תוכן עניינים

טיוטת תקנות.. 2

א. שם התקנות המוצעות. 2

ב. מטרת התקנות המוצעות והצורך בהן. 2

ג. להלן נוסח טיוטת התקנות המוצעות:. 2

טיוטת תקנות התחשבנות בין בתי חולים לקופות חולים לשנים 2021 עד 2025 (התחשבנות בעד שירותי בריאות בבתי חולים ציבוריים כלליים) (תשלום חודשי קבוע לבתי חולים ציבוריים כלליים), (תיקון מס'...), התשפ"ו-2025. 3

1. תיקון תקנה 1. 3

2. תיקון תקנה 4. 3

3. תיקון תקנה 5. 3

4. תיקון תקנה 8. 4

5. תיקון תקנה 16. 4

6. תיקון תקנה 17. 4

7. תיקון תקנה 18. 4

8. תיקון תקנה 21. 4

9. הוספת תקנה 21א.. 5

10. הוראת שעה. 5

דברי הסבר. 7


 

טיוטת תקנות

 

א. שם התקנות המוצעות

תקנות התחשבנות בין בתי חולים לקופות חולים לשנים 2021 עד 2025 (התחשבנות בעד שירותי בריאות בבתי חולים ציבוריים כלליים) (תשלום חודשי קבוע לבתי חולים ציבוריים כלליים), (תיקון מס' ___), התשפ"ו-2025

 

ב. מטרת התקנות המוצעות והצורך בהן

מערך האשפוז בישראל מורכב מבתי חולים ציבוריים כלליים בעלי מבני בעלויות שונים. בתי החולים הם מפעלים עסקיים, המתבססים על הכנסותיהם כדי לממן את הוצאותיהן. מרבית ההכנסות של בתי החולים מתקבלות מאספקת שירותי אשפוז, מיון וניתוחים לקופות החולים, וחלק קטן מהכנסותיהם מתקבל מאספקת שירותי בריאות לגורמים נוספים וכן מפעילות שאינה רפואית.

כדי לספק לבתי החולים ודאות תקציבית שתקל על התנהלותם השוטפת, נחקקו מכח חוק התחשבנות בין בתי חולים לקופות חולים לשנים 2021-2025 (התחשבנות בעד שירותי בריאות בבתי חולים ציבוריים כלליים), התשפ"ב-2021, תקנות התחשבנות בין בתי חולים לקופות חולים לשנים 2021 עד 2025 (התחשבנות בעד שירותי בריאות בבתי חולים ציבוריים כלליים), התשפ"ב-2022 (להלן – התקנות), אשר קבעו מנגנון תקצוב אחיד לכלל בתי החולים הציבוריים הכלליים על כל מבני הבעלות (להלן – מודל התקצוב). מנגנון זה מתבסס על תשלום חודשי קבוע שיועבר לכל בית חולים ציבורי כללי, בהתאם לקריטריונים שוויוניים באופן פרוספקטיבי, נורמטיבי ושקוף. בנוסף, המנגנון מסדיר את ההתנהלות התקציבית של כלל בתי החולים הציבוריים הכלליים כך שמתאפשר מעקב שוטף ובקרה על מצבם הפיננסי של בתי החולים הציבוריים הכלליים. כעת מוצע לבצע מספר תיקונים בתקנות שעניינן בסכומים שיועברו לבתי החולים במסגרת מודל התקצוב, אופן בחינת מצבם הפיננסי של בתי החולים ואופן אכיפת השמירה על התנהלות פיננסית אחרית של בתי החולים.

 

 

ג. להלן נוסח טיוטת התקנות המוצעות:


 

טיוטת תקנות מטעם משרד האוצר:

טיוטת תקנות התחשבנות בין בתי חולים לקופות חולים לשנים 2021 עד 2025 (התחשבנות בעד שירותי בריאות בבתי חולים ציבוריים כלליים) (תשלום חודשי קבוע לבתי חולים ציבוריים כלליים), (תיקון מס'...), התשפ"ו-2025

 

 

בתוקף סמכותי לפי סעיף 9 לחוק התחשבנות בין בתי חולים לקופות חולים לשנים 2021 עד 2025 (התחשבנות בעד שירותי בריאות בבתי חולים ציבוריים כלליים), התשפ"ב-2021 (להלן – החוק)[1], בהסכמת שר הבריאות, אני מתקין תקנות אלה:

תיקון תקנה 1

1.  

