צו מרשם האוכלוסין (הסמכת רשות מקומית לבצע תפקידי מרשם אוכלוסין), התשפ"ד-2024
הקליקו על כותרת הסעיף
1. הגדרה
2. תפקידים שיבצעו רשויות מקומיות
3. הסמכת מבצע התפקיד

צו מרשם האוכלוסין (הסמכת רשות מקומית לבצע תפקידי מרשם אוכלוסין), התשפ"ד-2024 1

בתוקף סמכותי לפי סעיף 38 לחוק מרשם האוכלוסין, התשכ"ה-1965, אני מצווה לאמור:
 
1.   
הגדרה
בצו זה, "העיריות" - העיריות שלהלן:
(1) יירכא;
(2) מר'אר;
(3) ערד.
2.   
תפקידים שיבצעו רשויות מקומיות
העיריות מוסמכות לבצע תפקידי מרשם אוכלוסין, כמפורט להלן:
(1) להנפיק כדין תעודות אלה:
(א) ספח לתעודת זהות;
(ב) תעודת לידה;
(ג) תעודת פטירה;
(ד) תמצית רישום;
(ה) תעודת חיים;
(2) לרשום במרשם האוכלוסין פרטים אלה:
(א) שינוי מען;
(ב) שם פרטי ליילוד;
(ג) כתובת למשלוח דואר כאמור בסעיף 2(א)(11א) לחוק;
(ד) כתובת נוספת למשלוח דואר לקטין כאמור בסעיף 2(א)(11ב) לחוק;
(3) לקבל בקשות בנושאים אחרים שבטיפול רשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, ולהעבירן לשם טיפול ללשכת רשות האוכלוסין וההגירה הקרובה.
3.   
הסמכת מבצע התפקיד
(א) ראשי העיריות רשאים, באישור ראש רשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, להסמיך בכתב עובד עירייה שלהם לבצע תפקידים כאמור בסעיף 2.
(ב) עובד העירייה אשר הוסמך כאמור יהיה כפוף לנוהלי העבודה הנהוגים ברשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים, כשינוים מזמן לזמן בהודעות רשות האוכלוסין וההגירה.

ט"ו באלול התשפ"ד (18 בספטמבר 2024)
משה ארבל
שר הפנים
[1.] ק"ת 11472, התשפ"ד (22.9.2024), עמ' 3666.