מבחנים למתן תמיכות של משרד הבריאות לבתי חולים לפיתוח והטמעה של אמצעים לניהול דיגיטלי של זימון תורים, לפי חוק יסודות התקציב, התשמ"ה-1985
בהתאם לסעיף 3א לחוק יסודות התקציב, התשמ"ה-1985[1] ולהוראת התכ"ם בדבר תמיכה בגופים אחרים,[2] ובהתייעצות עם היועצת המשפטית לממשלה מתפרסמים בזה מבחנים אלה לחלוקת כספי תמיכות של משרד הבריאות (להלן – המשרד) לצורך פיתוח והטמעת אמצעים לניהול דיגיטלי של זימון תורים בבתי חולים.
תקנות תקציביות מספר: 04570414, 04521521
1. כללי
(א) ועדת התמיכות של המשרד (להלן – הוועדה) תדון במתן תמיכות מתקציב המשרד בהתאם לנוהל תמיכות מתקציב המדינה במוסדות ציבור[3] (להלן – הנוהל).
(ב) התמיכה עצמה תינתן, אם אכן נכון וראוי לתתה, על פי עקרונות של סבירות ושוויון בין מקבלי התמיכה השונים.
(ג) בבואה לדון ולהחליט בכל בקשה לתמיכה תשקול הוועדה את כל נסיבותיו של העניין, תוך יישום שוויוני, אחיד וענייני של המבחנים שנקבעו.
(ד) כל שיקוליה של הוועדה יהיו ענייניים, תוך הפעלת אמות מידה מקצועיות, ככל שיידרש לפי נסיבות העניין; הוועדה תנמק החלטותיה.
2. הגדרות
במבחנים אלה –
"אמצעי לניהול דיגיטלי של זימון תורים" - ממשק המאפשר למטופלים לקבוע תור לשירות שמציע בית החולים בצורה פשוטה ונוחה, באמצעים דיגיטליים באופן מלא, החל מאיתור התור הפנוי ועד קביעתו ביומן ומתן חיווי למטופל על אישור קביעת התור (להלן –ממשק זימון תורים);
"ביקור" - קבלת שירות אמבולטורי באחת ממחלקות בית החולים בהתאם לתור שנקבע מראש;
"בית חולים"- כל אחד מהמפורטים להלן-
(1) בית חולים כללי שבבעלות קופת חולים;
(2) בית חולים כללי שבבעלות רשות מקומית, לרבות תאגיד בריאות הפועל במסגרתו;
(3) בית חולים כללי שהוא תאגיד שהוא מוסד ציבורי כהגדרתו בסעיף 9 לפקודת מס הכנסה;
(4) בית חולים כללי שאינו בית חולים כאמור בפסקאות (1) עד (3), שבתעודת רישומו לפי פקודת בריאות העם, כלולות עמדות לרפואה דחופה (מיון);
ממשק FHIR – ממשק המאפשר לתשאל תורים זמינים מממשק זימון התורים של בית החולים באמצעות FHIR API, באופן שיאפשר למטופל בעתיד לזמן תור באמצעות תשאול תור זמין המבוצע על ידי צד ג'. הממשק יפותח בהתאם לדרישות המשרד כפי שיפורסמו, ותוך שימוש בקטלוג שירותים אחיד שיתואם בין משרד הבריאות וכלל בתי החולים המשתתפים במבחן התמיכה;
"תכנית מפורטת" – תכנית הכוללת את כל מרכיבי הפתרון, התכולות, העלויות, פירוט השלבים השונים להטמעתה, אבני הדרך למימושה, ומדדי תוצאה;
"FHIR" - תקן בין לאומי להעברה ושיתוף מידע בין מערכות וארגונים בתחום הבריאות המפותח על ידי ארגון HL7 והמפורסם בכתובת: http://hl7.org/fhir/;
"FHIR IL" -קהילת FHIR בישראל המגבשת התאמה מקומית של תקן FHIR עבור מערכת הבריאות הישראלית.