בתקנות התחשבנות בין בתי חולים לקופות חולים לשנים 2021 עד 2025 (התחשבנות בעד שירותי בריאות בבתי חולים ציבוריים כלליים) (תשלום חודשי קבוע לבתי חולים ציבוריים כלליים), התשפ"ב-2021 (להלן – התקנות העיקריות)[2], בתקנה 1, לאחר ההגדרה "תקורה" יבוא:

 

 

""מדדי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה" – שיעור השינוי השנתי של המדדים המרכיבים את מדד מודל תקצוב, שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לפי השוואת ממוצע המדדים ב-12 החודשים האחרונים ל-12 החודשים שקדמו להם";

 

 

""מדד מודל תקצוב"- מדד המחושב משקלול מדדי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שלהלן לפי ערכם במועד שבו עודכן המדד האחרון שעודכן לפני ה-15 באוקטובר בכל שנה מבין שלושת המדדים, לפי השיעור היחסי של כל מרכיב, כמפורט להלן:

 

 

 

(1) 75% - מדד שכר בתי חולים;

 

 

 

(2) 15% - מדד תשומות הבנייה;

 

 

 

(3) 10% - מדד המחירים לצרכן.

תיקון תקנה 4

2.  

בתקנה 4 לתקנות העיקריות, במקום המילים "ב-3,385 מיליון שקלים חדשים" יבוא "בסכום כלל התשלומים החודשיים הקבועים שחולקו לכלל בתי החולים בשנה הקודמת ובמדד מודל תקצוב; הסכום שיתקבל ממכפלה זו כשהוא מחולק ב-12 יהיה הסכום החודשי שזכאי כל בית חולים לקבל".

תיקון תקנה 5

3.  

בתקנה 5 לתקנות העיקריות –

 

 

 

(1) במקום "496.3" יבוא "605.95";

 

 

 

(2) לאחר המילים "לשיפור הרפואה" יבוא ", מתוכם לכל הפחות 96.3 מלש"ח יוקצו, לתכנית לאומיות ארוכות טווח לתכנון התמחויות";

תיקון תקנה 8

4.  

בתקנה 8 לתקנות העיקריות, בתקנת משנה (ג) –

 

 

 

(1) לאחר המילים "על בסיס" יבוא "כל אחד מהדיווחים הבאים, לפי המעודכן מביניהם";

 

 

 

(2) המילים "הדיווח שיעביר בית החולים בהתאם לתקנה 9(א)" יסומנו כפסקה (1);

 

 

 

(3) המילים "הדוח הכספי החתום שיגיש בית החולים בהתאם לתקנה 9(ב) יסומנו כפסקה (2) ובסופה יבוא "; בכל הנוגע לבחינת הגירעון השנתי שוטף, המנהל הכללי של משרד הבריאות והממונה על התקציבים במשרד האוצר, רשאים לבחון את הגירעון בדוח הכספי בהתאם למתודולוגיה שיפרסמו באתר משרד הבריאות";

 

 

 

(4) המילים "המנהל הכללי של משרד הבריאות יודיע לכל בית חולים עד יום 28 בפברואר בכל שנה, אם הוא נמצא יציב מבחינה פיננסית בהתאם לאמור בתקנת משנה (ב)" יסומנו כתקנת משנה (ג1);

תיקון תקנה 16

5.  

בתקנה 16 לתקנות העיקריות, בפסקה (3) המילים "נציג בית החולים או נציג הרשת" ימחקו, ובסופה יבוא "בתי חולים – נציג הרשת";

תיקון תקנה 17

6.  

בתקנה 17 לתקנות העיקריות, בפסקה (5) המילים "נציג בית החולים או נציג הרשת" ימחקו, ובסופה יבוא "בתי חולים – נציג הרשת";

תיקון תקנה 18

7.  

בתקנה 18 לתקנות העיקריות, בפסקה (5) המילים "נציג בית החולים או נציג הרשת" ימחקו, ובסופה יבוא "בתי חולים – נציג הרשת";

תיקון תקנה 21

8.  

