שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > התחפשו לחיילים? כמה עולה נשק מסוג M- 16 בעולם התחתון

חדשות

התחפשו לחיילים? כמה עולה נשק מסוג M- 16 בעולם התחתון , צילום: צילום: Getty images Israel
התחפשו לחיילים? כמה עולה נשק מסוג M- 16 בעולם התחתון
12/03/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

הפרקליטות הגישה לביהמ"ש המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד האחים עומר ואמיר אבו גאנם מרהט ונגד מוראד אבו צעלוק מערוער, בגין עבירות של קשירת קשר לפשע ועבירות בנשק. בנוסף לעומר אבו גאנם יוחסו עבירות של סחר, רכישה והחזקה של נשק. במהלך מעצר החשודים התברר מחירו של רוס"ר M-16 בעולם התחתון

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה בימים אלה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד האחים עומר ואמיר אבו גאנם מרהט ונגד מוראד אבו צעלוק מערוער, בגין עבירות של קשירת קשר לפשע ועבירות בנשק. עוד יוחסו לעומר אבו גאנם עבירות של סחר, רכישה והחזקה של נשק, ולנאשם אבו צעלוק יוחסו בנוסף עבירות של הובלה, רכישה והחזקה של נשק.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

על פי עובדות כתב האישום, אשר הוגש ע"י עו"ד אלכס דרנבוים, קשרו האחים אבו גאנם קשר עם אבו צעלוק לסחור בנשק באופן שעומר אבו גאנם ימכור לאבו צעלוק נשק מסוג רוס"ר M-16 תמורת סך של 18,000 ₪. בהמשך לקשר, נפגשו עומר אבו גאנם ואבו צעלוק במקום מפגש שנקבע לכך ברהט, ובמעמד זה העביר עומר אבו גאנם את הנשק לרכב בו הגיע אבו צעלוק למקום המפגש. אבו צעלוק נסע מהמקום כשהנשק עימו, ונעצר בביקורת המשטרה על כביש 40, אז נתפס ברשותו הנשק. כתב האישום אינו מפרט מה התכוונו הנאשמים לעשות עם הנשק שנתפס.

במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים נגדם. בנימוקי הבקשה נכתב כי קיימות ראיות לכאורה להוכחת העבירות המיוחסות לנאשמים בכתב האישום. זאת לאור הודאת עומר בן גאנם אבו גאנם במעשים, למרות שטען כי החזיר אבו צעלוק רובה שהיה שלו. עוד נאמר כי עומר בן גאנם אבו גאנם מפליל את ייתר המעורבים. כמו כן קיימות שיחות מוקלטות בין עומר בן גאנם אבו גאנם ואבו צעלוק לגבי העסקה. ותפיסת הרוס"ר על ידי המשטרה, וטביעות אצבע של אמיר בן גאנם אבו גאנם  על הרוס"ר. וראיות נוספות. מכל האמור בבקשה אומרים בפרקליטות עולה, כי לא ניתן להסתפק במקרה זה בחלופת מעצר,שלא ניתן לתת בנאשמים אמון בסיסי שיקיימו תנאיה של חלופת מעצר כלשהי ועל כן יש להורות על מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:105
קומיט וכל טופס במתנה