3. הגופים הנתמכים
הגופים הנתמכים לפי מבחנים אלה הם בתי חולים כהגדרתם במבחן זה
4. מטרת התמיכה
מטרת התמיכה לפי מבחנים אלה היא תמרוץ פיתוח והטמעה של אמצעים דיגיטליים לזימון תורים בבתי החולים, והנגשת המידע על התורים הזמינים לצד ג', כל זאת לצורך הקלה בירוקרטית על מטופלים, ושיפור האדמיניסטרציה במערכת הבריאות.
5. תנאי הסף למתן התמיכה
(א) הגורם הנתמך הוא בית חולים כהגדרתו במבחן זה;
(ב) בית החולים הגיש למשרד תכנית מפורטת למימוש מטרות התמיכה;
(ג) התכנית אושרה לפני תחילתה על ידי אגף בריאות דיגיטלית של המשרד (להלן – האגף);
(ד) בית החולים מתחייב לדווח בהתאם לדרישות המשרד על אודות התקדמות תכנית העבודה ועל אודות המדדים המפורטים להלן בסעיף 6(ה).
6. תנאים לפעילות הנתמכת
(א) בית החולים הגיש תכנית מפורטת, כהגדרתה במבחן זה, לשיפור יכולותיו לאפשור זימון תורים דיגיטלי עבור מטופליו.
(ב) על התכנית לפעול למימוש אחת או יותר מהמטרות הבאות:
1) פיתוח והטמעה של ממשק חדש לזימון תורים.
2) הרחבה של היקף השירותים המוצעים בבית החולים שנתמכים בממשק קיים לזימון תורים.
3) שדרוג ממשק זימון תורים קיים להפיכתו ליעיל, נגיש, פשוט ואמין יותר עבור מטופלים ועבור בית החולים, כגון, הטמעת שאלונים או תהליכים תומכים אחרים שנועדו לאפשר דיוק מירבי באיתור השירות המבוקש ובקביעת התור באמצעות ממשק זימון תורים.
(ג) על התכנית לתמוך לכל הפחות בארבעה תחומי שירות חדשים שעבורם לא התאפשר לזמן תור באופן דיגיטלי במועד הגשת התכנית, שיאושרו על ידי המשרד.
(ד) על התכנית לכלול פיתוח של היכולת לתשאל תורים זמינים מממשק זימון התורים של בית החולים באמצעות ממשק FHIR בהתאם לאפיון שייקבע על ידי קהילת FHIRIL בשיתוף בתי החולים שייקחו חלק במבחן תמיכה זה.
(ה) במסגרת התכנית על בית החולים לדווח למשרד על היקף ואיכות השימוש באמצעים דיגיטליים לזימון תורים בבית החולים, בהתאם למדדים המפורטים להלן. יש למלא את הדיווח על גבי נספח השירותים המצורף למבחן. ייתכנו שינויים במדדים הנדרשים לדיווח במהלך תקופת המבחן:
1) פירוט השירותים עבורם קיים בבית החולים ממשק לזימון תורים דיגיטלי, ואחוז הביקורים בשירותים אלה, מתוך סך הביקורים בבית החולים.
2) אחוז התורים הנקבעים ע"י מטופלים באמצעות ממשק דיגיטלי לשירות מסוים, ביחס לסך התורים הנקבעים לאותו שירות.
3) מדדי תוצאה נוספים שיוצעו על ידי בית החולים ויאושרו על ידי האגף במועד אישור תכנית העבודה.
(ו) הדיווח יועבר במועדים הבאים: מועד אישור תכנית העבודה, חצי שנה לאחר השקת השירות למטופלים, ושנה לאחר השקת השירותים שיפותחו במסגרת מבחן התמיכה.
(ז) משך התכנית שתוגש במסגרת מבחנים אלה, יהיה שנתיים לכל היותר החל ממועד אישור קבלת התמיכה.
(ח) על אף האמור בסעיף קטן (ז), בית החולים יהיה זכאי לתמיכה בהתאם לעמידתו באבני הדרך המפורטות בסעיף 8, גם אם עמידתו באבני הדרך לא בוצעה בהתאם למועדים שנקבעו לצורך זה בתכנית העבודה, ואולם לא תינתן תמיכה בחלוף שלוש שנים ממועד אישור התכנית.