בתקנה 21 –

 

 

 

(1) בתקנת משנה (א) -

 

 

 

 

(א)  המילים ", בהתאם לדיווח שהוגש ב-15 בפברואר או בהתאם לדוח הכספי החתום כאמור בתקנה 9" ימחקו;

 

 

 

 

(ב) אחרי המילה "חדשים" יבוא "בהתאם לבחינה כאמור בתקנה 8(ג)";

 

 

 

(2) בתקנת משנה (ב) -

 

 

 

 

(א)  המילים ", בהתאם לדיווח שהוגש ב-15 בפברואר או בהתאם לדוח הכספי החתום כאמור בתקנה 9" ימחקו;

 

 

 

 

(ב) אחרי המילה "חדשים" יבוא ", בהתאם לבחינה כאמור בתקנת משנה 8(ג)";

 

 

 

(3) בתקנת משנה (ג) -

 

 

 

 

(1) המילים ", בהתאם לדיווח שהוגש ב-15 בפברואר או בהתאם לדוח הכספי החתום כאמור בתקנה 9" ימחקו;

 

 

 

 

(2) אחרי המילה "חדשים" יבוא ", בהתאם לבחינה כאמור בתקנת משנה 8(ג)";

 

 

 

(4) בתקנת משנה (ד) -

 

 

 

 

(1) המילים ", בהתאם לדיווח שהוגש ב-15 בפברואר או בהתאם לדוח הכספי החתום כאמור בתקנה 9" ימחקו;

 

 

 

 

(2) אחרי המילה "חדשים" יבוא ", בהתאם לבחינה כאמור בתקנת משנה 8(ג)";

 

 

 

(5) האמור בתקנה משנה (ו) ימחק.

הוספת תקנה 21א

9. א

אחרי תקנה 21 יבוא:

 

 

"קיזוז סכום הגרעון השנתי של בית חולים ממשלתי שכוסה על ידי המדינה

21א

סיים בית חולים ממשלתי כללי, למעט תאגיד הבריאות שלצידו, שנת תקציב מסוימת בגירעון שכוסה על ידי המדינה, יקוזז סכום הגירעון שכוסה כאמור מהתשלום המגיע לבית החולים לפי תקנה 4 בהתאם לפריסה שיקבעו הממונה על התקציבים והמנהל הכללי של משרד הבריאות, כך שהסכום שכוסה על ידי המדינה יוחזר לקופת המדינה."

הוראת שעה

10.  

על אף האמור בתקנות העיקריות -

 

 

 

(1) לגבי שנת 2025 –

 

 

 

 

(א)  יקראו את תקנה 4 כך: "הציון היחסי של כל בית חולים כפי שחושב בהתאם לתקנה 2, יוכפל ב-3,516.3 מיליון שקלים חדשים; הסכום שיתקבל ממכפלה זו כשהוא מחולק ב-12 יהיה הסכום החודשי שזכאי כל בית חולים לקבל";

 

 

 

 

(ב) בתקנה 5:

 

 

 

 

 

(1) במקום "597.95" בא "563.4";

 

 

 

 

 

(2) המילים "מתוכם לכל הפחות 96.3 מלש"ח יוקצו, לתכנית לאומיות ארוכות טווח לתכנון התמחויות" ימחקו;

 

 

 

(2) לגבי שנת 2026, יקראו את תקנה 4 לתקנות העיקריות כך: "הציון היחסי של כל בית חולים כפי שחושב בהתאם לתקנה 2, יוכפל בכל שנה בסכום של מכפלת כלל התשלומים החודשיים הקבועים שחולקו לכלל בתי החולים בשנה הקודמת במדד מודל תקצוב, בתוספת 21.1 מיליון ש"ח; הסכום שיתקבל ממשוואה זו כשהוא מחולק ב-12 יהיה הסכום החודשי שזכאי כל בית חולים לקבל;

 

 

 

(3) בתקופה שעד י"א בטבת התשפ"ו (31 בדצמבר 2025), יראו כאילו בתקנה 7 לתקנות העיקריות, אחרי פסקה (6) בא:

 

 

 

 

(7)       מבחני תמיכה או הקצבות חדשות בעד פעילות בתי החולים עקב הכרזה של הממשלה על מצב מיוחד בעורף לפי סעיף 9ג לחוק ההתגוננות האזרחית, התשי"א-1951[3], שנועדה להתמודדות עם המצב המיוחד.

