שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום: מפקד צוות יס"מ מואשם בתקיפת נתינים זרים במועדון בתל אביב

חדשות

כתב אישום: מפקד צוות יס"מ מואשם בתקיפת נתינים זרים במועדון בתל אביב, צילום: צילום: Getty images Israel
כתב אישום: מפקד צוות יס"מ מואשם בתקיפת נתינים זרים במועדון בתל אביב
03/01/2017, ליאור שדמי שפיצר

על פי כתב האישום שהוגש נגד קיריל נזרוב בן ה-29, הוא תקף באלימות מבלים ששהו במועדון, במסגרת פעילות לאיתור מועדונים בלתי חוקיים המופעלים על ידי זרים, וזאת ללא כל סיבה מוצדקת לשימוש בכוח. לאחר מכן, כתב דוח פעולה שקרי לפיו המתלוננים סירבו לעזוב את המקום והפריעו לו במילוי תפקידו

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד קיריל נזרוב (29), מפקד צוות יס"מ בתחנת שרת שבמשטרת ישראל בגין תקיפת נתינים זרים במועדון בתל אביב ושיבוש מהלכי משפט.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שקד דהן, במסגרת פעילות לאיתור מועדונים בלתי חוקיים המופעלים על ידי נתינים זרים, נכנס הנאשם בספטמבר האחרון אל מועדון שבו בילו אותה עת ארבעה נתינים זרים.  לאחר כניסתו למועדון, פנה השוטר אל המתלוננים, אשר ישבו בסמוך לאחד השולחנות והורה להם לעזוב את המועדון, ולאחר מכן הרים את אחד המתלוננים מדש חולצתו והפילו ארצה. בשלב מסוים, וללא כל סיבה מוצדקת, דחף הנאשם את שני המתלוננים האחרים לכיוון דלת היציאה מהמועדון והכה אותם בפניהם באגרופים. הנאשם המשיך ונהג באלימות כלפי מתלונן נוסף, גם כאשר האחרון הצליח לצאת מהמועדון ואף שלא הייתה כל סיבה מוצדקת לשימוש בכוח כלפיו.

אחד המתלוננים שעמד בסמוך לכניסה למועדון שאל את הנאשם לפשר התנהגותו האלימה ובתגובה דחף אותו הנאשם בחוזקה לכיוון הכביש הסמוך למועדון, והוא נפל ארצה מעוצמת הדחיפה. משהבחין הנאשם במתלונן נוסף עומד אף הוא בסמוך לכניסה למועדון, התקרב לכיוונו, בעט בו בחוזקה ברגלו והכה בו באגרופים לפלג גופו העליון, וזאת למרות ניסיונותיו להתרחק ממנו.

בסיום האירוע, כתב הנאשם דוח פעולה שקרי לפיו הוא פנה אל המתלוננים מספר רב של פעמים בדרישה לעזוב את המקום, אך המתלוננים סירבו לדרישתו, וכי המתלוננים נהגו כלפיו באלימות והפריעו לו במילוי תפקידו ולפיכך, נאלץ להשתמש בכוח מידתי ומוצדק. 

התיק נחקר על ידי צוות תל אביב במחלקה לחקירות שוטרים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:218
קומיט וכל טופס במתנה