(ט) התכנית תוגש לאגף בצירוף הבקשה לתמיכה כשהיא חתומה בידי המנהל/ת הכללי/ת של בית החולים, מנהל/ת הכספים ומוביל/ת התכנית אשר יאשרו את הפרטים המופיעים בה.
(י) התכנית תאושר על ידי האגף לאחר שנוכח כי התכנית עומדת בתנאי מבחן התמיכה; בעת אישור התכנית, האגף רשאי לקבוע כי עלות התכנית שתוכר לצורך תמיכת המשרד לפי מבחנים אלה, תהיה נמוכה מהעלות שעליה הצהיר בית החולים, ככל שמצא כי העלות המוצהרת של התכנית האמורה אינה תואמת את עלותה בפועל.
(יא) לפי מבחנים אלה, בית החולים חייב להעמיד סכום כסף ממקורותיו העצמיים למימון התכנית, בהתאם להיקפים המפורטים בסעיף 7 (להלן – כספים למימון עצמי); בית החולים יציין בתכנית לאיזה מרכיבים מיועדים כספי המימון העצמי; ניצול הכספים למימון העצמי ייבחן במסגרת אבני הדרך המפורטות בסעיף 8.
(יב) לעניין זה, כספי המימון העצמי שבית החולים יידרש להעמיד לטובת התכנית יכולים להיות מורכבים גם מכוח אדם שפועל באופן ייעודי לפיתוח והטמעת התכנית, ובלבד שיועבר דיווח בגין פעילות ייעודית זו, וכן שמדובר בפעילות הכלולה בדוחות הכספיים של בית החולים;
7. גובה התמיכה
התמיכה שתינתן לבית חולים תיקבע בהתאם לתכנית שיגיש, שעלותה תכלול הן את סכום התמיכה שיינתן והן את סכום כספי המימון העצמי; התמיכה תינתן באופן הבא:
(א) סכום התמיכה המרבי שיינתן בעבור תכנית הוא 500 אלף ₪ עבור כל בית חולים;
(ב) בתי חולים הנמצאים באותה בעלות יוכלו לקבל סכום מצטבר שלא יעלה 1,000,000 ₪
(ג) על אף האמור בסעיף קטן (א), ככל שהסכום הכולל שיעמוד לחלוקה לפי מבחן זה יהיה נמוך מהסכום המחושב לתמיכה, יופחת הסכום שיוענק לכל אחד מהארגונים עבור התכנית בסכום אחיד.
(ד) בעבור סכום התמיכה, על בית החולים להעמיד כספים למימון עצמי בשווי שלא יפחת מ-30% מהסכום המאושר לתמיכה.
8. אופן חלוקת התמיכה
כספי התמיכה עבור התכנית יחולקו בהתאם לאבני הדרך המפורטות להלן:
(א) אבן הדרך הראשונה תהיה אישור תכנית העבודה שהוגשה על ידי בית החולים בידי האגף, ודיווח של המדדים המפורטים בסעיף 6(ה) למבחן זה (להלן- מדדים). לאחר השלמת אבן דרך זו יועברו עד 30% מכספי התמיכה;
(ב) אבן הדרך השנייה תהיה השקת השירות למטופלים בהתאם לתכנית, ובכלל זאת הגשת דוח מפורט אודות התכנית, ובדיקה של המשרד. לאחר השלמת אבן דרך זו יועברו עד 40% מכספי התמיכה.
(ג) אבן הדרך השלישית תהיה השלמת אפשרות לבצע תשאול בממשק FHIR תוך שימוש בקטלוג שירותים אחיד בהתאם לדרישות המשרד. לאחר השלמת אבן דרך זו יועברו עד 30% מכספי התמיכה.
(ד) יובהר כי בעבור אבן דרך השלישית יש להציג את כלל הוצאות התכנית, לרבות ההוצאה היחסית בשווי הכספים למימון עצמי שבית החולים נדרש להעמיד לפי סעיף 7.