 

 

___ ב________ התש_______ (___ ב________ ____20)

[תאריך עברי] ([תאריך לועזי])

(חמ _____-3)

 

__________________[חתימה]

[שם מלא של המתקין]

[התפקיד שמכוחו מתקין]

 

דברי הסבר

מערך האשפוז בישראל מורכב מבתי חולים ציבוריים כלליים בעלי מבני בעלויות שונים, כאשר כמחצית מהם נמצאים בבעלות ממשלתית, כ-30% בבעלות קופות החולים, ובעיקר קופת חולים כללית, ויתר בתי החולים נמצאים בבעלות פרטית של חברות לתועלת הציבור ועמותות. בתי החולים הם מפעלים עסקיים, המתבססים על הכנסותיהם כדי לממן את הוצאותיהן. מרבית ההכנסות של בתי החולים מתקבלות מאספקת שירותי אשפוז, מיון וניתוחים לקופות החולים, וחלק קטן מהכנסותיהם מתקבל מאספקת שירותי בריאות לגורמים נוספים וכן מפעילות שאינה רפואית.

כדי לספק לבתי החולים ודאות תקציבית שתקל על התנהלותם השוטפת, נחקקו תקנות התחשבנות בין בתי חולים לקופות חולים לשנים 2021 עד 2025 (התחשבנות בעד שירותי בריאות בבתי חולים ציבוריים כלליים), התשפ"ב-2022 (להלן – התקנות), אשר קבעו מנגנון תקצוב אחיד לכלל בתי החולים הציבוריים הכלליים על כל מבני הבעלות (להלן – מודל התקצוב). מנגנון זה מתבסס על תשלום חודשי קבוע שיועבר לכל בית חולים ציבורי כללי, בהתאם לקריטריונים שוויוניים באופן פרוספקטיבי, נורמטיבי ושקוף. בנוסף, המנגנון מסדיר את ההתנהלות התקציבית של כלל בתי החולים הציבוריים הכלליים כך שמתאפשר מעקב שוטף ובקרה על מצבם הפיננסי של בתי החולים הציבוריים הכלליים.

כעת מוצע לבצע מספר תיקונים בתקנות, כמפורט להלן.

 

סעיף 1

מוצע לתקן את תקנה 1 כך שתתווספנה ההגדרות הבאות.

מוצע לקבוע כי "מדדי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה" ייצגו את שיעור השינוי השנתי של המדדים כפי שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ומחושבים על בסיס השוואת ממוצע המדדים ב-12 חודשים האחרונים לממוצע המדדים ב-12 החודשים שקדמו להם. מוצע כי החישוב יתבצע לפי ערכי המדדים במועד שבו עודכן המדד האחרון מבין המדדים לפני ה-15 באוקטובר בכל שנה.  לדוגמה, אם פרסום ערך מדד X האחרון היה ביום 15.9, פרסום ערך מדד Y האחרון היה ביום ופרסום ערך מדד Z האחרון היה ביום 14.10, חישוב הממוצעים יהיה לפי ערכם של המדדים ב-15.9 בהשוואה לשנה אחורה מתאריך זה.

מוצע לקבוע כי "מדד מודל תקצוב" יחושב לפי שקלול שלושת "מדדי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה", כאמור, לפי השיעור היחסי של כל מדד: 75%- מדד שכר בתי חולים, 15%- מדד תשומות הבנייה, 10%-מדד המחירים לצרכן. 

 

סעיף 2

מוצע לעדכן את הסכום הכולל אותו תעביר המדינה לבתי החולים הציבוריים לפי תקנה 4 לתקנות בהתאם, כך שבמקום המילים "ב-3,385 מיליון שקלים חדשים" יבוא בסכום כלל התשלומים החודשיים הקבועים שחולקו לכלל בתי החולים בשנה הקודמת ובמדד מודל תקצוב, הסכום שיתקבל ממכפלה זו כשהוא מחולק ב-12 יהיה הסכום החודשי שזכאי כל בית חולים לקבל". שינוי זה נועד לשקף את ההתייקרות בעלויות אספקת השירותים הרפואיים במערכת האשפוז בישראל ביחס לשנה הקודמת.

