום נוספים נגד קדוש וארבעה נאשמים נוספים שהיו מעורבים בתקיפה

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הבוקר (ג') כתב אישום נגד דוד אמויאל בגין אירוע תקיפת המאבטחים בבית החולים איכילוב שהתרחש בספטמבר האחרון. כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד לבנת מלמד, מייחס לאמויאל עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה חמורה בצוותא ותקיפה הגורמת חבלה ממשית בצוותא ואיומים. כזכור, כתב אישום בגין האירוע הוגש גם נגד ארבעה נאשמים נוספים וכן נגד אליה קדוש, בת זוגו של אמויאל.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

לפי כתב האישום, בשעה 01:00 לערך הגיעה קדוש לבית החולים כשהיא מלווה באחד הנאשמים באירוע, רוסלן מיסייב, לצורך קבלת טיפול רפואי. במהלך שהותה במיון בית החולים החלה קדוש לגדף ולצעוק על הצוות הרפואי, בטענה כי אינה מטופלת כראוי. אחד המאבטחים הרחיק את קדוש מדלפק המיון במטרה למנוע ממנה לתקוף את מי מהצוות הרפואי, לאחר שהבחין כי ניסתה למשוך את שפופרת הטלפון מידיה של אחות במיון.

בעוד המאבטח אוחז בה, פנתה קדוש אל מיסייב ואמרה לו: "למה אתה לא מחזיר לו? אם בעלי היה פה הוא היה מפרק אותם" וכן איימה על הצוות הרפואי והמאבטחים באומרה: "חכו מה יהיה לכם כשבעלי יגיע לפה".

בסמוך לשעה 02:48 הגיעו אמויאל והאחרים אל בית החולים. לאחר שאיתרו את המאבטח בכניסה, צעק לעברו אמויאל ואף איים על המאבטח באומרו: "אני השטן שלך, חכה חכה, לא מול המצלמות, אני אתפוס אותך בחוץ". מיד לאחר מכן, נכנסו החמישה לחדר המיון, כשאותו מאבטח ושני מאבטחים נוספים הולכים בעקבותיהם. בשלב זה החלו החמישה לתקוף את המאבטח מכל עבר, חבטו בראשו ומאחורי גבו ומשנפל אל הארץ בעטו בפניו ובחלקי גופו.

בד בבד, הכו החמישה את שני המאבטחים הנוספים באגרופים ובבעיטות. מאבטח אחר, אשר הגיע במטרה לסייע לחבריו, מצא עצמו מותקף אף הוא במכת אגרוף בפניו. לאחר מכן החלו החמישה להימלט אל רכבם, ואחד המאבטחים ניסה למנוע מאחד התוקפים להיכנס אל הרכב. אז יצאו השאר מהרכב ותקפו את המאבטח בחוזקה וללא רחם, תוך שהצמידו את גופו אל קיר סמוך וחבטו בו, שוב ושוב, כל אחד על פי יכולתו, באמצעות אגרופים בפניו, בראשו ובכל חלקי גופו. בשלב מסוים נמלטו החמישה מהמקום באמצעות הרכב. למאבטחים נגרמו חבלות, והם נזקקו לטיפול רפואי.

במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את אמויאל עד תום ההליכים נגדו. בבקשת המעצר נכתב בין היתר כי "התנהלותם האלימה, הבריונית ומשולחת הרסן של המשיב והאחרים משתקפת בסרטון מצלמות האבטחה ובהודעות הצוות הרפואי, וכולן מלמדות על מידת האלימות אשר הופעלה כלפי כלל המאבטחים, תוך תקיפה של כל אחד מהמאבטחים אשר נכח במקום... חומרת העבירות, נסיבות ביצוען, עברו הפלילי של המשיב, כמו גם העובדה כי יש להילחם בתופעה של אלימות כלפי צוותי אבטחה וצוותים רפואיים, בנוסף על עזיבת המשיב את הארץ מיד לאחר ביצוע העבירות, כל אלה, לעמדת המבקשת, מבהירים כי לא ניתן לאיין את המסוכנות הנשקפת מן המשיב אלא באמצעות מעצרו מאחורי סורג ובריח עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:116
קומיט וכל טופס במתנה