9. נהלים
(א) בעבור בקשות שיוגשו במסגרת מבחנים אלה ולא יזכו לתמיכה, המשרד יעביר תשובה מנומקת המפרטת את הסיבות לאי מתן התמיכה.
(ב) במסגרת אישור התכנית, יבחן האגף את מידת התאמת התכנית האמורה למצב הקיים בבית החולים; יובהר, כי האגף רשאי לאשר את התכנית באופן מלא או חלקי, ובהתאם לכך לקבוע את עלות התכנית המאושרת.
(ג) לאחר אישור התכנית, האגף רשאי להנחות את בית החולים, כתנאי לקבלת התמיכה, לשנות את המדדים שהציג בתכנית האמורה באופן שיאפשר את בחינת עמידתו במטרות התכנית, כמפורט בסעיף 6(ב).
(ד) בית החולים לא ייתמך בעד פעילות שלא פורטה במסגרת תכנית העבודה המאושרת.
(ה) לא תינתן תמיכה לבית חולים שאינו משתף פעולה עם ביקורת מטעם המשרד.
(ו) לא תינתן תמיכה לפעילות הנתמכת או ממומנת בידי גורם ממשלתי אחר, לרבות סיוע מאת רשות החדשנות ולא תינתן תמיכה בעד פעילות שהמשרד משתתף בתמיכה בה בדרך אחרת.
(ז) קבלת התמיכה מותנית בדיווח של בית החולים על קיום תנאי מבחנים אלה, כפי שיורה לו המשרד, לרבות ההוצאה בפועל בגין רכש השירותים.
(ח) לצורך בחינת עמידתו של בית החולים בתנאי מבחנים אלה, המשרד רשאי לדרוש מבית החולים להציג את הסכמי שיתוף הפעולה שנכרתו כחלק ממבחנים אלה, בין בית החולים לבין ספקי שירות אחרים.
(ט) בית חולים שעשה שימוש בלתי נאות בכספי התמיכה, השתמש בהם שלא בעד הפעילות שלשמה ניתנו, שימש כעמותת צינור לשם העברת הכספים לגוף אחר או הגיש דיווחים כוזבים לגבי כספי התמיכה שאושרו לו, יידרש להשיב את סכום התמיכה שניתן לו, תישלל אפשרותו לקבל תמיכה מן המשרד בשנתיים שלאחר מכן, ויידרש להציג תחקיר אודות השימוש האמור לצד הצגת ראיות מתאימות המעידות על תיקון הליקויים שנגרמו בשל השימוש האמור, ככל שאלו נגרמו.
(י) בית החולים מתחייב, כי ביצוע התכנית שהוגשה, יהיה בכפוף לכל דרישות החוק, לרבות תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע"ז-2017[4], ובכפוף לכל דין.
10. תחילה ותוקף
(א) תחילתם של מבחנים אלה ביום פרסומם.
________, התשפ"ג
(_________ 2022)
________________________
ניצן הורוביץ
שר הבריאות
(803-35-2019-000071)
נספח - רשימת מרפאות ומכונים ברישוי בבתי חולים כלליים
1. במסגרת התכנית על בית החולים לדווח למשרד על היקף ואיכות השימוש באמצעים דיגיטליים לזימון תורים בבית החולים, בהתאם למדדים המפורטים להלן. ביחד עם הגשת תכניות העבודה אנא צרפו את הדיווח על גבי נספח זה.