 

סעיף 3

מוצע לתקן את תקנה 5 לתקנות ולעדכן הסכום הנוסף שמעבירה המדינה לבתי חולים לפי עמידתם במבחני התכניות הלאומיות הנקבעים על ידי משרד הבריאות, כך שבמקום סכום של 496.3 מיליון ש"ח, יחולק סכום של 605.95מיליון ש"ח. כן מוצע לקבוע כי מתוך הסכום האמור לכל הפחות 96.3 מיליון ש"ח יוקצו לתוכניות לאומיות ארוכות טווח לתכנון התמחויות. העדכון נועד להגדיל את היקף התמיכה הכספית בתוכניות לאומית ומודלי תמרוץ לשיפור הרפואה ולהבטיח מיקוד בתכנון ארוך טווח של התמחויות, בהתחשב בצרכים של מערכת הבריאות בישראל.

 

סעיף 4

תקנה 4 לתקנות קובעת מה הם התנאים שעל בית חולים לעמוד בהם על מנת שיחשב בית חולים יציב פיננסית וכיצד יבחנו תנאים אלה. מוצע לקבוע כי הבחינה שנקבעה שתעשה על בסיס דיווח שיעביר בית החולים על פי סעיף 9(א) או על פי הדוח הכספי החתום של בית החולים תעשה לפי המאוחר מבניהם. שינוי זה נועד להסדיר באופן ברור את הדיווח שעל בסיסו תתבצע הבחינה, ולהבטיח כי הבחינה תתבצע על סמך הדיווח העדכני ביותר.

בנוסף, מוצע לקבוע כי בכל הנוגע לבחינת הגירעון השנתי שוטף, המנהל הכללי של משרד הבריאות והממונה על התקציבים יהיו רשאים לבחון את הגירעון בדוח הכספי בהתאם למתודולוגיה שיפרסמו באתר משרד הבריאות". הרחבה זו נדרשת בעקבות עבודה מקצועית משותפת של משרדי הבריאות והאוצר, שבחנה את עמידת בתי החולים בכללי התקצוב והצביעה על הצורך בבחינת הגירעון בדוחות הכספיים לפי מתודולוגיה אחידה. מתודולוגיה זו נדרשת על מנת לבצע התאמות בדו"חות הכספיים במקרים שבהם נתוני הדיווח אינם משקפים באופן מלא את עקרונות היציבות הנדרשים מבתי החולים בהתאם לקביעת היציבות הפיננסית, וכדי להבטיח שכלל בתי החולים יימדדו על בסיס כללים אחידים.

 

סעיפים 5 - 7

מוצע לתקן את תקנות 16-18 לתקנות כך שלא ישבו בוועדת החריגים הממונות במקרה בו בית החולים חרג מיעדיו הפיננסיים, נציגי בית החולים עצמו אלא רק נציגי רשת בתי החולים, מקרה בו בית החולים הוא חלק מרשת. התיקון נועד לחדד את אופן הייצוג בוועדה, באופן ההולם את סמכויותיה.

 

סעיף 7

מוצע לתקן את תקנה 21 שעניינה מגבלות שיוטלו על בית חולים שחרג מתקציבו בסוף שנת התקציב כך שהמגבלות שיוטלו על בית חולים שאינו יציב פיננסית יוטלו על בית חולים כאמור בהתאם לבחינה שאותה מוצע לקבוע בתקנה 8, כאמור לעיל.

 

סעיף 8

מוצע להוסיף תקנה לפיה יקבע כי במקרה בו סיים בית חולים ממשלתי כללי שנת תקציב מסוימת בגירעון שכוסה על ידי המדינה, יקוזז סכום הגירעון שכוסה כאמור מהתשלום המגיע לבית החולים לפי תקנה 4 בהתאם לפריסה שייקבעו הממונה על התקציבים והמנהל הכללי של משרד הבריאות, כך שהסכום שכוסה על ידי המדינה יחזור לקופת המדינה. בחינת הגירעון כאמור תהיה ללא החשבת תאגיד הבריאות שלצד בית החולים הממשלתי. מטרת התוספת היא לשמור על עיקרון האחריות התקציבית של בתי החולים, ולהבטיח שכיסוי גירעונות על ידי המדינה לא יהווה תמריץ לחריגה מאיזון תקציבי.

 

סעיף 9הוראות שעה

פסקאות משנה (1) ו-(2)

מוצע לקבוע הוראת שעה לפיה בכל הנוגע לשנת 2025, הסכום הקבוע שתחלק המדינה לפי תקנה 4 יהיה 3,516.3 מיליון שקלים חדשים וכי לגבי שנת 2026, הסכום הקבוע יהיה הסכום שחילקה המדינה בשנת 2025 במכפלת מדד מודל התקצוב ובתוספת 21.1 מיליון ש"ח, הסכום שיתקבל ממשוואה זו כשהוא מחולק ב-12 יהיה הסכום החודשי שזכאי כל בית חולים לקבל. הוראות שעה אלו נועדו לאפשר התאמות נקודתיות לשנים אלה, בהתאם לצרכי מערכת האשפוז.

