שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > המחוזי: מנהלת בתי בושת בתל-אביב תיעצר עד תום ההליכים

חדשות

המחוזי: מנהלת בתי בושת בתל-אביב תיעצר עד תום ההליכים, צילום: Getty images Israel
המחוזי: מנהלת בתי בושת בתל-אביב תיעצר עד תום ההליכים
27/08/2017, עו"ד לילך דניאל

הנאשמת, נוי חדד, מואשמת בין היתר בעבירות סרסרות, החזקת מקום לשם זנות, שיבוש מהלכי משפט ועבירות מס והלבנת הון. בין היתר נקבע כי יש לייחס משקל רב ביותר למעשי שיבוש הליכי המשפט המיוחסים לה, לאחר שניסתה למנוע מהנשים המועסקות להעיד

בית המשפט המחוזי הורה ביום חמישי האחרון על מעצרה עד תום ההליכים של נוי חדד, המואשמת בכך שניהלה יחד עם נאשמת נוספת בתי בושת בתל אביב. נקבע, כי החומרה היא בהתייחסות לגוף האישה כאל "מטבע עובר לסוחר" באופן המהווה זילות באדם, כשלכך יש להוסיף את העבירות הכלכליות המיוחסות לחדד ול"פעולות ומעשים נכלוליים" שנקטה כדי לסכל עדויות עדים במשפט שהתנהל נגדה.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

לפי הנטען בכתב האישום, רכשה חדד בשנת 2011 נכס ברחוב יצחק שדה בתל אביב המחולק לתשעה חדרים קטנים, וניהלה יחד עם נאשמת נוספת עסק לשירותי מין בתשלום. בנוסף פרסמו השתיים את שירותי המין באתרי אינטרנט ייעודיים ובאמצעות כרטיסי ביקור. במהלך תקופה של שלוש שנים, קיבלו המפעילות על פי הנטען אתנן בסך עשרות מיליוני שקלים מלקוחות שירותי הזנות. במקביל, ניסו חדד ושותפתה להסוות את הפעילות בנכס באמצעות חתימה על חוזה שכירות פיקטיבי עם נאשם נוסף, תוך ידיעה כי הוא סובל מבעיות נפשיות, והנחו את הנשים המספקות את שירותי המין ואת הפקידות במקום להסתיר את רשימת הלקוחות בעת פשיטת משטרה ולטעון בכזב כי בית הבושת משמש להשכרת חדרים. אישום נוסף עסק בהפעלת עסק דומה לזנות ברחוב טברסקי בעיר.

במסגרת האישומים הבאים, יוחסו לחדד עבירות של הלבנת הון ופעולה ברכוש אסור, עבירות מס וכן עבירות של שיבוש מהלכי משפט, הטרדת עד, הדחה בחקירה והשמדת ראיה. לפי הנטען באישום זה, לאחר הגשת כתב האישום נגדה יצרה חדד קשר עם עדים, לרבות חלק מהנשים שסיפקו את שירותי המין, בכוונה למנוע את זימונם לעדות ולהניעם לעדות שקר. בנוסף, לפי הנטען, כאשר הגיעו שוטרים לדירתה השליכה חדד שני מכשירי טלפון וכרטיס SIM לאסלה במטרה להשמידם.

השופט אברהם הימן קיבל את בקשת המדינה וקבע כי המעשים המיוחסים לחדד בכתב האישום הם מעשים חמורים בלשון המעטה. לשיטתו, בהקשר לניהול בתי הבושת החומרה היא בהתייחסות לגופה של האישה כאל מטבע עובר לסוחר, כאילו היה חפץ ולא בן אנוש. "שימוש בגוף האישה כאל סחורה יש בו ללא ספק זילות באדם" ציין השופט הימן וקבע כי לכך יש להוסיף גם את העבירות הכלכליות המיוחסות לחדד בבחינת תוספת לחומרה שבמעשיה.

עוד קבע השופט כי יש לייחס משקל רב ביותר למעשי שיבוש הליכי המשפט המיוחסים לחדד. לדברי בית המשפט, מדובר "בפעולות ומעשים נכלוליים, מניפולטיביים ומרמתיים כדי לסכל עדויות עדים במשפט שהתנהל נגדה. מעשים אלה, לבד מהיותם חמורים לפי שהם חותרים תחת יסודות אושיות החברה והמשפט, ומשום כך המסוכנות העולה מהם, הרי שיש בכך מניה וביה כדי עילה משמעותית נוספת לבסס מעצר עד תום ההליכים". נוכח האמור, התרשם בית המשפט כי מסוכנותה של חדד היא ברף גבוה ביותר באופן המצדיק מעצר עד תום ההליכים.

התיק מנוהל על ידי עוה"ד לילך שלום וטליה קלמרו מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי).

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:74
קומיט וכל טופס במתנה