|
שם מרפאה/מכון |
האם קיים כיום ממשק זימון תורים במרפאה/מכון? עבור אילו שירותים במרפאה/מכון? |
האם מתוכננת הטמעה/הרחבה של ממשק זימון תורים במרפאה/מכון במסגרת תכנית העבודה? עבור אילו שירותים במרפאה/מכון? |
עבור שירותים בהם קיים ממשק זימון תורים: אחוז הביקורים בשירותים אלה, מתוך סך הביקורים בבית החולים
|
עבור שירותים בהם מתוכננת הטמעת ממשק זימון תורים במסגרת תכנית העבודה: אחוז הביקורים בשירותים אלה, מתוך סך הביקורים בבית החולים
|
אחוז התורים הנקבעים בפועל ע"י מטופלים באמצעות ממשק זימון תורים, ביחס לסך התורים הנקבעים לשירות *ידווח חצי שנה ושנה לאחר השקת השירות |
|
פנימית |
|
|
|
|
|
|
ראומטולוגיה |
|
|
|
|
|
|
קרדיולוגיה |
|
|
|
|
|
|
מטבולית |
|
|
|
|
|
|
ליפידים |
|
|
|
|
|
|
צפיפות עצם |
|
|
|
|
|
|
אנדוקרינולוגיה |
|
|
|
|
|
|
נוירואנדוקרינולוגיה אונקולוגית |
|
|
|
|
|
|
נפרולוגיה |
|
|
|
|
|
|
המטולוגיה |
|
|
|
|
|
|
המטואונקולוגיה |
|
|
|
|
|
|
אלרגיה ואימונולוגיה |
|
|
|
|
|
|
איידס |
|
|
|
|
|
|
אלרגיה |
|
|
|
|
|
|
גסטרואנטרולוגיה |
|
|
|
|
|
|
מחלות זיהומיות |
|
|
|
|
|
|
מחלות גנטיות |
|
|
|
|
|
|
ריאות |
|
|
|
|
|
|
פולמונולוגיה פולשנית |
|
|
|
|
|
|
תא לחץ |
|
|
|
|
|
|
פולמונולוגיה פולשנית ושחפת |
|
|
|
|
|
|
גריאטריה חריפה |
|
|
|
|
|
|
פנימית גריאטרית |
|
|
|
|
|
|
נוירולוגיה |
|
|
|
|
|
|
כאב |
|
|
|
|
|
|
נוירואימונולוגיה |
|
|
|
|
|
|
נוירואונקולוגיה |
|
|
|
|
|
|
נוירולוגיה ותפקוד מיני |
|
|
|
|
|
|
אפילפסיה |
|
|
|
|
|
|
רפואת שינה |
|
|
|
|
|
|
הפרעות קשב |
|
|
|
|
|
|
תשישות |
|
|
|
|
|
|
EMG |
|
|
|
|
|
|
EEG |
|
|
|
|
|
|
אונקולוגיה |
|
|
|
|
|
|
בריאות השד |
|
|
|
|
|
|
כימותרפיה |
|
|
|
|
|
|
רדיותרפיה |
|
|
|
|
|
|
ברכיתרפיה |
|
|
|
|
|
|
עור ומין |
|
|
|
|
|
|
השתלת מח עצם |
|
|
|
|
|
|
רפואת ספורט |
|
|
|
|
|
|
רפואה משלימה |
|
|
|
|
|
|
טיפול משפחתי |
|
|
|
|
|
|
ילדים |
|
|
|
|
|
|
אונקולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
אנדוקרינולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
אודיולוגיה ותקשורת ילדים |
|
|
|
|
|
|
המטולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
קרדיולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
צנתורי לב ילדים |
|
|
|
|
|
|
מטבולית ילדים |
|
|
|
|
|
|
ריאות ילדים |
|
|
|
|
|
|
נפרולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
גסטרואנטרולוג ילדים |
|
|
|
|
|
|
המטואונקולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
נוירולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
EMG ילדים |
|
|
|
|
|
|
אלרגיה ואימונולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
אלרגיה וריאות ילדים |
|
|
|
|
|
|
ראומטולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
נוירומוסקולרית ילדים |
|
|
|
|
|
|
מחלות זיהומיות ילדים |
|
|
|
|
|
|
עור ילדים |
|
|
|
|
|
|
בדיקת שמיעה ילוד BERA |
|
|
|
|
|
|
התפתחות הילד |
|
|
|
|
|
|
טיפול מיוחד בילוד |
|
|
|
|
|
|
מעקב פגים |
|
|
|
|
|
|
עיניים פגים |
|
|
|
|
|
|
צהבת ילודים |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
אורתופדיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
אורתואונקולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה פלסטית ילדים |
|
|
|
|
|
|
אורולוגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
נוירוכירורגיה ילדים |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה חזה ולב ילדים |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה נאונטלית |
|
|
|
|
|
|
עיניים ילדים |
|
|
|
|
|
|
א.א.ג ראש צואר ילדים |
|
|
|
|
|
|
פה ולסתות ילדים |
|
|
|
|
|
|
שיניים ילדים |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה כללית |
|
|
|
|
|
|
השתלת איברים |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה זעיר פולשנית |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה פרוקטולוגית |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה אונקולוגית |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה שד |
|
|
|
|
|
|
פצעים קשיי ריפוי |
|
|
|
|
|
|
אורתופדיה |
|
|
|
|
|
|
כירופרקטיקה |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה כף יד |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה כתף |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה עמוד שדרה |
|
|
|
|
|
|
עקמת |
|
|
|
|
|
|
אורתואונקולוגיה |
|
|
|
|
|
|
אורתואונקולוגיה נוירולוגית |
|
|
|
|
|
|
אורתוכירורגיה |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה ברך |
|
|
|
|
|
|
כף רגל סוכרתית |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה כף רגל וקרסול |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה מפרקים |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה מפרק ירך |
|
|
|
|
|
|
ארתרוסקופיה |
|
|
|
|
|
|
אורולוגיה |
|
|
|
|
|
|
השתלת כליה |
|
|
|
|
|
|
אבנים במערכת השתן |
|
|
|
|
|
|
הרטבה |
|
|
|
|
|
|
קוצב סקרלי |
|
|
|
|
|
|
נוירואורולוגיה |
|
|
|
|
|
|
נוירוכירורגיה |
|
|
|
|
|
|
נוירוכירורגיה תפקודית |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה חזה ולב |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה חזה |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה לב |
|
|
|
|
|
|
השתלת לב |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה כלי דם |
|
|
|
|
|
|
כירורגיה פלסטית |
|
|
|
|
|
|
כוויות |
|
|
|
|
|
|
עיניים |
|
|
|
|
|
|
אורתופטיקה |
|
|
|
|
|
|
טרום נתוח |
|
|
|
|
|
|
א.א.ג ראש וצואר |
|
|
|
|
|
|
אודיולוגיה ותקשורת |
|
|
|
|
|
|
קול ובליעה |
|
|
|
|
|
|
סחרחורת |
|
|
|
|
|
|
פה ולסתות |
|
|
|
|
|
|
שיניים |
|
|
|
|
|
|
אורתודונטיה |
|
|
|
|
|
|
אנדודונטיה |
|
|
|
|
|
|
פריודונטיה |
|
|
|
|
|
|
רפואת הפה |
|
|
|
|
|
|
שיקום פנים ולסתות |
|
|
|
|
|
|
נשים |
|
|
|
|
|
|
פריון |
|
|
|
|
|
|
אנדוקרינולוגיה פריו |
|
|
|
|
|
|
הפריה חוץ גופית IVF |
|
|
|
|
|
|
הריון בר סיכון |
|
|
|
|
|
|
גנטיקה רפואית |
|
|
|
|
|
|
גנטיקה אונקולוגית |
|
|
|
|
|
|
יעוץ גנטי |
|
|
|
|
|
|
תכנון המשפחה |
|
|
|
|
|
|
פוריות |
|
|
|
|
|
|
טיפול מיני |
|
|
|
|
|
|
גושה |
|
|
|
|
|
|
טיי זקס |
|
|
|
|
|
|
גינקואונקולוגיה |
|
|
|
|
|
|
מעקב הריון |
|
|
|
|
|
|
שיקוף |
|
|
|
|
|
|
רנטגן |
|
|
|
|
|
|
אנגיוגרפיה |
|
|
|
|
|
|
רפואה גרעינית |
|
|
|
|
|
|
MRI |
|
|
|
|
|
|
US |
|
|
|
|
|
|
CT |
|
|
|
|
|