כן מוצע כי בשנת 2025, הסכום שיחולק לפי תקנה 5 לתוכניות לאומיות יהיה 563.4 מיליון שקלים חדשים.

 

פסקאות משנה 4

תקנה 7 לתקנות קובעת כי במקרה בו שר הבריאות החליט על פרסום מבחן תמיכה בהתאם לסמכותו לפי סעיף 3א לחוק יסודות התקציב, התשמ"ה-1985, המיועד לבתי החולים, או על הקצבה חדשה העולה על מיליון שקלים חדשים בשנה לבתי חולים ממשלתיים, שאינם במסגרת הסכם הבראה, יופחת סכום התמיכה או ההקצבה שיינתן לכל בית חולים במסגרת מבחן התמיכה או ההקצבה, מסכום התשלום המגיע לו מסכום התקצוב הנוסף בעד תוכניות לאומיות ומודלי תמרוץ לשיפור הרפואה. זאת למעט רשימת חריגים של מבחני תמיכה או הקצבות מסוימות הקבועים באותה תקנה (להלן –רשימת החריגים).

 

בשל מצבם המיוחד של כל בתי החולים בעקבות מבצע "עם כלביא" ומצבם המיוחד של בתי החולים בצפון בעקבות מלחמת חרבות ברזל, מוצע להוסיף בהוראת שנה לשנת 2025 לרשימת החריגים מבחני תמיכה לבתי חולים בעד פעילות בתי החולים שנועדה להתמודד עם המצב ובכך לאפשר, להקצות לבתי חולים תקציב נוסף שיתווסף על הסכומים השנתיים המחולקים לפי התקנות (ולא יקוזז מהם), אשר יוקצב בהתאם למבחני תמיכה שיקבע משרד הבריאות.

 

 



[1] ס"ח התשפ"ב, עמ' 20.

[2] ק"ת התשפ"ד, עמ' 106.

[3]   י"פ,11675 התשפ"ד, עמ' 319 ועמ' 324;11676 , התשפ"ד עמ' 328; 11691, התשפ"ד, עמ' 430; 11695, התשפ"ד, עמ' 458;' ,11725 התשפ"ד, עמ' 642; 11738 , התשפ"ד, עמ' 728;; ,11766 התשפ"ד עמ' 908; 11789 התשפ"ד, עמ' 1076; 11822, התשפ"ד, עמ' 1302; 11839, התשפ"ד, עמ' 1440; 11852, התשפ"ד, עמ' 1532; 11879, התשפ"ד, עמ' 1772; 11914, התשפ"ד, עמ' 2062; 11933, התשפ"ד, עמ' 2212; 11956, התשפ"ד, עמ' 2380; 11981, התשפ"ד, עמ' 2658; 12013, התשפ"ד, 3164; 12028 , התשפ"ד, 3308; 12051, התשפ"ד,3512; 12069, התשפ"ד, 3634;12084, התשפ"ד, 3778; 12120, התשפ"ד, 4072;12139, התשפ"ד, 4226; 12176, התשפ"ד, 4758; 12213, התשפ"ד, 6060; 12264, התשפ"ד, 6930; 12313, התשפ"ד, 7348; 12324, התשפ"ד, 7436; 12342, התשפ"ד, 7556; 12363, התשפ"ד, 7728; 12432, התשפ"ד, 8222; 12446, התשפ"ד, 8382; 12482, התשפ"ד, 9698; 12502, התשפ"ד, 9854; 12542, התשפ"ד, 10196; 12609, התשפ"ד, 10890; 12678, התשפ"ד, 11454; 12708, התשפ"ד, 11682; 12752, התשפ"ד, 12070; 12757, התשפ"ד, 12108; 12764, התשפ"ד, 12152; 12792, התשפ"ד, ,12478; 12817, התשפ"ה, 174; 12831, התשפ"ה, 292; 12851, התשפ"ה, 470; 12898, התשפ"ה, 920; 12933, התשפ"ה, 1310 ; 12974, התשפ"ה, 1662.